Taehyung duyuru yaptıktan sonra halk onun çeşitli festival ve eğlence günleri yapmasından dolayı olan sevgisini göstermek için sokağa çıktı. Hepsi bahsi geçen kadını arıyordu. Kızlar ise evde bir haber gelmesini bekliyordu. İyi bir haber."Biz de mi aramaya çıksak?" dedi Jennie çok endişeli görünen kızların yanına yaklaşarak.
Lisa hemen onları engelledi. "Bence siz evde kalın bir haber gelirse ilgilenin. Ben dışarı çıkarım." Taehyung ve Jimin aramaya gideli 2 dakika gibi bir süre geçmişti. Lisa olanların buraya gelmesini hiç beklemiyordu ve yaptıklarını telafi etmek istiyordu. Her ne kadar bir büyücü olsa da ölüyü geri getirme yeteneğine sahip değildi. O yüzden başka bir yol aramaya başladı.
O sırada paltosunu aldı ve dışarı çıktı. Hızlı adımlarla bir at arabası durdurup kızların halasının cesedini sakladığı boş evin önüne geldi. Etrafına bakarak bahçeye girdi ve kızların halasının saçlarıyla yüzünü kamufle etti. En azından bu kadının kim olduğunun anlaşılmasını engellerdi. Cesedi şimdilik başka yere taşıyamazdı çünkü tüm halk sokaklardaydı. Gecenin karanlığında dikkat çekmediğine emin olarak evden ayrıldı.
Şuanda ne yapacağına dair en ufak bir fikri yoktu ve zamanı daralıyordı. Bu evin çevresinde olmak bile okların ona dönmesine yeterdi. Hoş zaten herkes ondan şüpheleniyordu ama en azından küçük bir inkar payı vardı.
Cesedin kokusu her yere dağılmıştı bile, Lisa dakikalarla yarıştığının farkındaydı ama bunun nasıl bir çözüm yolu olabilirdi ki? Kendini sıkışmış ve çaresiz hissediyordu. Planlarında böyle bir sonuç yoktu ki...
O an birden aklına teyzesi geldi. O iyi bir büyücüydü ve hiçbir şeyde çaresiz kaldığı olmamıştı. Tekrar bir at arabasına binerek pek de uzakta olmayan teyzesi Hae Neol'un yanına gitti. Kapıyı adeta tekmelerken teyzesi şaşkın bir şekilde kapıyı açtı.
"Lalisa!" dedi İspanyol aksanıyla. Teyzesi ona sıcak bir şekilde sarılırken Lisa sarılmaya bile zaman ayırmayı düşünmüyordu.
"Teyze bana yardım etmen lazım!" dedi içeri geçerken. Teyzesi kapıyı kapatıp yanına geçti.
"Ne istersen kuzum." Lisa'yla sık sık görüşürdü Hae Neol. Büyü yapmayı annesi öldükten sonra ona o öğretmişti.
"Birisini klonlayabilir misin? Onun aynısından yapabilir misin?" dedi nefes dahi almadan. Teyzesi düşünceli görünüyordu ve onun bu aceleci tavırlarından dolayı soru sormadı.
"O kişinin burada olması lazım."
Lisa'nın yüzü düştü. "Bahsettiğimiz kişi ölü."
Hae Neol yeğenini evinden mutsuz bir şekilde göndermeyi düşünmüyordu o yüzden her ne kadar zor olsa bir çaresini düşünmeye başladı. "Aynısından yapmamız biraz zaman alır, çok mu acil?"
"10 dakika gibi bir süremiz var." Hae Neol şaşkınlığını gizleyemedi, devasa kitaplığından bir kitap alarak geldi ve sayfalarını karıştırmaya başladı. Hem araştırma yapıyor hem de merakını gidermeye çalışıyordu.
"Bu anonsu yapılan kişi mi?" Hae Neol yeğeninin masum olmadığını biliyordu. Lisa da ondan bir şey saklamak istemedi. Kafa sallamakla yetindi.
"Sanırım bir yolu daha var." derken Lisa'nın gözleri parladı. "Ceset kimsenin bulamayacağı bir yerde değil mi?"
"Hayır. Hatta insanların gözünün önünde bir yerde. Saklayacak yer bulabilseydim sihir falan yapacaktım. Belki şimdiye bulunmuştur." dedi çaresizce. Yavaş yavaş durumu kabullenmeye başladı.
"Şimdi hemen cesedin olduğu yere gidiyoruz ve cesetin dış görünüşünde değişiklikler yapıyoruz. Onun olmadığı anlaşılınca da klonunu üreteceğiz." Lisa bir kez daha teyzesine hayran oldu ve olay yerine gitti. Şuanda Taehyung'lar aramaya çıkalı 15 dakika geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
vampir kont «taehyung» ✓
FanficVampir Taehyung evine sığınan kızlardan birine aşık olmuştu. Yağmurlu bir günde yollarını kaybeden beş kız Kont Taehyung'un dikkatini çekti. Onları evine davet ettiğinde evin sakinlerinden Lisa, Jisoo ve Jennie bu durumdan hoşlanmayıp kızlara çeşitl...