blood bag

1.8K 136 121
                                    

Merhaba :) Kitap okunma oranları fena değil, ne kadar varlığınızı hissettirirseniz bölümler o kadar çabuk gelir. O yüzden rica etsem arkadaşlarınızı etiketler misiniz? 💞💝

. . .

Irene bayılmıştı, Taehyung onu kucaklayarak eve götürdü. Kardeşleri şaşkınlıkla ne olduğunu sordu, Tae onu odaya bıraktı ve salona indi. "Önemli bir şey yok bayıldı sadece."

Daha sonra Taehyung Jennie'yi kolundan tutarak alt kattaki boş odalardan birine soktu ve onu iterek duvara yapışmasını sağladı sonra da odanın kapısını kilitledi.

Sinirden elleri titriyordu ona ölümüne bağırmak istiyordu ama kızlar duymasın diye fısıldayarak konuşmak zorundaydı. "Naptın sen!"

Jennie burnunun dibinde sinir krizine giren kuzenine verecek cevap arıyordu. "Lisa aklımı çeldi."

Taehyung buz gibi bir şekilde kahkaha attı. "İşbirliği de yaptınız yani."

"Geceleri ne kadar perişan olduğumuzu sen bizden daha iyi biliyorsun, dayanamadım ve teklifine onay verdim." Taehyung iki kolu arasında sıkıştırdığı Jennie'nin yanındaki duvara yumruk atarak elini kan içinde bıraktı.

"Bencil! Seni aptal bencil!" Tae ne kadar ağır ve kızgın bir şekilde konuşsa da fısıldayarak konuşmak onu delirtiyordu.

"Bana onların bir av olduğunu söyleyen sen değil miydin?" Jennie de sesini yükseltip Taehyung'ın üstüne yürüdü. Böyle bir çıkış beklemiyordu Tae.

"Siz bu kadar gaddar olmadaydınız belki de yalan söylemeyecektim, ben diğerlerine ne açıklama yapacağım söylesene!"

"Şimşek çakmış diye öldü deriz."

"O kadar kolay yani?"

"Fondötenle boynunu hallederiz, Lisa da saçlarına falan elektrik verir."

"Sizinle işbirliği yapıyor olmam çok saçma ama başka çarem yok." deyip odadan çıktı.

Kızlar merakla bir cevap bekliyordu. "Wendy hala yok mu?"

Taehyung Lisa'ya pis bakışlar atıyordu onlara yalan söyleyerek Irene'a olan sözlerini tutmamış olacaktı. "Nasıl söylenir bilmiyorum."

"Kötü bir şey mi oldu!" diye sordu Joy.

"Şimşek çarpmış." Kızların gözü dolarken Taehyung Jennie'ye kaş göz işareti yaparak Wendy'yi halletmesini işaret etti.

"Hayır, hayır, hayır, hayır. Olamaz!" Kızlar ağlamaya başladı. Jennie Lisa'yı da dışarı çıkardı.

"Jennie'ye çok kızdım zaten onun bu fırtınada dışarı çıkmasını engellememesine."

"Lanet olsun olamaz hayır kardeşim nerede?"

"Jennie ve Lisa ilgileniyor, dışarıdalar." Kızlar apar topar dışarı çıkarken Taehyung da Irene'nın odasına doğru çıktı.

✯✯✯✯✯✯✯

Kızlar iki gözü iki çeşme bir halde kapının önüne indi. Taş merdivenleri hızla inip Wendy'nin yanına geldiler. Sarı saçları elektriklenmiş ve rengi atmıştı. "Hayır!" deyip ağlamaya başladılar. "Nasıl olur? Nasıl!" Yeri kendini yerden yere vuruyordu, Seulgi bunun altına bir mana arıyordu, Joy da kızların birdenbire insafa gelmesine sevinip onlara teşekkür ediyordu.

"Hayırdır gören de sizin kardeşiniz öldü sanar." Seulgi'nin soğukkanlı olması ve onların üstüne yürümesi Jennie ve Lisa'nın beklemediği bir durumdu.

"Bizde de vicdan var hani." dedi Jennie. Lisa da tekrar yaptığı plana bağlılık gösteriyordu.

"Oysa ben hiç emin değilim vicdanlı olduğunuza." Seulgi inadına inat üstlerine gidince Lisa ve Jennie yanlarından ayrıldı.

vampir kont «taehyung» ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin