|7|

2.2K 158 42
                                    

Przez trzy następne dni, Jungkook stale odwiedzał Mina, który po zakończeniu pracy w barze zabierał go na krótkie spacery po Busan

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przez trzy następne dni, Jungkook stale odwiedzał Mina, który po zakończeniu pracy w barze zabierał go na krótkie spacery po Busan.

Yoongi chciał chociaż w małym stopniu pokazać siedemnastolatkowi, jak piękne jest to miasto. Chłopak pragnął, aby Jeon zapamiętał każdy moment najlepiej, jak tylko mógł; pragnął, aby zapamiętał jego osobę.

Min nigdy nie był zbyt rozmowny, zdecydowanie o wiele bardziej wolał ciszę i spokój. Jednak przy Jungkook czuł, iż naprawdę mógłby rozmawiać cały dziem a to i tak było mało. Przez tę parę dni, które barman spędził z nastolatkiem, oboje bardzo się do siebie zbliżyli. Yoongi cenił Kooka za to, jaką wspaniałą jest osobą. Chłopak potrafił cały czas się uśmiechać i pozytywnie patrzeć na kaźdą sytuację; potrafił współczuć i pomagać innym, a kiedy było trzeba; potrafił po prostu w ciszy oglądać zachód słońca.

Barman szukał właśnie takiej osoby; osoby, która była jego ideałem, małą cząstką perfekcji. Może to dziwne
i cholernie głupie, bo przecież, jak po paru dniach znajomości można poczuć do kogoś coś więcej, niż tylko zwykłą chęć przyjaźni ?

Yoongi jeszcze sam dokładnie nie wiedział, kim dla niego jest Jungkook. Jednak mimo to, był pewien jednego, chłopak uwielbiał jego cudowny uśmiech; piękny głos; czekoladowe oczy, w które mógłby patrzeć godzinami i po prostu to, jaką osobą był Jeon.

Gdyby ktoś powiedział Minowi w ciągu roku akademickiego, iż na wakacjach pozna być może osobę przez, którą przestanie myśleć racjonalnie, z pewnością by w to nie uwierzył. Jednak teraz wszystko się zmieniło.

-Yoonie, czekam na Ciebie już od dwudziestu minut ! - nagle z zamyślenia wybudził go głos Jungkooka, który spokojnie czekał, aż Min przestanie tak intensywnie nad czymś myśleć.

-Przepraszam Jungkookie - odparł - Co chcesz dziś robić? - zapytał.

-Jestem dziś troszkę zmęczony bo Somi i Jimin wymyślili sobie zakupy
i doslownie cały dzień chodziliśmy po sklepach, dlatego może chodźmy na plażę i tak, jak pierwszego dnia obejrzyjmy zachód słońca ? - zaproponował Jeon, uśmiechając się promiennie.

-To bardzo dobry pomysł, chodźmy. - stwierdził Yoongi, po czym złapał siedemnastolatka za rękę, a następnie oboje ruszyli w stronę plaży.

-Jak Ci minął dzień w pracy ? - zapytał Kookie, siadając na piasku.

-Było ciężko, zresztą tak jak zawsze. -westchnął Min- Ten bar cieszy się największą popularnością w mieście
i zawsze jest w nim tłoczno - dodał po chwili.

-Rozumiem, ale teraz możesz odpocząć ! - zaśmiał się Kookie,
po czym położył swoją głowę na ramieniu Mina.

-Jak to mówią byle do końca wakacji- stwierdził Yoongi - Potem zacznie się kolejny rok nauki. - dodał po chwili.

-Za rok też będziesz tutaj pracował ? - zapytał Kook.

-Nie wiem, nie zastanawiałem.się jeszcze nad tym, ale chyba wolę jakieś bardziej spokojniejsze miejsce od tego- odpowiedział zgodnie z prawdą.

-Ach - westchnął Jungkook, będąc lekko zasmucony tym wszystkim.

-Coś się stało ? - zapytał Yoongi.

-Nic po prostu to juź czwarty dzień, zostały nam jeszcze trzy, a potem ja wracam do domu i już się nie zobaczymy- wyjaśnił Kookie.

Min przez chwilę milczał. Nie wiedział, jak się zachować i co odpowiedzieć. Sam dopiero teraz to wszystko zrozumiał i mu również zrobiło się przykro.

-Jungkook obiecuję Ci, że spotkamy się jeszcze nie raz. Będę cię odwiedzał, jeśli tylko będziesz tego chciał, więc nie przejmuj się tym. - powiedział po chwili barman- Obiecuję ci zrobię wszystko, abyśmy spotkali się jeszcze w te wakacje Kookie. -dodał
po chwili.

Jungkook słysząc to wszystko czuł, łzy zbierające się w jego oczach. Był smutny i to bardzo, dlatego jedyną rzeczą, którą postanowił teraz zrobić było mocne przytulenie Yoongiego.

Jeon bardzo tego potrzebował; potrzebował barmana bo bez niego czuł się nikim...

Tego wieczoru zachodzące słońce wyglądało inaczej, niż zazwyczaj...

Tak samo, jak Yoongi i Jungkook, którzy od tego momentu również spoglądali na siebie inaczej...


























______________________________________

Witam ^^

W sierpniu miną mi 2 lata na wattpadzie i mam do Was pytanie; czy z tej okazji chcecie nowe ff ?

Możecie w komentarzach podać swoje pomysły i zaproponować shipy.

Tylko BŁAGAM niech to nie będzie : yoonmim, chanbaek, yoonseok i vkook.

Przepraszam, za wszystkie błędy.
Do zobaczenia !

vqbaeq

vqbaeq

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
dreams • jjk+mygOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz