TANIŞMA

297 19 7
                                    

Yazardan
Sabah alarmıyla birlikte kızlarımız kalkmış kahvaltı yapmışlardı. Onlar yine her zaman ki gibi sıkıcı bir güne uyandıklarını düşünüyorlardı. Ama bilmedikleri bişey vardı. Bugün okula yeni öğrenciler geliyordu.Ve bu yeni öğrencilerin başlarına bela olacaklarını bilmiyorlardı.

Jessie den;
Sabah alarmıyla yeni bir güne uyanmıştım. Ah uyandırmam gereken 4 kız var . Yazık lan bana .Cidden  yazık.
ah ilk önce Larissa'yı uyandırsam iyi
olacak.
- hey Larissa uyann. Hadi ama .LARİSSAA.
-Siktir . Noluyo?
-Günaydın
  Evet şimdi gidip biseyler hazırlamalıyım.Aşağı inip kahvaltıyı hazırladım.O sırada kızlar gelmişlerdi. Kahvaltı yapıp çıktık.
           ~~~~~~~~~~
Okula varmıştık. Dersimiz çatlak matematikciyeydi . o hocayı hiç sevmiyorum. Sırama oturup kıtaplarımı çıkardım. O sırada sınıfın kapısı açıldı. İçeriye 7 tane yakışıklı çocuk girdi ardındanda  Matematik Hocamız . Çocuklar sırayla kendilerini tanıtmaya başladılar.
-Ben Park Jimin
-Ben Kim Taehyung
-Ben Min yoongi
-Ben Kim Namjoon
-Ben Kim Seok Jin
-Ben Jung hoseok
-Ben Jeon Jungkook
Hoca: Pekala boş yerlere oturabilirsiniz.

Hemen yan sıramıza oturmuşlardı. Yanlız Jimin denen çocuk çok yakışıklı. Ah ne diyorum ben . Aklımdakileri silip derse odaklandım. Yanlız dikkatli bir şekilde bana bakan gözler dikkatimi çok dağıtıyor. Jimin çok dikkatli bir şekilde bana bakıyor.Ah neyse ya . Derse odaklanmalıyım.
        ~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kızlarla birlikte kantinde oturuyoruz. Şu yeni gelenler daha şimdiden okulda popüle oldular bile .Bunları düşünürken Tashia'nın dediği şeyle ona döndüm.

u yeni gelen kişiler hakında ne düşünüyorsunuz?Bana garip geldiler .Ne biliyim bişey var sanki onlarda.

-Bende öyle düşünüyorum. Dedi larissa. Bende fikrimi belirtmek için konuşmaya başladım;

-Bencede . Su jimin dersteyken bana çok dikkarli bakıyordu.Ama belkide ben yanılıyorumdur. Yani ne bileyim bu aralar MCA rahat durmuyor. Paranoya yapmış olabiliriz?

-Ah evet olabilir . dedi Shelly 
Zilin çalmasıyla hepimiz derse gitmek için ayaklandık. O sırada üzerimdeki bakışları hissettim . Dönüp baktığım da ise Jimini gördüm. Yine bana bakıyordu. Bu çocukta hatta hepsinde bir gariplik var ama ne ?

The Wampire Hunt/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin