BEBEK

81 5 3
                                    

LARISSA ' DAN
Gördüğüm şey karşısında kalakalmıştım . Bu bir bebekti . Ama nasıl olur.o bana ben ona bakarken jessie seslendi " Larissa o ne " hemen kucağıma alıp kızlara döndüm. Kucağımdaki bebeği gören kızlar hemen yanıma geldiler . Jessie "kim buraya bırakırmış ki bunu " dedi. "Bilmiyorum ama onu eve götürsek iyi olur . " dedim . Kızlarda onaylayınca eve gittik. Eve girer girmez uyanan ufaklık ağlamaya başlamıştı ve hiç birimiz onu susturamamıştık . En sonunda jessie kendini yere atıp ağlamaya başlamıştı . O an bebek susup jessie' ye  bakmaya başladı . Hepimiz bebeğe manyak gibi bakmıştık . O kadar uğraştık susmadı biri ağlayınca sustu bu ne be . Siktiğimin adaleti . Tashia " adı ne acaba " diye sordu. Jessie " üstünde not falan yoktu dimi Larissa " dedi . "Bilmiyorum ki pusetin içine baksana bi tashia " dedim.  Tashia pusetin icine baktı geri döndüğünde elinde bir zarf vardı. Zarfi açıp okumaya başladı .
" Bebeği kim bulacak bilmiyorum ama onu buraya bırakmak zorundayım . Peşimdelerdi onu bulurlarsa öldüreceklerdi . Zorundaydım. Ona iyi bakın . Ismi Harry . "
Tashia okumayı bitirdiğinde hepimiz şok olmuştuk . Kucağımdaki bebeğe baktığımda uyuya kaldığını gördüm . Bu kadara masum ve tatlı bir bebeğe kim zarar vermek isterdi ki?
" Şimdi ne yapacağız ? Dedi Shelly .
" Sanırım polise haber vermeliyiz . " diye cevapladı Kylan . Söze başladım " ilk önce hepimiz dinleneceğiz . Sonra yarın ilk iş Tobi yi çağırırız . O bize akıl verecektir . " dedim . Kizlarda onaylayınca herkes odalara dağıldı. Harry de bu gece benimle yatacaktı . Yarın ona bir beşik almayı aklıma not ettim . Sonra Harry ile birlikte yatağa uzandım . Ona bakarak uykuya daldım.
SHELLY ' DEN
Sabah erkenden kalkıp kızlara kahvaltı hazırladım . Ama biz Harry ' e ne yedirecektik ki . Sonra süt içebileceği aklıma geldi . Ama dolapta süt yoktu ki . Lanet Tashia . Bütün sütü içmiş manyak . Gidip alsam iyi olacak.  Yanima cüzdanımı ve telefonumu alıp evden çıktım. Market bize çok yakındı . Markete girip hemen 2 kutu süt ve bir tane biberon aldım. Tam kasaya gidiyordum ki geri döndüm ve 1 kutu daha aldım . Ne olur ne olmaz . Ödemeyi yapıp eve dogru yürümeye başladım . Birden biri bana seslendi . Arkamı dönüp baktığım da şu okuldaki çocuğu gördüm . Namjoon muydu neydi adı be bunun . Bana doğru gelip " selam Tashia " dedi . "Iyiyim Namjoon da hayırdır ne işin var burda " dedim . "Çocuklarla birlikte buraya taşındık da markette gordum seni selam vermek istedim " dedi. " Ah burayamı taşındınız ne güzel " dedim. " Neyse seni tutmayayım görüşürüz " dedi ve gitti . Bende eve gittim . Iceri girer girmez hemen sut ısıtıp aldığım biberona koydum . Sonrada kızlari uyandırdım . Hepsi gelince kahvaltı etmeye  başladık. Larissa da Harry' ye sütünü içiriyordu . Herkes doyunca okul için hazırlandık ve Tobi yi aradık . Harry 'yi anlattik ama suan gelemeyeceğini Busan 'da olduğunu soyledi . Buda demek oluyor ki bugun okula  Harry de bizimle geliyor. Hep birlikte arabaya bindik . Harry Jessie nin kucağındaydı ve oyun oynuyorlardı . Larissa arabada bebek olduğu icin cok daha dikkatliydi . Okula girince arabadan indik . Larissa Harry yi kucağina aldı . Ve okula dogru yurumeye basladi . Sanirim okul mudurune aciklama yapmamiz lazimdi.

YOONGI ' DEN
Grupla birlikte ovule bahcesinde oturmuş plan yapıyorduk . Okul bahcesine giren araba ile hepimiz oraya döndük . Bunlar bizim ucubelerdi. Yani bizim derken. Avlamamiz gereken demek  istedim yani şey aman her ne sikimse işte. Kizlar arabadan indiler sonra Larissa arka kapıyı açtı ve kucağına bir sey aldı. Bu tarafa dogru donunce bunun bir bebek olduğunu gördüm. Iyide kimin bebeğiydi ki bu . Okula doğru yürümeye başladılar .Sesli bir şekilde söylendim " Noluyo be !"

SONUNDA YENI BOLUM ATIYORUM . FAZLACA BEKLETTIM BILIYORUM AMA BUNDAN SONRA DAHA SIK BOLUM GELECEK

OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN...

The Wampire Hunt/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin