DOLUNAY

249 18 10
                                    

Kylan ' den
Bu gece dolunay var. Biz vampirler dolunay da pek kendimiz gibi oluyoruz . Her vampir gibi özümüze dönüyoruz .Kana susamış , sinirli ve duygularımızı zar zor kontrol eden vampirlere dönüşüyoruz. Ah MCA bu aralar rahat durmuyor . Busan'daki vampir sürüsü katledildikten sonra artık kızlarla diken üstündeyiz.
Kızlar la hazırlandıktan (dolunay için) sonra dışarı çıkıp ormana doğru yürümeye başladık. Dolunay ı geçirmek için kendimize uygun bir yer bulduktan sonra yere oturup beklemeye başladık. Dolunay 'a son 2 dakka vardı.Ve biz etkilenmeye başlamıştık bile. Birden yanımdaki ağaca saplanan ok ile birlikte hemen ayağa fıladık. Ah lanet Avcılar . Bizi bulmuşlardı. "Kızlar koşun!" . larissa 'nın dediği şeyle birlikte hemen koşmaya başladık .arkamızdan ateş etmeye devam ediyorlardı. "AH LANET OLSUN" arkamdan gelen sesle durakladım.Siktir siktir siktir Jessie vurulmuştu."Ah Jessie iyimisin " dedim hemen. Jessie tam ağzını açmıştı ki birden yere düşüp titreme ye başladı.Ah tabi ya Mine Çiçeği. Tashia Jessie 'yi sırtına aldı ve koşmaya başladı. "Onları oyalamamız lazım , Tashia Jessie 'yi eve götür ve vücudundaki kurşundan kurtul. Biz onları oyalarız. "Dediğim şeyle birlikte herkez onayladı ve Tashia koşmaya başladı.Ayak sesleri yakınlaşmaya başlarken konuştum" Işte başlıyoruz"

Kızlar la birbirimize baktıktan sonra üzerlerine doğru koşmaya başladık. Onlar ateş ediyorlarken biz de ağaçların arkalarına saklanıyorduk. Bir tanesinin üstüme gelmesiyle birlikte bende onun üzerine koşmaya başladım. Elindeki silahı düşürmesi için eline tekme attım . Silahı yere düşerken bana bir tekme Savur du , geriye doğru sendeledim ama düşmedim. Ona doğru yumruk attım ustaca kurtulurken bana bir yumruk attı .Onun yumruğunu tutup ters çevirdim ve üzerinden atlayarak onu yere yatırdım suratında maske vardı .Onu çıkarmaya çalışırken. Sırtıma atılan tekmeyle karşıdaki ağaca doğru uçtum. Ah arkadaşı yardıma gelmişti. kızların yanına gittim .Şuan onlarla karşı karşıya duruyorduk. Onlar 7 kişiydi biz ise 3. Birden uzerlerine atlayan Tobi ve sürüsü ile içimi bir mutluluk kapladı. Tobi bizim abimiz gibiydi ve şuan da bizi kurtarmıştı. Onlar kaçarken birden kızlarla kendimizi yere atmıştık . Hepimizin yaraları vardı onlarla savaşırken yara almıştık . Tobi ve sürüsü yanımıza gelip başımızda dikilmeye başladılar. Tobi bana elini uzatıp  kaldırdı.Sonra da  sırayla larissa ve Shelly 'i kaldırdı. Sonra da konuşmaya başladı."Hadi kızlar eve gidip şu yaralarınıza bakalım. Sonra da konuşacağız. " hemen lafa atladım "bencede hemen eve gidelim aşırı yorgun hissediyorum." Bugün fazlasıyla yorulmuştuk ve içimden bir ses MCA 'ın rahat durmayacağını söylüyordu. Şimdilik bunları kafamdan attım . Şimdilik sadece eve gitmeliyim ve güzelce bir uyku çekmeliyim. 

The Wampire Hunt/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin