BU BÖLÜMÜ @Hazalelik815 ADLI KİŞİYE İTHAF EDİYORUM...
Tashia dan
Jessie yi sırtıma alıp eve doğru koşmaya başladım.Lanet olası avcılar onu karnından vurmuşlardı.Eve geldiğimizi fark ettiğimde cebimden anahtarları çıkartıp eve girdim.Jessie yi koltuğa yatırıp ilk yardım malzemelerini aldım .İlk önce kurşunu çıkartmam gerektiğine karar verip elime Koher Pensi ni [kuşunu çıkarmak için kullanılan makas tarzı bişey] alıp karına doğru eğildim. kurşunu çıkarttıktan sonra yarayı dikip pansuman yaptım.Yarayı sardıktan sonra kendimi diğer koltuğa atıp gözlerimi kapattım.Tam o sırada dış kapının açılma sesiyle birlikte kapıya koştum . Kızlar eve girer girmez onlara sarıldım .Ah onlar için çok endişelenmiştim.Kızlarla sarılırken arkadan gelen öksürük sesiyle birlikte kızlardan ayrıldım."Tobi... Seni çok özledim " deyip hemen ona sarıldım . " Bende seni özledim güzellik" deyip bana sarıldı. sarılma faslı bittikten sonra kızlar hemen Jessie nin yanına gittiler .Tobi ve bende hemen arkalarından .Larissa bana " Durumu nasıl " diye sorunca hemen cevap verdim "merak etme gayet iyi 1 saate uyanır." dedim. " Hey" Tobi 'nin sesiyle herkes ona döndü. Eliylen koltuğu işaret etti. Kızlarla birlikte koltuklara oturduk. Tobi konuşmaya başladı"MCA yine rahat durmuyor. Kızlar belli ki sizin peşinize düşmüşler.Çok dikkatli olmak zorundasınız .MCA yeni görevlerini BTS adı verilen bir gruba vermeye başlamış . Öğrendiklerime göre BTS adı verilen bu avcılar toplamda 7 kişilik bir gruplar. Ayrıca MCA'ın en güçlü avcıları olduları söyleniyor.Yüzleri ile ilgili herhangi birşey bulunmamakta.Yani anlayacağınız elimizde hiçbirşey yok. Çok çok dikkatli olmalısınız. Ben ve sürüm yarın Busan'a gideceğiz. Konseyle konuşup acil bir toplantı talep edeceğim. Dediğim gibi lütfen dikkatli olun ."dedi. larissa kafasını sallayıp konuşmaya başladı"Merak etme Tobi çok dikkat edeceğiz . " dedikten sonra Tobinin omzuna dostça vurdu. hepimiz bugün fazlasıyla yorulmuştuk . Ayağa kalkıp " Hadi yatalım artık .Tobi sende misafir odasın da yat." dedim.Herkes onaylayınca odalara dağıldık. Kafamı yastığa koydum ve bugün olanları düşündüm.Cidden ucuz atlatmıştık.Aklımdakileri bir kenara bıraktım ve kendimi uykunun kollarına teslim ettim .
Taehyung dan
Çocuklarla eve gelip kendimizi koltuklara attık.Cidden o kızlar bizi zorlayacak gibi duruyordu.Gerçi o salak vampir sürüsü gelmeseydi çoktan üçünü halletmiş olacaktık. Bugünden sonra daha dikkatli olacaklarından eminim . Ama bizden asla kaçamayacaklar. Aslında hepsi çok güzel kızlar . En çokta Tashia ama hepsi birer ucube. En kısa zamanda o ucubelerden kurtulacağımıza eminim . "Bizi zorlayacaklar gibi duruyor .Baksanıza bugün gayet iyi dövüştüler." diyen Jin hyung ile kafamdakilerden kurtuldum. "Haklısın iyi bir plana ihtiyacımız olacak . Bugünden sonra onları öylece öldüremeyiz . Onlara acı çektirmeliyiz."dedi Rm hyung.Suga hyung cevap verdi"Katılıyorum ama ilk önce güzelce dinlenmeliyiz .Bugün cidden yorulduk . Gidip yatalım yarın ne yapacağımıza karar veririz." dedi.Herkes onaylayınca odalara dağıldık. Yatağa uzanıp gözlerimi kapatmadan önce söylendim " üzgünüm tashia ama seni öldürmek zorundayım . üzgünüm güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Wampire Hunt/BTS
FanficBir grup genç kız düşünün ama hiçbiri normal değil. Her gün diğer insanlar gibi okula gidiyor, ders çalışıyor ve ödev yapıyorlar fakat onlar farklı. Neden mi? Çünkü onlar VAMPİR..Ah unutmayalım hayatlarını sadece bu sıkıcı döngüde geçirmiyorlar tabi...