BAD BOY TAKIMI

108 9 8
                                    

LARISSA ' DAN
Okul müdüründen izin almıştık. Zor olmuştu ama başarmıştık. Tamam belki birazcık güç kullanmış olabilirim . Sınıfa girmiş oturuyorduk . Bizimkiler hala gülüyorlardı . Onlara dönüp " Ne var be ne gülüyorsunuz yeter artık" diye bağırdım . Shelly " Adamı hipnotize ettin be daha ne olsun . Ama cok komikti  " dedi. Oflayıp onume döndüm . Ne var yani ikna olmuyordu . Biraz sonra sınıfa yeni gelen grup girdi . Bunlarda etrafta bad boy gibi dolaşıyorlar . Havaya bak . O sırada Taehyung yanimiza gelerek "bu kim" dedi. Harry elini ona uzatıp " abi" dedi tatli bir sekilde. Evet kendisi 2 yasinda ve konusabiliyor . Taehyung Elini uzatip Harry nin yüzünü sevdi. "Ne kadar tatlısın sen öyle . Adın ne senin ? " dedi . "Adı Harry "dedim bende. "Kuzenin falan mı" dedi bende kizlara baktim sonra Taehyunga donup "evet kuzenim" dedim. "Cok tatliymis "dedi. Sonra da yerine döndü . Zaten o hider gitmez hoca sınıfa girdi. Neyse ki Harry uyumuştu .
Dersler sonunda bitmis ve ogle arasına girmiştik . Kızlarla beraber bahçeye çıktık . Harry sıkılmış ve huysuzlanmaya başlamıştı . Cok fazla konuşmuyordu . Sadece birkaç kelime söylüyordu. Kızlara abla diyordu ama garip bir sekilde bana anne diyordu . Tashia benimle uyuyduğu için oyle sandığını falan soyledi. Kim bu kadar tatli ve masum bir seye zarar vermek isterdi ki . Annesi kim acaba ailesi falan varmidir ki. " Larissa" jessie nin bana seslenmesiyle ona döndüm."Tobi mesaj atmış Harry ile ilgili bir seyler bulmuş sanırım . "
"Tamam, akşam bize gelsin detaylarıyla konuşalım " dedim. Tamam deyip Shelly ile dedikodu yapmaya devam ettiler . O sırada bizim bad boy takımı buraya dogru gelmeye başladılar . Onlara artik bad boy takimi diye hitap ediyoruz kızlarla . Yeni gelen grup demekten sıkıldık hepimiz. Bad boy takımı yanımıza gelip durdular. Birbirlerine bakıp duruyorlardı . En son dayanamayıp " Ne söyleyecekseniz söyleyin artık " dedim. Yoongi de boğazını temizleyip " Biz sey diyoruz acaba aksam birlikte bir seyler mi yapsak ? " dedi. Jessie"Ne gibi seyler mesela " diye sordu. Taehyung da "Film falan izleriz "dedi . " Hem sizin hemen karşınızdaki binaya taşındık .Ilk misafirlerimiz siz olursunuz " dedi Namjoon . Shelly bana bakarak " Iyide bu aksam Tobi gelecek ya hani " dedi. Ah tamamen unutmuşum .  Bad boy takimina bakarak "bizim aksam isimiz var . Sonra Artik  " dedim. Onlarada tama deyip gittiler . Bende Harryle ilgilenemeye devam ettim .

YOONGI 'DEN
Kızlari akşam eve çağırdık. Amacımız onları yakından taniyip sonra onlari yavaş yavaş yok etmekti . Hem belki konseyin yerinide öğrenebilirdik ama o salak arkadaşları gelecek diye kabul etmediler . Tobi denilen o salak vampir kızlarla fazla yakın özelliklede Larissa ile . Belki sevgililerdir bile . Ne bulduysa o tipsizde . Benim gibi biri varken ona bakıyor salak kız . Ne diyorum ben ya . Banane ondan . Ne halt yerse yesin . Hepsi geberecek nasıl olsa . Kendi kendime konuşurken Tae konuşmaya başladı " MCA bu haftasonu toplantı yapacakmış . Tüm avcılar orada olacak . Gitmemiz lazım" dedi . Namjoon " Tabiki gideceğiz . Ayrica su kizlarida bir an önce halletmeliyiz. MCA sonuç istiyor bizden . Oyalanmadan  halletmeliyiz artik " dedi . Hakliydi bir an önce halletmeliydik ama nasıl yapacaktık ki . Onlari öldürmek istemiyordum . Özellikle Larissayi . Ama zorundayım . Yapmalıyım...

YENI BOLUM GELDI . OY VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN LUTFEN ....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 28, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

The Wampire Hunt/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin