BUSAN A YOLCULUK

180 15 2
                                    

JESSİE DEN

Sabah karnımdaki sızıyla uyanmıştım . Yatakta doğrulup karnıma doğru baktım . Dün olanlar aklıma gelice derin bir iç çektim .Dün karnıma isabet eden kurşundan sonra ne olduğunu hatırlamıyorum . Birden aklıma gelen şeyle yataktan fırladım.Kızlar .Onlar iyimiydi acaba? Hemen odamın kapısını açıp dışarı çıktım .Alt kata indiğimde Larissa mutfakta kahvaltı hazırlıyor kızlarda konuşuyordu ve AH TOBİ BURADA MI? " TOBİİİ. SENİ ÇOK ÖZLEMİŞİMM" dedim ve Tobi'nin üstüne atladım . Tobi de sarılmama karşılık verirken konuştu " Yavaş ol biraz deli kız yarana bir şey olacak sonra . Seninle hiç uğraşamam." dedi. Biraz konuştuktan sonra larissanın "kahvaltı hazır gençler hadi gelin " demesiyle hep birlikte kahvaltı yaptık.

Tobi nin Busan'a gitmesi gerektiği için bizi okula bıraktıktan sonra gitmişti. Onu cidden çok özlemişim. Onunla küçükken hep aynı yerlerde okurduk ama onlar taşınınca herşey değişti . Sonra bizde Seol'e taşındık kızlarla. " Hey jessie dünyaya dön." diyen Shelly ile birlikte kafamdakilerden kurtuldum.

Dersimiz Matematik'ti ama hoca gelmemişti bizi de serbest bırakmışlardı. Kızlarla bahçede otururken MCA'e karşı daha dikkatli olmamız gerektiğini konuşuyorduk. Larissa nın " Kızlar Tobi ile konuştum konsey acil bir toplantı düzenleyecekmiş . Bütün vampir sürüleri orada olacakmış. Yarın gitmemiz gerek . " demesiyle birlikte hepimiz kafamızı salladık. Cidden konseyin artık bir çözüm bulması gerekiyordu." Konsey toplantılarının en sevdiğim yanı o kocaman şato da kalacak olmamız sanırım " diyen Shelly'le kızlarla kahkaha atmaya başladık ." Neee. Yalan değil . O şato kesinlikle mükemmel ." Shelly' nin dediği şeyle birlikte daha çok gülmeye başladık. Ama bir yandan haklıydı .Konsey şatosu kesinlikle müthişti ve sihirli bir bariyer sayesinde görünmezdi. Sadece biz vampirler görebiliyorduk. Buda orayı MCA' e karşı tam güvenlikli bir yer haline getiriyordu.

Sabah alarmının lanet sesiyle uyandım. Hadi ama cidden bu ne biçim bir ses. Bugün Busan 'a gideceğiz ama ilk önce okula gidip izin almalıyız .Kalktım ve üstümü giydim . Kızlarla kahvaltı edip arabaya atladık. Arabamız var ama biz kullanmıyoruz . Salağız biz galiba. Arabayı larissa kullanıyordu . Okula varınca arabayı park edip indik . Herkes bize bakıyordu. Ah sanırım bize değil arabaya bakıyorlar. Ah arabamız Lamborghini tabii bakarlar . Kızlarla birlikte okula girdik . Tam o sırada biri seslendi. Arkamı döndüğümde sınıfa yeni gelen çocuklardan birini gördüm . adı neydi.Hah Jimin. "Efendim Jimin?" dedim ." Nereye gidiyorsunuz" dedi. " Neden sordun ki " diye sordum.Cidden merak etmiştim." hiiiç sadece merak ettim" diye cevap verdi ve ardından arkasını dönüp gitti. Cidden bu çocukta bir şeyler vardı ama ne?

Kızlarla birlikte müdürden izin almıştık . Bir hafta şu salak okuldan kurtulduğum için çok sevinmiştim. Dışarı çıkıp arabaya doğru yürürken yeni gelen çocuklar bize bakarak birşeyler konuşuyorlardı. Bu çocuklar cidden garip ." Hey Jessie hadi binsene " diyen Tashia ile aklımdakileri bir kenara ittim. Şuan tatilimin tadını çıkarmam lazım. Çok eğlenceli olacak.

Birt daha ki bölümde aksiyon başlayacak . Bakalım kızlarımızın başına neler gelecek . Bir dahaki bölüm heyecanlı olacak takipte kalın. Oy verip yorum yaparsanız daha çabuk atabilirim
☺☺

The Wampire Hunt/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin