HOŞLANTI

129 12 12
                                    

LARİSSA DAN
O salak avcıların elinden kurtulalı 2 hafta olmuştu. Konsey toplantısı bitmiş ve biz hiç istemesek de eve dönmüştük. Şimdi de lanet olasıca okula giyiyoruz. Okula geldiğimizde arabadan inip okula doğru yürümeye başladık . Sınıfa girince hemen Yerlerimize oturduk . Kendi aramızda konuşurken üzerimde hissettiğim bakışlarla etrafa baktım . Yoongi bana bakıyordu. Ona karşı çok mahçuptum. Sanırım Özür dilemeliyim. Kızlara dönüp "kızlar sanırım yoongi den özür dilemem gerekiyor. " dedim . Kızların hepsi onaylayınca ayağa kalktım ve yoongi nin yanına gittim." Şey yoongi biraz konuşalım mı?" Diye sordum . " tamam konuşalım " diyerek ayağa kalktı . Koridora çıkıp sessiz bir köşeye geçtik . Yutkunup konuşmaya başladım . " şey ben o gün beni kurtardığın için teşekkür ederim ve başına gelenler için özür dilerim. Ben gerçekten böyle olmasını istemezdim. " dedim . Bana baktı ve tebessüm etti ."sorun değil . Yani ne olduğunu pek anlamasam da cidden sorun değil . Benim yerimde kim olsa aynısını yapardı." Dedi . Ona bakıp gülümsedim. Sonra içimden gelen bir hisle ona sarıldım ve " çok saol yoongi iyiki varsın " dedim . Bu yaptığıma şaşırmış olacak ki bir süre tepki vermese de sonra o da kollarını belime dolayıp bana sarıldı . " sende iyiki varsın güzellik. " dedi. Sonra benden ayrılıp arkasını dönüp gitti. Tanrım çok utandım . Kıpkırmızı olduğuma eminim . Kalbim çok hızlı atıyordu. Neden böyle oluyor . Sanırım ben ondan hoşlanıyorum . Hemen sınıfa koşup kızların yanına oturdum . "Kızlar sanırım ben yoongi den hoşlanıyorum . " dedim . Kızlar aynı anda " NEE!!" Diye bağrınca sınıftakiler hemen bize baktılar . Tabi yoongi de . " Hadi ama neden bağırıyorsunuz" diye kısık bir sesle söylendim. Kızlar bana bakıp gülmeye başladılar . Daha sonra Tashia" bunu eve gidince konuşacağız " dedi . Bende " tamam " dedim .

Sonunda dersler bitmişti ve biz eve gidiyorduk . Eve giderken aklıma gelen bir fikirle " kızlar uzun süredir ormana gitmedik. Bu gece dolunay var . Acaba ormana mı gitsek ?" Dedim . Kızlarda beni onaylayınca arabayı ormana doğru sürdüm . Ormana gelince hepimiz arabadan indik ve yürümeye başladık . bir uçurumun kenarına gelince yere oturduk ve güneşin batışını izlemeye başladık . Hava kararmıştı biz konuşmaya devam ederken ağaçların arkasından bir hışırtı geldi . Hemen oraya dönüp ayağa kalktık. Bir daha ses gelince hep birlikte oraya doğru yürümeye başladık . Ağaçlara doğru gidip çalıların tam önünde durdum . Kızlara bakıp çalılıktan tuttum ve sağa doğru yatırıp Arasına baktım. Gördüğüm şeyle çığlık attım . Bu nasıl olur?

The Wampire Hunt/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin