KAÇIŞ

138 12 11
                                    

LARİSSA DAN 

Gözlerimi açtığımda karanlık bir odada bağlı bir şekilde  yerde yatıyordum.Yaşananlar aklıma yeni yeni gelirken gözlerimi sonuna kadar açıp bağırmaya başladım.  " ÇIKARTIN BENİ BURADAN. İMDAAT. KİMSE YOK MU?" lanet olsun beni yakalamışlardı.Peki ya Yoongi ? Ya başına benim yüzümden bir şey geldiyse.Ya onu öldürdülerse.Birden kapının açılmasıyla aklımdakilerden kutuldum. Gelen o maskelilerden biriydi. Yanıma geldi ve oturdu. Şaşırmıştım."Neden geldin ? Ne istiyorsun? " diye sordum.Kafasını bana döndürdü ve konuşmaya başladı." Nasıl bu kadar dirayetli olabiliyorsun ? Kaç gündür sana işkence ediyoruz ama sen  yinede arkadaşlarını satmadın .Neden ?" dedi. Cidden şaşırmıştım .Bunu asla beklemiyordum.Ona baktım ve konuşmaya başladım" Ben arkadaşlarımı satmam . Dirayetliyim çünkü sizin gibilerin neler yaptığını gördüm .Bende sana bir şey soracağım. Neden? Neden bu kadar kin dolusunuz bize karşı ?" dedim.Birden bağırmaya başladı" SİZİN GİBİLER AİLELERİMİZİ ÖLDÜRDÜ. LANET OLASICA KAN TUTKUNUZ YÜZÜNDEN AİLELERİMİZ ÖLDÜ. SİZ ÖLMEYİ EN ÇOK HAK EDENLERSİNİZ." dedi ve kapıyı çarpıp çıktı .Çıkmadan hemen önce bana öyle bir baktı ki. Gözlerinde masum bir çocuk yatıyordu sanki.Kalbi kırılmıştı. Ama yinede onlar birer katil...

BURADAN KAÇMALIYIM. Kesinlikle buradan kaçmalıyım .Daha fazla burada kalamam .Beni kesinlikle öldürecekler.Bir planım var. Bu gece buradan kaçıyorum.

Sonunda gece olmuştu.Elimdeki yerde bulduğum cam parçasıyla ipleri kesmeyi başarmıştım.Şimdi tek yapmam gereken kapıyı açmak . Vampir güçlerimi kullanabiliyordum artık. Bana her gün getirdikleri yemeğe Mine Çiçeği koyduklarını fark etmiştim. Bu sayede güçlerimi kullanmamı engelliyorlardı .Bunu fark edince yemekleri yememiştim. Aksine dökmüştüm. Kapıya bir tekme atıp kapıyı kırmıştım. Onlara bir not bırakıp hemen dışarı çıkıp koşmaya başladım.Sonunda şatoyu görünce hemen içeri girdim. içeriye girer girmez kendimi yere attım.Aşırı yorulmuştum. İçeridekiler başımda toplanmaya başlayınca gözlerimi araladım. Hemen sonra geri kapattım.o sırada bir ses duydum." LARİSSAAAA" Hemen ayağa kalkıp bana doğru koşan kızlara kollarımı açtım.Hepsi birden üstüme atladığında mutluydum.Sonunda o yerden kurtulmuştum.

Kızlar ve konsey üyeleriyle oturmuş başıma gelenleri konuşuyorduk.Daha doğrusu onlar soruyor ben cevaplıyordum.Bir süre daha konuştuktan sonra uyumak için odalarımıza dağıldık.

YOONGİ DEN 

Bu gün onun yanına gitmiştim . O cidden çok güçlüydü. Kendime bile itiraf edemesem de biliyordum.Onda etkileniyordum.Bu yanlıştı ona aşık olamazdım.Onlar ailemi öldürmüştü. Tamam belki o yapmamış olabilir ama sonuçta o da onlardan . Bunları düşünürken uyuya kalmışım. Sabah uyandıktan sonra kahvaltı yapmış ve depoya doğru yola koyulmuştuk. Depo da kalmıyorduk .Kendimize ait evimiz vardı.Sonunda depoya ulaşınca kapının açık olduğunu görmemle birlikte oraya koşmam bir oldu. Çocuklarla birlikte içeri girdiğimizde duvarda ki yazı dikkatimi çekti . "BİR DAHA Kİ SEFERE GÖRÜŞMEK ÜZERE EZİKLER." 

KISA YAZDIĞIM İÇİN BENİ AFFEDİNNN. OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN.

The Wampire Hunt/BTSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin