#3 Co se to děje?!

62 1 0
                                    

A je to tady!!!Pátek večer,teď už půjdu jenom do školy,vyspím se a bude sobota!!😍
   O můj bože.Já jsem tak moc šťastná!!😄
   A teď jsem si uvědomila že mám být za chvilku ve škole posla jsem věci nasedla do autobusu který jsem jen tak stihla a odjela do školy.
   Po cestě jsem viděla něco hodně  zvláštního 🤔...Kolem hotelu který mám kousek od domu byl dav fanynek a fanoušků(hlavně těch fanynek😂)Nevěděla jsem proč tam jsou a nejsou ve škole...?!
   Když mě z přemýšlení najednou vytrhl název zastávky na kterou jsem měla jet..Na poslední chvíli jsem vyběhla z autobusu a vešla jsem do školy.
   Ve škole si všichni něco šuškali ale nevěděla jsem co?!Ale hlavně Klára byla nějaká moc šťastná !?Vůbec jsem nechápala co se děje když najednou  zazvonil zvonek a do třídy přišel učitel.
  Vojta byl dnes doma , protože jel k doktorovy takže jsem se o přestávkách hrozně nudila..🙃
Ale myslela jsem na Marcuse a Martinuse a najednou jak když bych se ocitla v jiný dimenzi😂Vážně neberu žádný houbičky!!
   Po škole jsem šla rychle domů,chtěla jsem se totiž podívat proč před hotelem stála ta hora fanoušků a fanynek?!
   Hned co jsem došla domů vešla jsem do svého pokoje,hodila jsem batoh na svoji postel a vyběhla ven.
     Najednou před hotelem nebyl nikdo...Cože?!Vždyť tam ráno stáli!!!Nechápavě jsem řekla.
  Potom jsem se tedy vrátila domů a vzhledem k tomu že se mi nechtělo dnes být celý den na mobilu jako obvykle,vzala jsem si batoh(ne ten školní) hodila jsem do něj klíče,peníze,mobil..... a dala jsem tam i svoje obrázky...počkat to jsem vám neřekla?
   Chodím na střední školu která souvisí s malováním a vzhledem k tomu že spousta lidí říká že mám talent(tím nemyslím třeba Kláru) a baví mě to tak často maluju.
   A co?Teď třeba Marcuse a Martinuse...No..to vlastně skoro vždy...😁
   Rozhodla jsem se že půjdu do obchodního centra a třeba si něco pěkného koupím...
   Prošla jsem spoustu obchodů a hodně jsem si to užila.😊
   Stalo se mi tam ale něco hodně divného slyšela jsem 2 hrozně povědomé hlasy a najednou rána!Bum😂Spadla jsem na zem!!
  Nějaký kluk mě shodil a ještě k tomu se ani neomluvil!Měl za sebou kopu fanynek a přez ně jsem ani nezjistila kdo to je!?Jenom vím že měl hlubší hlas takže nemohl být žena.
  Potom jsem se podívala na hodiny bylo celkem pozdě a tak jsem se rozhodla že si jenom domaluju obrázky a půjdu domů.

Další díl je na světě😂doufám že se vám všem líbil a v tom příští už bude koncert M&M takže se máte na co těšit!!😉No... to asi říkám vždy😂ale co?Nevadí  Mějte krásný zbytek dne!🤗

                           Vaše Bella

Budu s tebou na vždy    Marcus and Martinus fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat