Bylo to hrozně divné,dělala jsem ale že jsem nic neviděla a usmívala jsem se dál😊Potom se na mě už nikdy nepodívali ..😔Připadala jsem si jako když bych za to mohla já,bylo mi z toho hrozně...
Nechala jsem to být a pokoušela jsem si užít konec koncertu...Marcusův a Matinusův pohled:
Měli jsme koncert v ČR a byla tam jedna hrozně pěkná holka a vypadala hrozně mile.Celou tu dobu jsme se na ni koukali a usmívali jsme se😊
Potom jsme ale uviděli že má přítele a byli jsme strašně nešťastní 😞😔Snažili jsme se to na pódiu dávat co nejmíň najevoA je to tady !Meet and great !!!😍
Na to jsem se těšila celou tu dobu co je znám a vždy jsem doufala že se mi můj sen splní ale připadalo mi to nemožné..
Přišli jsme do místnosti plné lidí ale ti nejdůležitější tam byli ti dva.😋Jakmile jsem vešla do místnosti jak kdyby se jim rozzářily oči.
Potom jsem se otočila protože jsem chtěla najít Vojtu a koho jsem neviděla?!?
Cože???Jako vážně stála tak Klára!!!měla asi ten největší výstřih na světě a krátký kraťasy kde ji byla vidět víc jak polovina zadku....
Najednou mi došlo že se nekoukali na mě ale na Kláru?!
Proč??Pochopila jsem že oni jsou úplně stejní jako všichni a najednou mi bylo hrozně těžko je to nepříjemný když zjistíte ze vas největší sen je vlastně noční můra a že celý svůj život milujete někoho na kom není nic zvláštního a je to obyčejnej zazobanec!
Potom jsem šla najít Vojtu.Bylo to celkem snadné.Ten řekl že na mě počká venku.
A je to tady!Najednou mi řekli že jsem na řadě nevěděla jsem jestli se mám válet smíchy po zemi a nebo jestli mám brečet...🤐
Zjistila jsem že jsou ve skutečnosti celkem dobří😊Natočila jsem si s nimi musical.ly, dala jsem jim obrázek,vyfotil a jsem se a povídala jsem si.
Potom jsem šla zpět a najednou mi někdo podkopl nohy..No samozřejmě že kdo jiný než Klára!?Všichni se mi tam smáli a já jsem si připadala strašně.. rychle jsem se zvedla a se slzami v očích jsem vyběhla ven.
Vojtu jsem neviděla a upřímně mi to ani nevadilo...Šla jsem do parku kde jsem si sedla na lavičku a začala jsem brečet...🙁😩😭
Byla jsem tam tak 20 minut a zrovna když jsem chtěla odejít někdo si přisedl za mnou.
Kdo to je??!řekla jsem si v duchu.Poté jsem se otočila a co??!Další díl 🤗!!Hodně dlouhý(to říkám u všech dílů😂😂)434 slov!Wow!Příští díl bude hodně zajímavý a vyjde zítra😉Mějte krásný zbytek dne😄
Mám vás ráda😊Bella😇
ČTEŠ
Budu s tebou na vždy Marcus and Martinus fanfikce
Fiksi PenggemarDívka kterou ve škole šikanují,dělají jí ze života peklo,jediný její blízký člověk je její kamrád Vojta a která celé dny sní o Marcusovi a Martinusovi dostane o prázdninách od kamaráda Vojty vstupenky na koncert a meet and great s nimi. Nejen že j...