#13. Už mě nech!!

56 0 2
                                    

Jakmile skončil už mě nechal na pokoji já se oblékla a on začal něco dělat na telofonu..znovu.
Potom řekl:Tak a mám to nahraný takže pokud to řekneš policajtům a nebo třeba i tomu tvýmu Tinusovi jak mu říkáš tak tohle zveřejním a pošlu všem tvým kamarádům a to i Tinusovi!!
V tuhle chvíli jsem si říkala,že tohle není můj kamarád Vojta!!Následovně odešel a rychle jsem se oblékla...řekla jsem si ze tohle se Tinus a ani nikdo jiný nesmí dozvědět,protože jinak jsem mrtvá...
A to jsem byla panna!!A moje poprvé melo byt s Tinusem a navíc jsem neměla být znásilněná!!...Bylo mi z toho hrozné zle a navíc to příšerné bolelo,šla jsem se osprchovat a pokusit se uklidnit,rozhodla jsem se ,že se půjdu projít do parku.
Sbalila jsem si s sebou klíče, peněženku,pár papírů na kreslení a mobil..Počkat...co??Mobil??Ahhh sakra!!Tonus vždyť mi volal!!A určité o mě musí mít hrozny strach..

Zprávy mezi mnou a Tinusem:
T:ahoj😊Mám pro tebe jednu no..vlastně 2 perfektní zprávy stav se za mnou❤
T:Baby??Stalo se ti něco?Si v pořádku??
T:Moni,prosím odepiš mám o tebe hrozný strach..

Musím za ním jít řekla jsem si no jo...ale kde je??Šla jsem obejít snad všechno co šlo ale nikde jsem ho nenašla a na zprávu mi neodepisoval říkala jsem si jestli se mu náhodou třeba něco nestalo...to by byla katastrova a kvůli někomu tak hroznýmu jako jsem já!!Šla jsem si sednout na lavičku.
Byla to náhodou úplně ta stejná kde sme se s Tinusem potkali vzpomněla jsem si na to všechno co se za tu dobu stalo začala jsem si říkat že pokud se mu něco stalo tak můj život nemá smysl a taky si něco udělám..😭

Budu s tebou na vždy    Marcus and Martinus fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat