#10 Proč jsi se mnou vůbec venku?!Máš na víc🤔🙁

65 0 0
                                    

   Celý zbytek dne jsme se bavili úplně perfektně Martinus byl vtipný,milý,hodný,a taky hrozně svůdný(tak trochu sexy) ano je to hodně divná věta hlavně ten konec ale je to pravda..
    Hrozně se mi s ním líbilo.Po obědě který byl pizza😂Jsme šli pouze my dva do parku.
    Bylo mi ale jasné že Tinus nechtěl jenom vzít nějakou blbou holku kterou viděl celkem tak 3 hodiny svýho krásnýho života ve kterým ho chce každá ...jen tak ven a dát za to určitě spoustu peněz...Musel určitě něco chtít tak jsem se zeptala:Tinusi?
T:Ano?
J:Proč si se mnou šel ven?Vždyť jenom za tohle jsi musel utratit majlant!!a ještě k tomu zrovna se mnou?!Nedává mi to smysl.Musel si se mě na něco chtít zeptat nebo nějak tak...Tohle by si jen tak nedělal tohle by nedělal nikdo ani když by něco chtěl..😅
T:No máš pravdu na něco jsem se tě chtěl zeptat ale celkem se toho bojím abych pravdu řekl... 
J:Ničeho se neboj.řekla jsem a usmála jsem se na něho
T:No...Víš...Mám tě hrozně rád jako kamarádku jsi úžasná a vím že se známe jenom chvíli ale...
(věděla jsem co chce říct ale nechala jsem ho dál mluvit)
T:ale...už jen za takovou chvilku jsem se do tebe dokázal zamilovat a mám tě hrozně rád a byl bych rád když bychom byli víc než jen kamarádi
J:Nevěděla jsem co mám říct ...Hlavou se mi honili všelijaké myšlenky moje hlava říkala Ne nedělej to vždyť ti zlomí srdce jako všichni ostatní ale moje srdce říkalo Ano vždyť ho miluješ!!A víš že je to ten nejlepší kluk kterého si můžeš přát...
  Nakonec jsem řekla tohle:Víš....Tinusi...Mám tě míč ráda ale nevím jestli by jsme se k sobě hodili přece jenom ty jsi z Norska a nevím jestli by nám fungoval vztah na dálku a věř mi že ty si zasloužíš někoho lepšího než jsem já..
V tuhle chvíli mě přerušil...:Ale já nikoho lepšího nechci a navíc nikdo lepší neexistuje...Kdyby existoval tak bych tady asi teď nestál a neprosil tě na kolenou aby jsi se mnou chodila...🤐
J:Nevím jestli mám poslechnout srdce a nebo rozum..ale vzhledem k tomu že rozum asi stejně nemám tak říkám....

   
  

Budu s tebou na vždy    Marcus and Martinus fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat