#12. Co to děláš?nešahej na mě!😫

54 0 0
                                    

Došla jsem domů a šla jsem rovno do postele,protože jsem byla v tu chvíli snad ten nejvíc unavenej člověk ever!A když by se dávala nějaká byla bych určitě první člověk kterýho by nominovali🤣Nad čím to sakra přemýšlím??😑😁To už jsem vážně na tolik retardovaná že přemýšlím nad tím že by mě nominovali na nějakou cenu unavenosti a lenosti😂Co se to se mnou sakra stalo??!🤔😁Tak jo radši už du vážně spát ....😴

Ráno:
Hned jakmile jsem se probudila šla jsem se osprchovat,převléct,najíst se..a nakonec mi zbyl i čas na instagram(Btw máme ředitelský volno takže do školy nejdu.) zapnula jsem telefon a vybafla na mě snad miliarda zpráv a zmeškaných hovorů...A všechny byly od Tinuse chtěla jsem mu zavolat ale..
Najednou někdo zazvonil a vzhledem k tomu že jsem byla doma sama šla jsem otevřít bylo mi jasný že otevřu dveře bude tam stát můj opilej otec a bude říkat jak už zase nechal mámu a taky jak hrozně velká je to kráva ....(moje taková denní rutina 😒)
Otevřela jsem dveře ale ....můj otec tam nestál..Byl tam😮Cože?Vojta?

Já:Ahoj Vojto🤗Co ty tad...
Ani jsem to nedořekla a vešel dovnitř,taky vypadal tak nějak divně.
Já:Vojto??!to už jsem řekla trochu naštvaně
Vojta:Co chceš??
Já:Co chci?Ty si mi vešel do domu bez mýho povolení ani ses mě nezeptal a ani neřekl ahoj!!A ty se mě ptáš co chci??
On:Je tady??
Já:Pokud myslíš Tinuse tak ne ale s takovou ho za chvilku zavolám...
Vojta:Jo tak ty bys stěžovala jo??Tomu tvými Tinusovi nebo jak se ten kre*én sakra jmenuje..
Já:Nikdo mými Tinusovi nebude říkat kr*tén zařvala jsem !!
Vojta:Jo tak ty takhle jo?No tak dobře když to nejde po dobrým půjde to teda po zlým jak chceš...😤
Začala jsem mít strach kdo tohle je ?!Vždyť tohle není můj milovanej Vojta!Tohle je zvíře?!Co se to s ním stalo??říkala jsem si v mysli..
Najednou mě chytil za ruku a násilím mě odtáhl ke mě do pokoje potom mě svázal...
Já:Co to děláš??
Vojta:říkal jsem když to nejde po dobrým tak to půjde po zlým ..
Najednou začal dělat něco s mobil ale nesledovala jsem to...Spíš mě zajímalo jak se dostat pryč..
Jakmile na telefonu dodělal to co tam dělal přiblížil se ke mně sundal si nejdříve tričko a potom i kalhoty..až nakonec mě rozvázal flákl se mnou na postel a před tím než si sundal a spodní prádlo řekl:buď se vyslečeš sama a nebo to udělám já!!Nemáš na výběr!👿
Já sem nic neřekla a tak mi dal facku a potom další potom mi sundal tričko a a kalhoty následovně mě pleskl přes zadek a začal mě líbat na krku postupně se dostal až k prsům a zajel i pod mojí podprsenku..Potom ji rozepl a začal mě otáčet potom mě různě osahával nejdříve zadek potom mi sundal kalhotky a pokračoval následovně si sundal Trenk a sedl si na mě nejdříve si sedl na moje stehna a potom se začal jemně posouvat víš a víš...myslím že zbytek si domyslíte...

Budu s tebou na vždy    Marcus and Martinus fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat