Na100% Ano !!nikoho lepšího bych si přece přát nemohla a tím že bych řekla ne bych promrhala nejlepší šanci svého života!!
Martinus vypadal hrozně šťastně potom jsem už šla domů
Martinus se rozhodl že mě doprovodí a jakmile jsme se rozloučili Martinus mi chtěl dát pusu ale v tu chvíli kolem nás prošel Vojta!!Najednou když už jsme se pomalu přibližovali rychle jsem ucukla do zadu a jenom sem ho objala...Martinus rozesmutnel...😢Bylo mi to hrozně líto ale vzpomněla jsem si na to jak na koncertu žárlil a teď mě nejspíš nenávidí tak by to pro něj bylo ještě horší když se teď moc nevídáme...
Martinus:To je ten tvůj kamarád??
Já:No...nevím jestli to je pořád můj kamarád..😖
Martinus:Jaktože??
Já:No...(řekla jsem všechno co se stalo)A nechápu proč mě nenávidí!!?😞
Martinus viděl že jsem rozesmutněla a tak mě objal začalo mi být hrozně dobře a začala jsem být hrozně šťastná ale najednou!??
Uvědomila jsem si že ho vlastně uvidím málo kdy a že většinu času se mi bude jenom stýskat a budu z toho hrozně smutná...🙁😩
Znovu jsem rozesmutněla...😢
Martinus:Co se děje Moni??A daroval mi jeden z jeho krásných úsměvů...😊
Já:No...Víš..Možná že teď jsme spolu ale třeba za nějakých pár dnů už se neuvidíme.😫Ty odjedeš a já tady budu sama a když se mnou ani ten Vojta nekamarádí budu tady úplně sama 😞😭A navíc mi budeš hrozně chybět.
Martinus se pousmál a řekl:
Na to teď nemysli dokud jsme tady spolu tak si to užij a já bych tě tady za žádnou cenu samotnou nenechal..A už vůbec ne když jsi takhle dokonalá!!😚
Já:Tak tohle mi bude chybět nejvíc!!
Martinus:Co??
Já:To jak úžasně se ke mně chováš.No ...a hlavně ty tvoje nádherné a perfektní úsměvy na které když se podívám na všechno zlé hned zapomenu....
Martinus:Já znám ještě jednu věc po které na všechno zapomeneš???
Já:A to jako jakou??Já myslím že nic mě nerozveselí víc než...
Martinus mi dal prst před pusu abych už konečně držela svoji tlamu😂A řekl pššššššt...
Dále jsem věděla co bude následovat!Pusa!Nádherná a dokonalá Pusa od toho nejdokonalejšího kluka😍
Potom jsem jenom dořekla větu kterou jsem chtěla říct..
Já:ten čas strávený s tebou!😅
Potom se Martinus zasmál a řekl že už musí jít a že doufá ze se potom znovu (co nejdříve) uvidíme..
Pak obejmutí a rozloučení..no znáte to🤣
ČTEŠ
Budu s tebou na vždy Marcus and Martinus fanfikce
FanfictionDívka kterou ve škole šikanují,dělají jí ze života peklo,jediný její blízký člověk je její kamrád Vojta a která celé dny sní o Marcusovi a Martinusovi dostane o prázdninách od kamaráda Vojty vstupenky na koncert a meet and great s nimi. Nejen že j...