Shawn
Ik zit buiten in het park. Bloed op mijn broek en op mijn handen. Haar bloed. Ik draag geen shirt. Dit moet er vast heel raar uitzien voor de buitenwereld. Ik zie de nieuwskoppen al: Shawn Mendes, a killer?
De envelop heb ik zojuist geopend. Er zit een brief in, har afscheidsbrief.
-
Lieve Shawn,
Sorry dat het zo moest lopen.
Als je deze brief leest, is het voorbij.
Mijn leven zit erop.
Ik ben weer bij mijn ouders.Ik moet nog wat opbiechten: ik was stapelverliefd op je.
Die keer dat je me kuste, was geweldig.
Dat was mijn rede waardoor ik deze keuze zo moeilijk vond: je hield van me. En ik van jou.
Zonder jou had ik dit de eerste dag al gedaan.
Maar toen jij daar stond, met je moeder, ik wist dat er nog iemand was die er voor mij was.
Toch kon ik het niet meer aan.
Sometimes it all gets a little too much, right?Bedankt voor alles. Echt waar.
Het tekenblok is voor jou. Al jaren teken ik je. Misschien vind je me nu wel een gekke stalker, een gekke dode stalker. Sorry.Ik wens je het beste.
Wees gelukkig en rock the shit out of it! You can do it! I believe in you.
Maak muziek, doe waar je je fijn bij voelt. Want je mag dan al wel wereldberoemd zijn, je kan nog beroemder worden. En dat ga je ook worden.
Ga ervoor!Liefs Sharon x
-Ik open het tekenblok.
Wat ik zie is geweldig.
Fantastisch.
Ik heb er geen woorden voor.-
21 april, 2015
16 april 2016
8 oktober 201619 maart 2017
13 december 2017
29 mei 2018
-
Ze is geen stalker, nee.
Ze is echt geweldig.Had ik haar dat maar eerder vertelt.
JE LEEST
A Little Too Much
FanfictionEen meisje verliest haar ouders door een auto-ongeluk. Ze is alleen, denkt ze. Haar buurjongen, Shawn Mendes, voelt meer voor haar dan hij dacht. Maar soms bedenkt je je dat te laat. Sometimes it all gets a little too much