9. FEJEZET: Prédának érzem magamat

700 61 0
                                    

Mert a testvérek már csak ilyenek...

Május 18. Péntek: Még valaki? :

Na, még valaki? Ha valaki még megakar halni az most jelentkezzen! Szomorú dolog ez... Szegény Susan. 

Elian nagyon sokáig csak bámult maga elé miközben várta, hogy Kenneth visszaérjen. Kenneth elment a közeli kisboltba venni egy kis kaját otthagyva a kisebbet a lakásán. 

Elian az ágyon ülve elfordította a fejét, és a konyhát kezdte el bámulni. Nem értette, hogy mit néz, de attól még figyelt. 

Szóval a testvére. Kenneth, Elian testvére.-Nahát mint valami szappanopera!-Mondta ki hangosan a gondolatait. 

Végül a gondolatai Lisára tévedtek. Eszébe jutott az amit Abigail mondott. Kenneth megölte volna Lisát, hogy én csak vele törődjek mikor megismerjük egymást? Nem az nem lehet... Vagy..vagy mégis? Ő ölte volna meg? 

Abigailnek sikerült. Sikerült elhitetnie Eliannal, hogy Kenneth tette. Kenneth ölte meg az ártatlan lányt. 

Május 18. Péntek: Órák után az iskolában:

-Agustin várj!-Kiáltott a fiú után Abigail az iskola előtt. Szeretett volna végre beszélni Agustinnal. Szerette volna ha tudja, hogy ő majd megvédi, ne aggódjon. 

-Mit akarsz?-Agustinnak rossz kedve volt, aznap is sírt Lisa halála miatt. Akkor minek ölte meg ha most meg sír utána? Miért hiányolta? 

-Tudunk valahol beszélni? Fontos lenne.-A lány elmosolyodott. 

-Mert itt nem jó? Csak mondjad már, hogy mi van!-Emelte fel a hangját Agustin miközben ökölbe rándult a keze. 

Abigail ezt szerette. Imádta mikor valaki durva volt vele. Azt remélte, hogy fel is pofozza, azt tetszett volna neki csak igazán. 

-Nos csak szeretném ha tudnád, hogy biztonságban vagy. Én mindent elintézek neked.-Az utolsó mondatot belesuttogta a fülébe, mire Agustin arrébb lökte a lányt. 

-Mégis mit intézel el?-A fiú tényleg nem értette. Tulajdonképpen már Agustin is elhitte azt, hogy nem ő tette. 

Nem is én öltem meg! Ugye?

-Tudod Agustin. A dolgot amit titkolsz.-Abigail kacsintott egyet.-Csak mondd, miért tetted?-Nos ezt az egyet nagyon senki sem tudta. Ha szeretsz valakit akkor miért ölöd meg? 

Agustin nem tétovázott, körül nézett maga körül és mikor látta, hogy senki sincsen körülöttök, bevert egyet Abigailnek. A lány az aszfaltra zuhant, és amint érezte, hogy kiserken a vére a szemöldöke felett elnevette magát. 

Agustin még ráköpött a lányra majd gyors léptekkel elindult haza. 

Abigail nevetett, és vergődött a földön. És élvezte. Imádta. 

Május 18. Péntek: Kenneth lakásán: 

Elian hirtelen idegesen lehajtotta a fejét. Teljesen összezavarodott. 

Szörnyeteg. Egy szörnyeteg a testvérem. 

Nem is várt többet, kinyitotta a bejárati ajtót, és gyorsan kirohant rajta. Menekülni akart. Csak éppen a  védelmezőjétől menekült. 

Futott, amilyen gyorsan csak tudott futott. Úgy érezte mintha éppen rá vadásznának. 

Egy idő után arra eszmélt fel, hogy egy sikátorban van. Abban a sikátorban ahol Lisát megölték. 

Ahol a vére volt  lánynak elvolt kerítve, amit Elian bánt mert közelebb akart menni hozzá. Olyan érzése volt, mintha Lisa még mindig ott feküdt volna. 

Elian a falnak támaszkodott majd felüvöltött. Fájdalmas üvöltése volt, rosszabb volt mint Lisáé. 

Újra azon járt az esze, hogy bárcsak őt ölték volna meg. 

-Miért nem engem szúrtál le?! Miért nem a testvéredet?!-Üvöltötte maga elé. 

A sikátorral szemben egy megözvegyült öregember lakott, John Foks aki személyesen is ismerte Lisát a lány anyja által. Ezért hát mikor kiment az üvöltés hangjára, teljes mértékben megértette, hogy miért történik. A drága Lisa után mindenki üvöltött.

Elian lecsúszott a földre majd ott elkezdett sírni. Már...már kezdett beleőrülni. Mennyi halál kell még? 

Még mennyi?! 

John hamarosan tárcsázta Elian apját aki gyorsan kocsiba szállt és úton volt a fia felé, miközben még Arthur sem tudta, hogy nemsokára milyen híreket kap. 

Susan ötlete volt, hogy Kennethet beadják egy gyermekotthonba. Ha ő nem veti fel az ötletet akkor soha nem történt volna meg... 

Susan bizony nem gondolta volna, hogy Kenneth vagyis az első fia visszatér. Aztán az a beszélgetés reggel Kennethel... Borzalmas volt. 

Na, mindjárt szombat! És itt az ítéletnap! 

Agustin drágám, vigyázz. 









Őrületbe kergetveWhere stories live. Discover now