12. FEJEZET: Ugorj cica az egérre!

706 51 0
                                    

És azok akik keresztbe akartak nekik tenni semmi jóra nem számíthattak szombaton.

Május 19. Szombat: Ítéletnap második felvonás: 11:00 délelőtt:

Amelia  idegesen baktatott befelé az iskola tornatermébe ahol Lisa megemlékezését tartották. Szerette volna ha minden tökéletesen néz ki, hogy az este zökkenő mentesen menjen. 

Aztán mikor belépett megnyugodva vette észre, hogy minden úgy néz ki ahogy ő elképzelte. A torna teremben csináltatott egy kisebb színpadot fölötte pedig már feltették az igencsak nagy kivetítő vászont. A színpad előtt pedig székek lettek letéve amik fekete huzattal lettek behúzva. 

Nyomasztó...-Gondolta magában felsóhajtva miközben beljebb lépdelt. 

Ezen a megemlékezésen tényleg sikerült Lisának nyugalomra lelnie a sötétségben. 

Améliának egyáltalán nem volt bűntudata az miatt, hogy együtt van Agustinnal. Igazából még féltékeny is volt Lisára, mert pontosan tudta, hogy Agustin még őt szereti. Azt a lányt szereti akit megölt. 

Furcsa dolog ez. Nagyon-nagyon furcsa. De hát Agustinnak nem ez volt az első esete mikor erőszakos volt egy lánnyal, csak akkor éppen nem ölte meg. Egyszerűen csak felpofozta, pont mint Abigailt az iskola előtt. Az a lány viszont senkinek sem mondta el, hogy mit tett vele Agustin. És éppen ezért sosem tudta magát túltenni rajta. Azokon a borzalmas pofonokon... 

_______________________

11:30 : Arthur te csak aludt át a napot. Mire felkelsz nem leszünk itt: 

Elian és Kenneth felküldte a szobájába Arthurt, hogy had aludjon. Igazán nem akarták, hogy részegen elkezdjen cirkuszolni vagy netán sírni Susan miatt. 

Végülis senki sem értette, hogy Susan miért nem írt búcsú levelet. Kellett volna neki... Akkor eltudott volna köszönni a férjétől, és eltudta volna mondani neki, hogy Kenneth az ő fia. 

De Arthur sosem tudta meg az igazságot. Sohasem. 

-Szeretsz engem Elian?-Kérdezte Kenneth mikor Arthur felment a szobájába. Kenneth, Elian csípőjénél fogva magához vonta a kisebbet.

-Még sosem szerettem senkit sem úgy mint téged. Te megértesz...-Az utolsó szavakat csak suttogta Elian. Még mindig zavarban volt Kenneth közelségétől. Sosem érezte még ennyire szeretve magát. 

Ezért gyönyörű a szerelem. Mikor egy árva lélek rálel a védelmezőjére aki a karjaiba zárja őt. Eliannak nem kellett félnie többet. Sosem lett volna szabad félnie saját magától. 

-Megértelek mert olyan vagyok mint te. És mert én is szeretlek téged. Csak miattad vagyok itt.-Felelte Kenneth majd két kezébe vette Elian arcát és szenvedélyesen megcsókolta. 

Nem tudott betelni a szerelme ajkaival. Olyan volt számára mint a drog. 

-Miért akarnak az emberek bántani minket?-Kérdezte végül Elian mikor elváltak az ajkaik. 

-Azért mert gonoszok. De ma velem együtt te is a sarkadra állsz és megmutatjuk nekik, hogy milyenek az Allen testvérek.-Kenneth elmosolyodott mire a kisebb is mosolyra húzta  a száját. 

Vért akartak. Csak is vért akartak látni Fairfield utcáin. 

Abigail és Agustin. Ők okozták a rosszat és ideje volt megfizetniük. Hogy is volt? Ó igen, Abigail tett rosszat Kennethel azzal, hogy majdnem ellene fordította Eliant, Agustin pedig Eliannal tett rosszat azzal, hogy elvette tőle Lisát. Nos ki lepődik meg ezek után azon, hogy a testvérek dühösek lettek? Ki? 

Őrületbe kergetveWhere stories live. Discover now