Sziasztok! Na szóval szerettem volna egy nagyon kicsit elmagyarázni, hogy mit szerettem volna elérni a sztorimmal.
Szerettem volna ha az olvasó aki éppen olvassa az egyik fejezetet legyen közben egy kicsit feszült a folytonos nyomott hangulat miatt. Illetve miután befejez egy bizonyos fejezetet talán egy kicsit elgondolkodjon, hogy: "Ez mi a bánatos fasz volt?" :D
Na igen ilyesmiket szerettem volna elérni, tekintve, hogy ez volt életem első olyan "igazi" thriller sztorija. :)
Biztosan sok volt már pár embernek ami itt történt, de hát ez is egy bizonyos cél volt. Ugye maga az "undor" kiváltása.
De azért érdekes, hogy a karakterek, hogy változtak át fejezetről fejezetre... Mindenkinek megismerhettük az igazi énjét ami tényleg bennük lakozik. Agustinan a szörnyeteget, Abigailben a mazochistát, Améliában a féltékenységet, Kennethben meg ugye a dühöt.
Kenneth már egy egészen más téma volt, a legelején őt akartam gyilkosnak, de aztán ezt egészen hamar el is vetettem. Nem lett volna akkor már értelme annak, hogy Elian megbocsát neki. :D
És végülis így állt össze a kép. Megmondom őszintén, hogy nem hittem volna, hogy marad olvasó még azután, hogy kiderült: Ketten bizony édestestvérek.
Mert sokan azt hiszik, hogy az író is valami nem normális vagy hasonló. Jesszusom nyilván nem, ez csak egy történet megnyugodhat mindenki, nem a saját életemből ihlettem XDD Még viccnek is rossz... :D
Na szóval ennyit akartam a legfőbb célom az a nyomott hangulat elérése volt az olvasónál! Ha az sikerült akkor örülök! :)
Ui: Köszönöm a sok Vote-ot és kommentet is, mind nagyon sokat jelentettek. Jelenleg most büszke vagyok erre a sztorimra mert talán sikerült valami jót összehoznom! :)
További szép napot minden kedves ólvasómnak!-Anita-
CZYTASZ
Őrületbe kergetve
Tajemnica / ThrillerAdott egy 16 éves fiú akinek mindene megvan. Ha pénzről van szó, akkor az neki nem probléma a szülei jóvoltából. De ennek ellenére mégis mindenki gyűlöli Elian Allent. És, hogy miért? Hát mert mindenki azt hiszi, hogy ő tehet arról, hogy Lisa Cox-o...