Te is szeretni fogsz. Mindannyian szeretni fogunk.
kimehetsz, holnapután bejöhetsz...
Május 18. Péntek: Este 11 óra:
Amelia sokáig nem tudott elaludni Agustin mellett az ágyban. Végül a fiúnál maradt miután lefeküdtek egymással.
Amelia szerette nézni Austin arcát, ahogy nézte a sötétben úgy gondolta, hogy maga az angyal a fiú. Gyönyörűnek tartotta. Egy gyönyörű gyilkos. Kár, hogy erről Amelia nem tudott, nem is sejtette, hogy Agustin végzett Lisával.
A lány már várta a szombati megemlékezést, hiszen úgy alakult, hogy segített megszervezni az egészet. Ő rakta fel a dekorációkat, illetve csinált egy videót is amiben Lisa volt benne.
Amelia az ítéletnap óta gyűlöli a szombatokat, folyton nyugtatókat kell szednie, de ne szaladjunk ennyire előre... A borzasztó dolgokra még fel kell készülni.
Végül behunyta a szemét, majd pár percen belül el is aludt.
________________
Éjfél:
Abigail egyáltalán nem tudott aludni. Remegett az egész teste miután többszőr is felpofozta magát, tudta, hogy megint be fog dagadni az állkapcsa másnapra, de különösebben nem érdekelte.
Folyton a gyilkosságra gondolt. Arra, hogy milyen érzés lehetett Agustinnak mikor leszúrta Lisát.
Ahogy a vér elkezdett lefolyni a lány bőrén, ezzel eláztatva a ruháját... Abigail szeretett volna ott lenni, és végig nézni azt a halált.
Aztán olyan éjjel egy órakor Abigail agyában megfogalmazódott egy szerinte tökéletes terv.
A következőt eszelte ki: Mikor megérkezik a megemlékezésre elcsalja magával Eliant és újra elkezdi Kenneth bemószerolását. Majd meggyőzi és együtt kihívják a rendőrséget, Kennethet pedig elviszik. Aztán meg... hát Agustin nyakába ugrik és boldogan élnek míg meg nem halnak..
Na igen, ezzel csak az volt a probléma, hogy semmi értelme nem volt. Főleg mert az Allen testvérek már rájöttek, hogy mi folyik itt.
_____________
Éjjel egy óra:
-Mit tett Agustin Lisával?-Kérdezte Elian Kennethtől az ágyában fekve. Kenneth védelmezően átfogta Elian testét, hogy a kisebb biztonságban érezze magát.
-Nem tudom Elian. Te ismerted, mit gondolsz mennyire szerette Lisát?-Kérdezett vissza Kenneth ásítva egyet.
Elian apját végülis bekellett nyugtatózni, hogy eltudjon aludni. Arthurnak dogalma sem volt róla, hogy egy házban van azzal az emberrel aki a felesége haláláról tehet. Hiszen Kenneth vitte a halálba a nőt!
-Nagyon is szerette őt. Túlságosan is...-Elian pár másodpercre elgondolkozott és csak aztán folytatta.-Annyira szerette, hogy megölte...-Elian Hirtelen felült Kenneth mellett az ágyban, el sem akarta hinni, hogy mit mondott az imént.
-Lehetséges lenne ez?-Kérdezte Kenneth szintén felülve törökülésben.
-Igen, a buli napján, vagyis vasárnap posztolt egy képet az internetre amiben megmutatta, hogy milyen bicskát kapott az apjától! Erre pontosan emlékszem mivel Lisa mutatta még meg nekem. Akkor még semmi fura nem volt benne, de most....most már úgy tűnik van jelentése.-A kisebb remegő kezekkel lehajtotta a fejét, el sem akarta hinni, hogy ez csak most jut az eszébe!
YOU ARE READING
Őrületbe kergetve
Mystery / ThrillerAdott egy 16 éves fiú akinek mindene megvan. Ha pénzről van szó, akkor az neki nem probléma a szülei jóvoltából. De ennek ellenére mégis mindenki gyűlöli Elian Allent. És, hogy miért? Hát mert mindenki azt hiszi, hogy ő tehet arról, hogy Lisa Cox-o...