part2

106 13 1
                                    

Liz je nemudoma odložila pladenj s čajem.Liz:"O čem vem ,je vse uredu!?".Zadrego je odgovorila.Ana:"Ti veš nekaj !"sprstom sem pokazala na oči v senci. Liz me je prestravljeno pogledala. Stopila sem korak nazaj.Misli so bile tiho ,srce je tovklo vse močneje.Liz je končno izustila besedo"Ne" .Pogledala sem jo z prestrašenimi očmi.stopila je  bližje, vse bolj se mi je pribriževala sem se jaz več oddaljevala.Z hrptom sem se naslonila na steno.V tem trenutku sem pomislila :to je to konec je zmano otkrila sem nekaj česa nebi smela.Liz:"Lahko ti pojasnim ." je tiho zašepetal.Stopila je do okna ga zagrnila zaveso ter ga zaklenila ,vrata je zaklenila in prižgala svečo. Potisnila je roko v kamin in potegnila staro leseno skrinjico.Vzela je ključ ki ga je imela kot privesek na vratu ter se vsedla nasproti meneLiz:" Koliko veš o tem?" me je vprašala.Povzdignila sem glavo in nesigurno rekla:"Ti si del njih ,ti veš vse o njih!" Liz:"Ne jaz nisem oni ,bila sem oni!". Zasuplim obrazom ne vedoč kaj je mislila sem  jo pogledala.Liz:"Moraš mi priseči ,da vse kar ti povem ostaja med nama in v tej sobi!".Pokimala sem z glavo ne da bi kaj reklam.Liz:"Drugače te bojo slišali in našli!".Ne vedoč kaj se dogaja sem se približala k mizi.Liz je vzela ključ in globoko vdahnila ,ter obrnila ključ v ključavnici.Skrinjica se je odprla,v njej je bil star zvezek z pripetim obeskom okoli .Vzela je zvezek in ga potisnila predme.Odprla sem zvezek .Ana:"To ...to je stara legenda o belem volku.Ko sem bila majhna mi jo je oče pripovedoval, kot pravljico za lahko noč.!".Še vedno mi ni bilo jasno kaj ima to opraviti z vso to situacijo.Liz:"Se je spomniš!?" zazrla je oči naravnost vame. Ana:" Govori ...govori o belem volku ,ki je imel neverjetno moč,bil je močnejši od vseh volkov njegova dlaka se je svetila na mesečini. " Liz se je nasmehnila :"Ni bil on temveč ona, da imela je moč bila je najmočnejši volk v celi zgodovini ,saj je bila kraljica volkov. Legenda govori da je oziroma ,da se bo rodila hči alfi od enega tropa in ta hči bo imela moč nad vsemi bila bo njihova kraljica."Ana :"kako ,da ti veš tako veliko o tem,...jo poznaš!?" Sladko se mi je nasmejala. Liz:"Da, poznam jo oziroma sem jo poznala bolj kot kdor drug.Saj sem bila to jaz!".Začudeno sem jo pogledala in ostala brez besed. Liz je stekla solza po obrazu.  Ana :" Kaj se je zgodilo zakaj govorite o tem kot ,da to niste več vi ?".Liz:" Ker je ta stran življenja na silo odtrgana od mene!."je jezno dejala. Ana:"Kaj se je zgodilo?".sem vprašala.Soba se je zavila v tišino ,lahko sem celo slišala plamen kako gori.Ana:" Ste bili lepi ... se zares bili tako močni ?". Pogled je vsmerila v ogenj in z nasmeškom na obrazu dejala.Liz:" Bila je čudovita imela je dlako belo kot sneg in oči sinjo modre. Njene noge so me lahko nesle kilometre in kilometre proč. Ko pa je sijal polni mesec se je dlaka sijala na mesečini.Zaradi nje sem bila najmočnejša v celem tropu, celo od alfe . Tako kot orel zaupa svojim velikim krilom sem lahko jaz njenim nogam. Ana:"Zakaj govorite kot da je to nekakšna druga oseba ,ki ste zaradi nje bili vse to?". Liz:" Odgovore boš našla vse v tej knjigi  ,zdaj pa pojdi . In ne pozabi ,da te opazujejo."Nadela mi je njeno ogrlico ,ki je bila privezana okoli knjige. Naenkrat se je zaslišal pok in skozi okno je skočil ogromni siv volk. Režav je na naju .Liz:"Ana pojdi ,pojdi ,beži in ne dovoli ,da to pristane v njihovih rokah.!!".Srce mi je tovklo ,kot še nikoli do zdaj. Stekla sem skozi vrata in se napotila skozi gozd.Tekla sem in tesno držala knjigo v mojih rokah. Tekli so zamano in bili vse bližje. V tem trenutku sem samo razmišljala o gospe Liz in vsej tej zmešnjavi. Me bodo ujeli ,je to konec ,kaj se bo zgodilo zmano?

.....

Izgubljeni volkTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang