Zbudila sem se ob tretji uri zjutraj. Pobrali smo vse kaj smo potrebovali in se odpravili nazaj v trop. Mogoče je tole zadnjič ,da vidim staro očetovo hišo in očetov grob. Ključ sem pustila pod cvetličnim lončkom. Mogoče ga več nikoli ne bom uporabila. Prispeli smo v petek, bila sem izmučena od poti. Odšla sem v svojo sobo in se vsedla na široko okensko polico. Glavo sem naslonila na okvir okna in tako tudi zaspala. Naslednje jutro sem se kasneje zbudila. Pobrala sem očetove zapiske in Lizin zvezek ter odšla v gozd. Med drevesi je bila majhna jasa in na jasi kamnita skala. Povzpela sem se na skalo ter začela brati Lizin zvezek.
Lizin zvezek:
Danes je že tretji dan od kar se skrivam pred njimi. Obvarovati moram svojo moč in mojega volka. Nevem če bom uspela ga obvarovati. Moj trop je uničen, uničili so ga in to ravno vse zaradi mene . Vse kar sem imela rada je izginilo in vse to zaradi mojih moči. Oče in mama sta podlegla ,ko sta poskušala zaščititi mene. Naš trop je izbrisan kot ,da ni nikoli obstajal. Del moči bom prenesla na medaljon, kako bi lahko zaščitila moč če prispe v njihove roke.
Nisem mogla brati naprej ,ker je pisava na dveh straneh izbledela. Ana:" Super, zdaj pa ne bom nikoli izvedela ,če je predala moči!" temnilo se je počasi . Namenila sem se nazaj h Grebenu. Potrkala sem na vrata kabineta Alfe. Ana:" Lahko vstopim!" Alfa:" Seveda ,kar naprej! Si že kaj ugotovila?" Ana:" Tu imate papirje od očeta, ki se tičejo vas. Prišla sem vas vprašati nekaj?" Alfa:" Kar vprašaj ,kar koli želiš!" Ana:" Glede Lzinega tropa , v zvezku je napisala ,da je njen trop bil napaden in stem tudi uničen. Napadli so ga zaradi njenih moči ,ker so želeli upravljati z njo. Kako bi zaščitila svojo moč jo je delček prenesla v medaljon. Mogoče obstaja način, da vrnem njeno moč in s tem zaščitim vaš svet!" Alfa:" To si izvedela, res obstaja že stara legenda ,ki pravi o najlepšem tropu kadar koli in res je povezan z legendo o volčji kraljici. Trop je vladal prelepim ozemljem, ki je sedaj na južni strani in pod oblastjo južnega tropa. " Ana:" Oprostite ker vas prekinjamo a lahko stopite v kontakt z južnim tropom?" Alfa :" Bojim se ,da to ni mogoče južni trop živi po pravili ,ki nam niso sprejemljajoča že sto letja se borimo proti njim." Ana:" Se pravi oni so ,želi njeno moč." Alfa:" Če imaš prav ,da lahko povrnemo njeno moč ,se nam obetajo boljši časi. Kar koli izveš novega mi prosim sporoči imamo malo časa, ker je južni trop začel širiti svoje ozemlje na severno stran k severnemu tropu!" Ana:" Naredila bom vse kar lahko ,da pomagam." Po hodniku sem stekla v svojo sobo in začela iskati. Ana:" Moram pohiteti moram jim pomagati!".....
YOU ARE READING
Izgubljeni volk
WerewolfAna je dekle ,ki se na novo preseli v mesto v hišo katero ji je zapustil oče.Tam nadaljuje očetovo raziskovanje in s pomočjo stare šivilje odkrije vse skrivnosti očetovega raziskovanja. Sooči se z veliko temno preteklostjo gospe Liz.In izve vse o t...