Prižgala sem luč v očetovi delovni sobi. Lase sem si spela v figo in nadela svoja stara očala ,ki so bila na polici s knjigami. Očetove papirje sem položila na tla in začela brati. Poiskati sem morala nekaj zanimivega, nekaj kaj mi lahko pomaga pri reševanju te velike skrivnosti. Kai je prišel v sobo toliko sem bila zaposlena ,da ga nisem opazila. Položil mi je odejo na hrbet. Takrat sem se obrnila, zagledala sem njegov obraz. Ana:" Kaj delaš tukaj?" Kai:" Nisem mogel spati, pa sem te prišel pogledat!" usedel se je poleg mene. Kai:" Vidim ,da si kar zaposlena." Ana:" Ja, kar precej zaposlena!" Kai:" Nisem vedel ,da nosiš očala!"Spustil sem papirje iz roke ter ga začudeno pogledala. Ana:"A je stem kakšen problem!!" Kai:" Ne ,samo kompliment skušam dati." Ana:" Veš kaj ,nevem zakaj mi skušaš biti blizu, ker te ne potrebuje, kot ne potrebujem reševati te čudne zadeve z volkovi !!!" sem se razjezila in vrgla kup papirjev po tleh in se vstala ter otšla k oknu. Prijela sem se za roko, kot bi se počutila zmedeno in žalostno ter osamljeno. Globoko sem vdihnila, Kai se je vstal in me prijel za roko. Ana:" Oprosti,samo....samo vse se dogaja tako hitro prvo zadeva z mojim očetom potem Liz in tvoj oče ter na koncu še Mike." Kai:" Prav imaš, vse je novo zate in nikogar ne poznaš dobro. Si kot osamljeni volk ,ki tava na okoli ne vedoč kam gre in kaj želi." Njegove besede so me prizadele, v dobrem smislu. Kai:" Kaj praviš ,da ti pomagam pri iskanju in se spoznava bolje." Obrnila sem se proti njemu ." Dobra ideja, všeč mi je"sem mu odgovorila. Vsedla sva se in začela iskati. Kai:" Si imela rada očeta?" Ana:" Ha ,še ne predstavljaš si kako. Od zmeraj je bil ob meni mi pomagal,spodbujal in me delal srečno. Mame nisem nikoli spoznala oče je govoril ,da je odšla z drugim ,ko sem bila še dojenček. Odraščala sem v majhni hiši blizu gozda v vasi pri glavnem mestu. Rada sem hodila v šolo, čeprav so me drugi izolirali iz svoje družbe. Vedno sem bila sama, dekle z očali brez prijateljev sama na celem svetu. Drugi so me zbadali ,žalili. Vsakič ,ko bi prišla objokana domov bi mi oče vedno govoril ,da naj dvignem glavo ,ker oni niso vredni moje družbe. Na koncu sem jim dokazala kaj zmorem ,bila sem najboljša učenka šole. Končala sem tudi srednjo šolo a nikoli me ljudje niso sprejemali takšno kot sem. In ti ,kako je bilo z tabo!" Kai:" No saj veš, bil sem alfin sin ,sin glavnega volka. Vsi so me imeli radi, vsi so se želeli igrati z mano, vsaka punca me je hotela imeti za fanta. Čeprav sem imel vso pozornost celega sveta sem se počutil osamljeno, bil sem bolj osamljen kot gdor koli na tem svetu. Sam je bil edini pravi prijatelj s katerim sem se lahko iskreno pogovoril. Tako so minila leta vsak dan sem se počutil bolj osamjeno. Do dne ,ko sem zagledal tebe. Zdela si se mi posebna že na prvi pogled. Svetila si svetlobo kot nihče prej drug." začutila sem svoja lica kako gorijo.Žarnic na nočni svetilki je pregorela. Zavladala je tema v sobi v strahu sem Kaija stisnila za roko in se stisnila k njemu. Kai:"Saj je uredu samo žarnica je pregorela." Ana:" Ni uredu , jaz....jaz se bojim teme ." Kai se je nasmejal. Ana:" Kaj se smejiš ,to so resne zadeve!" Kai:" Uredu , grem stabo do tvoje sobe in pojdi spat ,ker je že pozno in moraš si nabrati moči." Ana:" Okej, samo ne pusti me samo!" Kai:" Nikoli te ne bom pustil samo, obljubim!" Odšla sva iz očetove sobe, prišla sva do hodnika. Kai:" Uredu, tvoja soba je tretja po vrsti!" Ana:" Kako veš, saj je čista tema!" Kai:" Lahko zavoham tvoj vonj, kje si bila!" Ana:"Ov ,saj res!" a sem lahko izustila še bolj neumen komentar!!! Sem pomislila. Tesno sem ga držala za roko in se počasi premikala po hodniku do sobe. Končno sva prišla v sobo ,probala sem prižgati luč a se ni prižgala. Kai:" Verjetno so varovalke! Počasi sem odšla do pojstelje in se vlegla. Kai:" Lahko noč!" Ana:" Lahko noč! Kai a lahko, mislim ostaneš ,ker ponavadi spim z lučjo in...." Zelo nerodno mi je bilo . Kai je prišel bližje in se ulegel poleg. Njegova prisotnost mi je dajala občutek varnosti. Nevem zakaj ali kako mi je Kai prirastel srcu. Ali je mogoče ,da mi je všeč, da sem se zaljubila vanj v volkodlaka!???
.....
KAMU SEDANG MEMBACA
Izgubljeni volk
Manusia SerigalaAna je dekle ,ki se na novo preseli v mesto v hišo katero ji je zapustil oče.Tam nadaljuje očetovo raziskovanje in s pomočjo stare šivilje odkrije vse skrivnosti očetovega raziskovanja. Sooči se z veliko temno preteklostjo gospe Liz.In izve vse o t...