Ko sem se spet zbudila ,Kaia ni bilo več ob meni. Počasi sem se vstala iz postelje in izvlekla infuzijo iz roke. Odšla sem do vrat in poskušala povleči kljuko. Bila so zaklenjena ,zgrabila me je panika in ob enem strah. Zakaj so zaklenjena ,kaj hočejo od mene? Vrata so se odklenila in notri je vstopil Kai. Kai:" Kaj se je zgodilo ,je kaj narobe, zakaj stojiš?? Korak sem se pomaknila nazaj. Ana:" Moram oditi, vrni mi moje stvari!!" Kai:"Ne moreš nikamor !". Ana:" Nisem vaša zapornica! Imam svojo slobodo! Zato me spusti ven!" Kai:"Vzunaj je preveč nevarno , posebaj pa zato ,ker se sploh ne zavedaš kakšno moč imaš v rokah!" Vsedla sem se nazaj na posteljo. Ana:"Ne želim te moči ,ne vem kaj pomeni ,nevem zakaj sem tu in ne vem kaj hočete od mene, kaj oni hočejo od mene , NVEM NIČ!!!" po licu mi je stekla solza. Kai je prišel bližje in kleknin predme, primil me je za roke in me pogledal s tistimi modrimi očmi. Kai:"Vse bo uredu, samo pomagati ti želimo. Vrjemi mi!! Ana:"Zakaj sem bila zaklenjena !?" Kai:"Bali smo se ,da se boš prestrašila in zbežala.""Pridi zmano!" Prijev me je za roko in povlekel skozi vrata. Vstopila sva skozi velika lesena razbarjena vrata . Notri je bila miza iz čistega lesa ter natanko 20 stolov okoli nje. Okoli mize so stali trije fantje in dve dekleti in en starejši par. Kai:"To so Andrej,Sam,Mike,Elizabeth,Sabrina in to je moj oče in mama in isto časno Alfa. In vsi ostali to je Ana." Alfa:" Vesel sem ,da sem te spoznal zdaj mi pa povej kaj veš o tej knjigi in o belem volku.!" Ana:" Da, spoznala sem jo, ime ji je Liz in kot piše v zvezku in bila je del Luninega tropa se mi zdi.." sem mu nesigurno razložila. Alfa:" In zakaj ni več v svojem tropu!" Ana:" Nihče ne ve kaj se je zgodilo samo ona, dala mi je ta zvezek in rekla ,da vse odgovore dobim v tem zvezku." Alfa:" In kako to ,da je takšno skrivnost zaupala tebi ,ki nisi takšna kot mi!" Kai:" Oče!!" Ana:" Saj je uredu ,res nisem ,moj oče je raziskoval o vas in dobro sta se poznala in otkrila sem nekaj in morala mi je povedati." Alfa:" Praviš raziskovalec." pogledala me je z nesigurnim obrazom. Alfa:" In kako mu je ime?" Ana:" Mike Storm je bil." žalostnim pogledom sem se zazrla v tla. Alfa:" Mike Storm , Goreča Lisica!!!" me je začudeno pogledal. " Nikoli mi ni povedal ,da ima hčer!!" Ana:" Ste ga poznali!!!" Sem ga začudeno pogledala. Alfa:"Seveda da ga poznam ,bil je moj pomagač ,prenašal je informacije iz zunanjega sveta in raziskoval za nas vse pod krinko." Ana:" Nikoli mi ni nič povedal!!" Alfa:" žal mi je , bil je dobr človek!!" Ana:" In dobr oče." Spet me je ovila žalost. Alfa:" Ana rekla si ,da si prevzela njegovo delo! Ali bi hotela delati za nas ,z nekakšnim razlogom si ti dobila ta medaljon v roko??!"Dobro razmisli ,ker če vstopiš v to ni več poti nazaj."kaj naj storim? Pred mano je bila velika in pomembna življenjska odločitev, ki me lahko stane glave. Kaj bom naredila. Kaj bom naredila ??
....
YOU ARE READING
Izgubljeni volk
WerewolfAna je dekle ,ki se na novo preseli v mesto v hišo katero ji je zapustil oče.Tam nadaljuje očetovo raziskovanje in s pomočjo stare šivilje odkrije vse skrivnosti očetovega raziskovanja. Sooči se z veliko temno preteklostjo gospe Liz.In izve vse o t...