part13

56 11 2
                                    

Kai je bil čisto krvav po obrazu. Moram ga rešiti, moram pomagati. Beli volk:" Anaaa, zdaj je pravi čas!" v mislih sem slišala glas belega volka. Nekaj se je začelo dogajati z mano. Začelo se je, začela sem se spreminjati  v belega volka. Zdaj je postal del mene. Skočila sem na Rokov hrbet , otresev se me je . Zopet sem skočila in zgrabila za roko. Padel je natla , prijela sem ga za majico in vrgla ,pristal je na drugi strani ob steni. Hitro sem se spremenila nazaj. Stekla sem do kaia in ga potegnila v naročje. Kai:" Ana ,An...a uspela si!" solze so mi krenile na oči. Ana:" Da ,uspela sva!" roko je položil  na moj obraz in mi obrisal solzo. Kai:" Oprosti, Ana ljubim te!" zaprl je oči in jegova roka je hladno padla ob telesu. Ana:" Kai, Kai tudi jaz te ljubim zbudi se Kaiii..!!!!!!! Kai obljubil si mi ,da ne ne boš pustil samo, Kaiii!!!!!!!!!" ni bilo odgovora.  Rahlo sem ga dvignila in zadnjič poljubil. V tem trenutku me je bolelo srce kot nikoli ,čutila sem kako se mi para na dva dela. Edina oseba ,ki me je razumela in mi želela biti blizu je izginila. Gledala sem jo kako umira in nisem ji mogla pomagati. Moje življenje je ratalo temno brezno brez dna. Jokala sem in držala Kaia še vedno v naročju. Alfa je prišel in me prijel za rame. Alfa:" žal mi je Ana ,takšno je volčje življenje." pogledala sem ga in se razjezila. Ana:" Kako lahko govorite tako hladno ,kako ...kako ste lahko taki!! Bil je vaš sin, bodoči Alfa, kako ste lahko taki!!!!????!!!" Jokala sem  in jokala, ubila sem Rokoa in ustavila širjenje južnega tropa. Vse se je vrnilo v čas pred stoletji. Vrnil se je četrti trop. V tej bitki sem izgubila edino pravo ljubezen, najboljšo prijateljico in veliko znanih in ljubljenih oseb. Postala sem to kar je želela moja usoda. Postala sem volčja kraljica .  Stala sem na Kaijevem grobu , veter je  rahlo pihal , solze so tiho padale na rdečo vrtnico na grobu. Občutek sem imela ,da je še vedno ob  meni, da ga še vedno držim v naroču. Morala sem kreniti svojim življenjem naprej. Sam je izgubil sabrino in jaz Kaija ,ko si sam in pustega srca ti lahko oseba ,ki ti je blizu hitro priraste srcu. Semom sva se zaljubila a nikoli nisem imela tiste ljubezni ,ki  sem jo imela pri Kaiju ,nikoli ni bil poljub popolen tako kot pri Kaiju in Sam nikoli  ni mogel postati Kai. Kai je v mojem srcu imel posebno mesto za vedno. Sam je postal oče mojih treh otrok.  Sabrine, Kire ter Mikea. Mogoče so vam nekatera imena znana iz mojega prejšnjega življenja?? In to je konec moje zgodbe o mojem življenju ,ki ga je zaznamovala moja  že dolgo napisana usoda. Vse ostalo je teklo svojim tekom in vse od trenutka ,ko sem našla izgubljenega volka.

The end

The end

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Izgubljeni volkDonde viven las historias. Descúbrelo ahora