PROLOG ~ Maják naděje

197 20 4
                                    

Nejsme ve vesmíru sami, nikdy jsme nebyli...

Nad námi žijí stvůry, které bychom si až do nejzazší smrti nedokázali představit, a pod námi bytosti, které ovládají síly jaké my nikdy nebudeme schopni chápat. Ale nejsou jediní...

V naší realitě existuje devět světů, kterými prorůstají větve bájného stromu, vždyzeleného jasanu - *Yggdrasilu...

Nad zemí:

Ásgard
»sídlo bohů

Álfheim
»země světlých elfů

Střed:

Jötunheim
»svět Mrazivých obrů

Niflheim
»svět ledu a vody, domov prvních obrů

Midgard
»domov lidského pokolení

Vanaheim
»země Vánů

Múspellheim
»říše ohně a plamenů

Pod zemí:

Svartálfheim
»domov temných elfů, jinak známý jako Temný svět

Helheim
»peklo, přechovávájící duše všech mrtvých z Devíti světů [kromě těch, jež odešli do Valhally]

A všechny se podřizují vůli Všeotce...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°*****°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

<Ásgard>

,,Dříve. V dávných dobách lidé ještě věděli, že jejich svět není ve vesmíru jediný. Některé světy považovali za domov svých bohů, jiných se právem báli,"

Slova vzdouvající vlny nostalgie na staré časy - na doby plné zármutku, bolesti a krve -, se nesla na křehkých křídlech hlubokého mužského hlasu a prazvláštní magií okouzlovala dva malé posluchače, kteří s čirým zájmem naslouchali každému z nich.

,,Z říše chladu a tmy přišli Mraziví obři a uvrhli svět smrtelníků do područí ledu. Lidé však této zkáze nečelili samotní.

Naše armády zahnali Mrazivé obry zpět do jejich vlastního světa, boj byl krutý. Nakonec král obrů podlehl a obrům byl odňat zdroj jejich síly.

Tak skončila Velká válka a my se stáhli z ostatních světů a vrátili se domů, do naší věčné říše, do Ásgardu."

Dva páry rozzářených očí, jedny pomněnkově modré a druhé trávově zelené, zvědavě pozorovaly modrou truhlici plnou mořských vln, ve které se ukrývala veškerá zničující moc jednoho ze světů Yggdrasilu. Pulzovala a svíjela se v nekonečném azurovém víru, barvou připomínající ty nejtemnější a nejkrásnější hlubiny *Nekončícího moře.

,,Zde stojíme, jako maják naděje, a osvětlujeme všechny světy, a třeba že jsme na Zemi upadli v zapomnění, byl to Ásgard a jeho bojovníci, kdo přinesl vesmíru klid a mír. Jednoho dne však bude jeden z vás muset ten mír obhájit."

NeviditelnýKde žijí příběhy. Začni objevovat