Věnováno všem, kteří se snaží, užít si hezké svátky a nezabít se přitom!
!!UPOZORNĚNÍ!!
Berte prosím s nadsázkou, děkuji.
Pokud věříte na Ježíška, nečtěte dál!!! Vy ostatní pokračujte v činnosti! ;)
A ještě před tím než se vrhnete dál, tak mě nechte říct jednu větu:
Šťastné a veselé!
#####
Náš příběh začíná před několika lety, podle Midgardského měření, dvacátého třetího prosince...
<Midgard/Země>
Vánoce.
Slovo, pod kterým si většina z vás vybaví vůni čerstvě upečeného cukroví, tradiční pohádky každoročně opakované v televizi, které každému už lezou krkem - kdo tvrdí, že ne, tak sprostě lže -, a dárky všeho druhu, z nichž mají a vždy budou mít největší radost malé ratolesti, jelikož dospělí v nich většinou objeví nový pár černých ponožek - nutno dodat, že je to zapříčiněno nedostatkem fantazie ze strany ostatních plnoletých. K tomuto svátku také neodmyslitelně patří vánoční stromeček prohýbající se pod kupou pestrobarevných baněk, řetězů a světýlek blikajících do rytmu střídavého elektrického proudu, a obtloustlý muž v letech s bílými vousy a kulatými obroučkami, který je navlečený ve velmi nelichotivé červené kombinéze a řídí stádo kouzelných sobů se saněmi. Nebo svaté dítě v plínce a s dudlíkem, které nepokrytě zdrhlo matce z kolíbky a přes půl světa přicestovalo sem - zajímalo by mě, jestli autem, vlakem, autobusem či letadlem -, aby mohlo dětem nosit předražené hračky, za něž mu rodiče zaplatí nehoráznou sumu - ono se vlastně není ani čemu divit, když je to i s donáškou do domu, že?
Jedná se o čas strávený s rodinou, kdy se nikdo z nás nezatěžuje - nebo by alespoň neměl -, prací, a kdy se ctí mír, láska a v mnoha případech i nadcházející cukrovka. Venku poletuje sníh a mrzne jako když praští, což je příhodné pro lyžaře, bruslaře a další blázny, kteří dobrovolně vlezou na tu smrtelně nebezpečnou studenou plochu zvanou led. A pokud si přes vánoce něco nezlomíte, neudusíte se kostí ze zákeřné ryby nebo se nedej bůh nepřiotrávíte vánočním punčem, svařákem či vaječňákem, tak o sobě můžete se vší hrdostí prohlásit, že jste šťastný člověk. Když se to tak vezme, tak je tento svátek velmi nebezpečný, ne-li smrtící.
Takto to každým rokem probíhá na Zemi, ale jak jsou na tom ostatní světy Yggdrasilu?
Tak to vezmeme po pořádku, co takhle začít pro změnu odspodu?
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°*****°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
<Helheim>
Tento svět je obestřen rouškou tajemství, ale já se ji pro vás pokusím lehce odhrnout, abyste mohli nahlédnout dovnitř. Věřte mi, je vážně na co koukat.
...
Tmavým palácem, do kterého pronikalo jen mdlé sluneční světlo skrze kopuli z tlustého kouřového skla, se ozýval naštvaný ženský hlas vznášející se od sklepení až do nejvyšších pater všech věží, jenž se zde nacházely.
ČTEŠ
Neviditelný
FanfictionÁsgard. Svět plný intrik, magie, násilí, ale také věrnosti a odvahy. Domov bohů. Sídlo Všeotce, vládce všech Devíti světů, jehož korunovace se nezadržitelně blíží. Jenže stíny nikdy nespí, tak pojďme slavit. Prozatím, dokud neteče nevinná krev. Thor...