<Ásgard>
Kráčel prázdnou chodbou za doprovodu dunivých zvuků, jak jeho těžké boty dopadaly na mramorovou podlahu a po obou stranách ho přitom provázela řada sloupů a zlatých praporů. Bratr se od něj odpojil před chvílí a teď už nejspíš stál na svém právoplatném místě - po pravém boku krále. Thor ho sám poslal pryč, i když bratrovu společnost oceňoval a často ji vyhledával, tak teď potřeboval být o samotě, chtěl si srovnat myšlenky v hlavě. Nenadále vystoupila zpoza jednoho z praporů postava ženy v nádherných zlatých šatech se stříbrnými doplňky, od kterých se se zlatým leskem odráželo světlo loučí. Budoucího krále přiměla k úsměvu.
,,Je v pořádku být nervózní."
Ujistila ho pobaveným hlasem, všímaje si jeho ztuhlého postoje a neklidných očí.
,,Proč to pořád všichni opakují?"
Rozhodil frustrovaně pažemi, div, že mu *Mjölnir nevyletěl z ruky.
,,Já nejsem nervózní."
Frigga se na něj láskyplně usmála, úsměvem, o kterém věděla, že ho uklidní. Alespoň trochu.
,,Možná ošálíš zbytek Ásgardu, ale..,"
,,Ano, ale tebe nikdy, já vím."
Dokončil za ni její prvorozený. Přistoupila k Thorovi, svému synovi, bohu hromu a blesku a pousmála se tak, jak to dokáže jen milující matka.
,,Pamatuj, ty máš něco, co otec nikdy mít nebude."
Zašeptala a v ten okamžik spíše připomínala, více než cokoli jiného, obyčejnou ženu s velkým srdcem a zářivým úsměvem. S jedním malým rozdílem, ona měla na krku dva nesourodé a náladové bohy.
,,Co je to?"
Zajímal se Thor. Bylo by snad možné, že by byl mocnější než samotný vládce Devíti? Co mohl on mít a Odin ne? Že by byl silnější než on?
,,Mě jako matku."
Mladý bůh se pousmál zatímco jeho matka pomalu odcházela, doprovázená zvukem podpatků klapajících o podlahu z kamene.
,,A nenech svého otce čekat."
Prohodila k němu ještě než znovu zmizela za zlatým praporcem, stejně tajemně jako se zjevila.
Tohle po ní Loki asi zdědil.
Přeběhlo mu mimoděk přes mysl. Znovu si prohlédl svoji helmu z nejlepšího Ásgardského kovu, po stranách ozdobenou kovovými peříčky.
Ou, hezká pírka.
Loki by se jeho strachu vysmál, to on vždycky chtěl vládnout. Thor to věděl, ale nemohl s tím nic udělat. Bylo to otcovo rozhodnutí a tomu se neodporuje. Ale Loki se s tím srovná, stejně jako pokaždé předtím.
Byl jsi stvořen k vládnutí.
To mu celé dětství vštěpovali do mysli a opakovali tak neúnavně, že nebylo možné tuto skutečnost popírat, i kdyby vážně chtěl. On, i jeho bratr, si zaslouží usednout na zlatý trůn a po dalších tisíc let vládnout Devíti jako spravedlivý a moudrý král - Všeotec. Nakonec toto poslání padlo na něj, i když si nebyl zrovna jist, zda by jeho bratr nebyl lepší volbou. Loki se v politice pohyboval lehčeji a přirozeněji jak jeho starší sourozenec, přesto si jako svého nástupce otec zvolil jeho. Proč? To byla otázka, na kterou měl Thor hned několik odpovědí, jen netušil, která je ta správná.
ČTEŠ
Neviditelný
FanfictionÁsgard. Svět plný intrik, magie, násilí, ale také věrnosti a odvahy. Domov bohů. Sídlo Všeotce, vládce všech Devíti světů, jehož korunovace se nezadržitelně blíží. Jenže stíny nikdy nespí, tak pojďme slavit. Prozatím, dokud neteče nevinná krev. Thor...