Szóval elég telten telt el ez a négy hét, mint ahogy korábban említettem. Ugyanis Piton ezt a maradék három hetet használta ki a maradék büntetőmunkámra, amiket nem szívesen részleteznék. Ezek közben pedig szépen lassan törtek fel bennem az emlékeim.
Aztán mikor végre november egyik estéjén lefeküdtem, rögtön elaludtam. És nem hiszitek mi történt: az utolsó emlékeim is megjöttek. Méghozzá az álomban.
Az egyik emlékem egy fekete hajú srác volt, akit Nico di Angelo-nak hívtak. Neki volt egy nővére, akinek a neve Bianca volt, és mind a ketten Hádész gyermekei voltak. Aztán láttam, hogy Annabeth, Thália, Grover és én kihozzuk őket egy katonai iskolából, közben pedig egy szörny támad ránk, akit dr. Tüskének hívtak, majd ez a szörny elkapta Annabeth-t, és az ő kimentésére elindultam, és közben másik öt félvér - pontosabban kettő, mert Grover is velük volt, illetve ketten még Artemisz Vadászai közül. Ők Bianca és Árnyék Zoé voltak - elindult Artemisz kiszabadítására.
Aztán becsatlakoztam hozzájuk, és én is velük mentem.
Aztán az emlék változott, és egy barlang belsejében voltam, ahol Annabeth-t, Artemiszt és a többieket is láttam. Az istennő éppen az eget tartotta, amit Atlasz titánnak kellett volna. Aztán én vettem át az ég terhét, hogy Artemisz le tudja győzni a titánt. Végül legyőzte, de a harc végére Árnyék Zoé meghalt.
Röviden ennyi volt az emlék. De még láttam ezen kívül mást is: Atlaszt. És kiszabadult az ég terhe alól. Nem tudom, hogy hogyan, de kiszabadult. És elindult.
Aztán megláttam a Félvér Tábort Kheironnal és a többiekkel, és hogy Atlasz mellettük halad el. Tudomást sem szerez a félvérekről. Valami mást akar. Bosszút.
Aztán megint láttam valamit. De ez már inkább mintha a jövő lett volna. Láttam egy lila SPQR feliratú pólós srácot, akinek szőke haja volt, és mögötte szikrázott az ég. Láttam egy fekete hajú lányt, majd mégegy fekete hajú lányt, de az utóbbinak kicsit sötétebb volt a bőre. Meg ennek a sötét bőrűnek a lábánál folyamatosan drágakövek tűntek fel. Aztán még láttam egy srácot, akinek a tenyerén hirtelen egy lángcsóva tűnt fel, illetve mégegy magas srácot, akinek egy íj volt a kezében. Neki ilyen ázsiai beütése volt.
Aztán az álom véget ért, én pedig a Roxfort egyik ágyán keltem fel Harry ébresztésére.
YOU ARE READING
Veszett Emlékek | A Sötétség Bosszúja spin-off
FanfictionEz a könyv az Utolsó Olimposzi és az Elveszett Hős közötti pár hónapban játszódik. Itt van leírva, hogy Percy milyen körülmények között szerezte meg a nagy hatalmú emlékét. Percy és Annabeth minden emléküket elvesztik és egy kastélyban kötnek ki a...