Egy kis nyugi

210 13 0
                                    

Hagriddal visszamentünk a kunyhóhoz, majd az óriás behívott azzal az indokkal, hogy a munka elvégzése és az óriás élete megmentése gyanánt egy kis "ajándékot" kapok. Bementünk, és az óriás leültetett az asztalhoz, majd elvonult.

Egy perc múlva Hagrid visszatért, és hozta az ajándékát is. Nos, hát egy vadőr varázsló ajándékaként két dolgot lehet elképzelni: valami varázslényt vagy piát. Na, Hagrid pont az utóbbit hozta.
- Ezért nem... rúgnak ki? - kérdeztem.
- Dehogy! - legyintett az óriás. - Vadőrre mindig szügség lesz, és te meg nem vagy diák, már meg ne sértődj. Megmentettél, és ez a legkevesebb, amit tehetek.
- Mintha te nem mentettél volna meg engem - vettem el egy poharat, amit Hagrid wiskey-vel megtöltve adott a kezembe, majd meghajtottam.
- Mennyire bírod az alkoholt? - kérdezte az óriás.
- Nem emlékszem... - gondolkodtam el.
- Máris beütött? - nevetett fel.
- Dehogy! Csak... Nem emlékszem, hogy valaha ittam volna...
- Hát akkor ideje megnézni - töltött még egy pohár wiskey-t. - Harryék is gyakran mennek Roxmortba a Három Seprűbe.
- Az mi?
- Az egy kocsma, bár... Pontosan nem tudom mi, mert én nem oda szoktam járkálni - mondta. - Egyszer majd érdemes lenne elmenned velük. Meg a kis barátnődnek is.
- Majd ha legközelebb mennek, akkor talán elmegyünk velük - húztam meg a negyedik wiskey-t is. - De most már ideje visszamennem.
- Igen, igazad van - kísért ki Hagrid. - Remélem majd még lesz alkalmunk bandázni.
- Én is remélem - mondtam, majd elköszöntem, és elindultam a kastély felé.

∆∆∆

A Griffendél klubbhelyisége felé sétálva találkoztam McGalagony professzorral.
- Maga meg mit keres ilyenkor kint?! - kérdezte.
- Büntetőmunkán voltam Hagriddal - válaszoltam.
- Rendben van. Akkor siessen vissza a hálókörletébe!

Már mentem is.

Felértem, bementem a Kövér Dáma portréja mögötti ajtón, és megláttam, hogy Annabeth, Ginny, Ron és Hermione még mindig a klubbhelyiség kanapéján ülnek és beszélgetnek.
- Ti meg mit csináltok?! - mentem oda hozzájuk.
- Titeket várunk - válaszolta Ron. - Harry?
- Piton különválasztott minket, és valszeg még mindig csinálja a feladatát - válaszoltam.
- És miért van alkohol szagod? - kérdezte Annabeth.
- A vadőrrel raktak össze - válaszoltam, majd elmeséltem nekik a vérfarkas-vadászatot.
- Bezzeg minket nem kínált meg, amikor másodikban Harryvel kimentünk az erdőbe ahhoz az akromantulához! - mérgelődött Ron.
- Talán mert másodikosok voltatok? - kérdezte Hermione. - De sütivel meg teával sokat kínálgat minket.
- De az süti meg tea, nem wiskey meg pia… ja, az ugyanaz. Mindegy - legyintett. - Inkább megyek aludni.
- Ja, szerintem mi is követjük a példádat - mondtam.
- Te előbb inkább zuhanyozz le! - ajánlotta Annabeth. - Bűzlessz az alkoholtól és az ázott farkasszagtól.
- Kösz... - mondtam, majd elindultam zuhanyozni.

Veszett Emlékek | A Sötétség Bosszúja spin-offOù les histoires vivent. Découvrez maintenant