|13|

5.5K 386 58
                                    

Rengin:

Rengin: sen bana iltifat edince ben aq

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Rengin: sen bana iltifat edince ben aq.

Aşkın: JDUQUDLWJDIW

Aşkın: sözlü nasıl geçti, geçirdi mi güzel?

Rengin: daha iyi geçiremezdi ;(

Rengin: herkese 2 soru sordu, benle Cenk'e 4 soru sordu aq.

Rengin: sorular karşısında, sözelciyim lan habeş maymunu diye bağırmak istedim.

Rengin: Cenk zaten bir fiyasko, Allah Allah biz bunları ne zaman gördük diyerek dersi ne kadar dinlediğini belli etti.

Rengin: bir sözlüden de kaldık evelAllah.

Aşkın: gülersemçarpılırımgülersemçarpılırım

Rengin: Coğrafyadan sözlü ol da o zaman görürsün, pis sayısalcı.

Rengin: bir insan kendi iradesiyle nasıl sayısalcı olur?

Aşkın: rakamlar bana daha samimi geliyor, harflerle pek aram yok.

Rengin: yo ilk yazdığında güzel edebiyat kasmıştın.

Aşkın: o sana özel :):):):)

-

"Kızım artık uyanır mısın? Yoksa farklı bir şekilde uyandıracağım, hoş olmayacak."

"Tamam ana, uyandım valla hazırlanıyorum."  yatakta debelenip durduktan sonra telefonumu şarjdan çıkardım ve saate baktım.

Her zaman uyandığım saaten 15 dakika geç uyanmıştım ve şu an götüme motor takıp hazırlanmam gerekiyordu. Süper, bir gün daha iyi başlayamazdı...

Bizim tayfadan her zaman önce gelen ben, en son geldiğim için soru yağmuruna tutulmuştum.

İlk dersi atlattığımız da acıktığımız için koşar adım kantine inmiştik, kantin kuyruğunun olmadığını görünce rahatlamıştık ve rahat rahat yemeğimizi almıştık.

İlk ders olduğundan kantinde çok az kişi vardı ve bunlardan biride Aşkın ve yanında ki 2 kişiydi.

Yanında ki 2 arkadaşı yemek yerken Aşkın yemek yemiyordu.

"Şu niye yemek yemiyor sizce?"

"Çünkü ilk dersin teneffüsündeyiz, belki daha sonra yer?"  olabilirdi, ama daha önce hiç onu yemek yerken görmemiştim.
Düşündüğüm şeye güldüm, daha çocuğu 4-5 kere görmüştüm.  Yıllardır tanıyormuşum gibi düşünmem komikti.

Yine de merakıma yenik düştüm ve yazdım.

Rengin: yemek yememenin sebebi nedir mal?

Mesajı attığım anda boş kantinde 'click' sesi yankılandı. Aptaldı, aptal... İnsan sesini kısardı.

Mesaj mavi tik olduğunda ona baktım, gülümsüyordu.
Güzel de gülümsüyordu.

Aşkın: birileri beni merak etmiş?

Rengin: seni değil yemek yememenin sebebini merak ettim.

Aşkın: öyle önemli bir sebep yok, canım istemiyor.

Rengin: kemiklerini sayabilirim, dokunmama bile gerek yok.

Aşkın: biliyorum, hobi olarak kendi kemiklerimi sayıyorum zatenlxçskxğaç

Rengin: salakşxıaşxöw

Aşkın: denesene Rengin, kendini sevmeyi denesene.

Aşkın: ilk yazdığım zamandan en az 3 kilo daha zayıfsın.

Aşkın: umarım salak saçma fikirlerle zayıflamaya çalışmıyorsundur.

Aşkın: unutma,

Aşkın: AĞZINI YÜZÜNÜ YERRRRİMMMM

Rengin: ciddiyeti bozdun aq oldu mu bu şimdi dğwöxkağldjaö

Rengin: deneyeceğim, en azından gülerken yüzümü kapamayacağım.

Kantinden öksürük sesi geldiğinde kafamı anında Aşkın'a çevirdim.

Gözlerimiz buluştuğunda gözünü kırptı ve güldü. Öksürüğü kesikdiğinde "Ölüyodum amına koyayım,insan su getirir. Arkadaşlık bitmiş lan."

RENGİN|TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin