|28|

2.2K 184 21
                                    

Aşkın'ın attığı konuma geldiğimde biraz şaşkındım. Ailesi gerçekten zengin olmalıydı fakat Aşkın bunu hiç belli eden bir çocuk değildi.

Kapıyı çaldığımda, kapıyı hizmetli olduğunu düşündüğüm bir kadın açtı.

"Rengin Hanım, hoş geldiniz. Aşkın Bey bize bildirmişti,kendisi şu an dinleniyor. Buyrun buyrun geçin içeri."

"Teşekkürler, ben Aşkın'ı görmek istiyordum nerede acaba?"

"Yukarı çıktığınızda sağdaki 3. kapı. Eşlik etmemi ister misiniz?"

"Sağ olun, halledebilirim sanırım."

Kadının dediği kapıya geldiğimde, heyecanlandığımı hissettim. Aşkın'ın hikayesini biliyordum, o bana bunları anlatırken ağlıyordum da.

Kimsenin hayatı dışarıdan gözüken gibi değildi,bunu Aşkınla daha da iyi anlamıştım.

Dolan gözlerimi silip, kapıyı çaldım.

"Gir."

Kafamı kapıdan uzatıp,gülümsedim.

"Hoşgeldin, güzelim."

"Hoşbuldum, iyi misin?"
Yattığı yatağın ucuna oturdum.

"Ciddi ciddi orada mı oturacaksın? Ya da hani orada oturacağına göz yumacağımı falan mı sanıyorsun?Gel buraya, sözün var hem bana."

Kollarını genişçe açmış gözlerini kapamış beni bekliyordu. Buradan ne kadar tatlı gözüktüğünün farkında mıydı?

Yavaş yavaş yatakta kaykılarak yanına geldim ve kollarımı ona sardım. Yüzümde aniden oluşan o tebessüme engel olamadım.

Kalbimde yaşanan şeylerin tanımı yoktu. Ama biz insanlar buna kısaca 'aşk' diyorduk.

Rüya aleminden çıkmamla gerçekleri farkına varmam kısa sürdü. Aşkın gerçekten gitgide zayıflıyordu ve istesem gerçekten kemiklerini sayabilirdim.

Birden ondan ayrıldığımda Aşkın tuhaf tuhaf bana bakıyordu.

"Şimdi, anlaşıyoruz. Sana bundan sonra ben yemek yediyorum, hatta istediğin yemekleri söyle ellerimle yapayım. Ama yiyosun tamam mı?"

"Karşılıklı oturup yiyeceksek, neden olmasın güzelim?"

"Ben ellerimle seni besledikten sonra yerim."

Dudağı yukarı doğru kıvrıldığında gözüm birdenbire boynundaki dövmeye takıldı.

Ellerim istemsizce boynuna gittiğinde, Aşkın şaşırmıştı.

"Bana da dövme yapar mısın?"

-

iğrenç bi gün geçirdim güzel yorumlarınızı okuyup kendime gelmeyi diliyooorum♡

sizi seviyoruum

RENGİN|TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin