multi, dövme :')
-
Gece heyecandan uyuyamamış, sabah erkenden kahvaltıyı hazırlamıştım ve Aşkın'ların evine gelmek üzereydim.
Dövmeyi seçmiştim ve çok heyecanlıydım. İlk dövmemin Aşkın ile ilgili olması kaçınılmazdı.
O bana bir el vermişti ve çok şükür ki ben o eli tutmuştum.
Kapıyı tıklattığımda kapıyı açan kişinin Aşkın olması beni şaşırtmıştı.Şu an onun derin uykusunda olması ve benim onun güzel yüzünü izliyor olmam gerekiyordu. Çiçekler açtıran gülüşünü bana sunup,
"Hoş geldin, güzelim."
"Baya hoş buldum." Ellerimdeki malzemeleri alıp sarıldı. Her zamanki gibi tarif edilemeyecek derecede güzel kokuyordu. Parfüm olmadığının bunun kendi kokusu olduğunu uzun zaman önce kabullenmiştim.
"Heyecandan uyuyamadım, sana yapacağım dövmeyi düşünüp durdum. Harbi nereye yapacağız,hani karar vermediysen ben seçebilirim." sırıtarak söylediği cümleye kahkaha attım.
"Edepsiz."
"Gülüşünden öperim, öyle de güzel gülünmez."
"Hacer abla nerde ya? Hem sen acıkmadın mı, otur bakayım sen."
"Yanakların kızardı sanki."
"Bugün menümüzde, kuymak var. Çok sevdiğini duydum."
"Şaka yapıyor olmalısın,sevdiğine kuymak yapan sevgilimi. E buna düşülür."
Oturduğu masadan kalktı, yanıma geldi.
"Hacer abla bugün izinli. Aslına bakarsan, evde ikimiz varız."
"Bunun umarım dövmeyi yaparken atacağım çığlıklarla ilgisi yoktur." Gülerek Aşkın'a döndüğümde çok yakınımdaydı.
Gülüşüm yavaşça silinirken bunun gerçekten yaşanıyor olmasına şaşırıyordum.Gözlerime izin almak için baktığında naifliğine ölmek istedim.
"Sana aşığım,Aşkın." duyduğu anda dudaklarımızı daha da yakınlaştırdı ve öpmeye başladı.
-
Utancımdan yüzüne bakamıyorken masada karşı karşıya oturmuştuk. Ben etrafa anlamsız anlamsız bakarken o gözünü bile kırpmadan bana bakıyordu.
"Şunu keser misin? Hadi ye şunu."
"Sen yedirecektin ama."
"Aşkın, hadi sevgilim."
"Heh bak sen de diyorsun, sevgilim diye. Bu kadar utanacak ne var?"
"Utanmıyorum ki"
"O yüzden mi gözlerin benden başka her yerde dolanıyor? Yedirmezsen yemiyorum,nokta."
"Zıkkım ye,olur mu?" Gülerek başını salladı. O kadar tatlıydı ki,Aşkın'a asla doyamayacaktım.
"Aç bakalım ağzını, hanimiş Aşkın'ın ağzı. Uçak geliyor bak." Kahkaha atarak ağzını açtı.
O masada saatlerini geçirdiler, bütün odayı kahkahaları doldurdu. İkisininde düşündüğü tek şey, en güzel kahvaltıları olduğuydu.
-
Zar zor mutfaktan çıkabildiğimizde, Aşkın dövme malzemelerini hazırlıyordu ve ben gerginlikten etrafta dolaşıp duruyordum. En sonunda her şey hazır olduğunda geriye kalan tek şey, Aşkın'a dövmeyi göstermekti.
Ne düşünecekti, aşırı merak ediyordum.
Taslağını çıkardığım dövmeyi gösterdiğimde anlatmaya başladım.
"Ben tek başımaydım. En azından öyle hissediyordum. Dışardan bakan birisi etrafımda bir sürü insan olduğunu, yalnız olmadığımı düşünebilirdi ama öyle değildi. Benim derdim etrafımdaki insanlar da değildi zaten. Kendimdi. Gülüyordum, sahte. Çünkü hep eksiktim. Kendimi sevmiyordum ki, nasıl tam olabilirdim?"
"Bu dünyadaki en sevilesi insansın,aptal."
Bana sarılıp başımı göğsüne yasladığında, işte dedim. İşte tamamlandığım yer.
"Sonra bir el uzatıldı bana. İlk başta iter gibi oldum. Bu yaptığım en gerizekalıca hareketlerin başında gelirdi büyük ihtimal. Ama o el bana bir şekilde ulaştı. Beni tamamladı. Ben de tuttum o eli,bırakmamak üzere."
Elimi tutup havaya doğru kaldırdı.
"Bu eller hiç ayrılmayacak."
"Biliyorum."
"Ellerinin çok güzel olduğunu söylemiş miydim?"
"Evet, ama seninkiler kadar değil."
"Peki kirpiklerinin güzel olduğunu?"
"Evet."
"Dişlerin de çok güzel."
"Şapşalsın."
"Senin şapşalınım."
"İyi ki."
"İyi ki,Rengin'im. İyi ki."
-
ve, bitti.kendimden çok şey bulduğum, sizinle hüzünlerimizi paylaştığımız bir hikayeydi bu yüzden aşşırı duygusalım :')
sizi çok seviyorum, siz de kendinizi çok sevin olur mu?
ve eğer özel bölüm isterseniz bu satıra yorum atmayı unutmayın♡
bu bölümü yayımlandığımda, yeni bir hikayeye başlamış olacağım. benim için gerçekten özel bir hikaye. duvarıma girip 'eski|texting' e bakmayı unutmayın.
hepinizi orada bekliyor olacağım.
sizi seviyorum,
görüşmek üzere♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RENGİN|TEXTİNG
Teen Fiction05...: kendini kimseye beğendirmek zorunda değilsin biliyorsun değil mi? 05...: sen vücudundan ibaret değilsin. 05...: yalan söylemeyeceğim, 05...: çoğu insanı kıskandıracak bir karakterin yok. 05...: ve inan böyle bir karaktere de ihtiyacın yok. 05...