0.1

348 22 11
                                    

Medya: Çağla

Sabah gözümü aptal güneyin bağırması ve üzerime atlaması ile açtım.
Salak çocuk arada bir beni böyle uyandırır kaç kere dayak yedi ama işte aptal olduğu için kafa basmıyo.

"Lan kalksana bi uyanamadın gitti. Biz aysel cadısının bok sesiyle uyanak hanfendi benim müko sesimi beğenmesin kız kalksanaa" ben yataktan doğrulup yumruk yaptığım ellerimle gözlerimi ovuştururken güney malı çoktan üzerimden kalkıp kapıyı çarparak odadan çıkmıştı.

Bende güneye söve söve üzerimi değiştirip odadan çıktım. Yemekhanede yine bizimkiler beni bekliyodu bi tabak alıp sıraya girdim. Sıra bana gelince zaten fazla çeşit olmayan kahvaltılıklardan biraz alıp bizimkilerin yanına geçtim. günaydın falan derken kahvaltımız benim güneyi tehtit etmemden ve güneyin yaptığı saçma espirilerle geçti. Tam yemekhaneden çıkarken küçük bi kız yanımıza geldi.

"Çağla abla müdür seni yanına çağrıyo hemen gelcekmişsin bide haberin olsun yanında beş tane abi vardı." Ben kim olabilir diye düşünürken emre hemen lafa atıldı.

"Kim olduklarını biliyomusun nasıl birileriydi." Diye sordu buda güneyle dura dura mallaştı çocuk nerden bilsin kim olduklarını. Kız tam ağzını açmıştı ki onun lafını bölüp gönderdim. Ve bizimkilere dönüp.

"Siz gidin ben bi şu gereksize bi bakıyım ne diyomuş." Biraz tereddüt etselerde kafa sallayıp gittiler. üst kata çıkan merdivenleri ikişer üçer çıkıp aysel cadısının odasının önüne geldim. Kapıyı çalmadan pat diye girince tüm kafalar bi anda bana çevrildi bende rahat bi şekilde odadaki koltuğa yayıldım. İçerideki ultra daş insanları süzdüm. "Neden çağırdınız okula geç kalmamı falan istiyorsunuz herhalde? Sonra neden okula geç gittiniz diye kızıyorsunuz. Ne yapacağımızı şaşırdık artık. Hem beni Güneyler bekler gideyim ben." Deyip ayağa kalktım. "Çağla otur!" Dedi sinirle Aysel cadısı. Alayla sırıttım. "Yoksa yine bizim grubu ayırıp kaloriferleri mi kapatırsınız?" Derin nefes aldı ve çocuklara tedirgince gülümsedi. "Çağla canım oturur musun? Lütfen." Dişlerini sıkarak konuşmuştu. Göz devirip oturdum ve koltuğa yayıldım. Kimse umrumda değildi. "Bu kişileri tanıyor musun?" Diye sordu Aysel cadısı. "Ben onları değil onlar beni tanısın." Deyip omuz silktim. Hepsi birden hafifçe sırıtmaya başladığında Aysel göz devirip konuşmaya başladı. "Bunlar senin abilerin Çağla seni almaya geldiler." Alayla sırıttım. "Kamera şakası falan değil mi ?" Dediğimde hepsi ciddi duruyordu. "Hayır. Şaka falan değil senin öz abilerin." Şok olmuştum. Derin nefes aldım ve ayağa kalktım. Gözlerim dolmuştu ama ağlamayacaktım. Sırıtarak konuştum" Beni yıllar önce buraya bırakıp hiç umursamadan gidip neden geldiler ki? Öyle bir ailem olacaksa hiç olmasın! Benim abim yok! Benim tek bir ailem var onlarda Emre,Güney ve Araf anladınızmı?!" Deyip odanın kapısını çarparak dışarı çıktım. Ellerim titriyordu hızla Emre'lerin yanına gittim gülerek sohbet ediyordu. Hızla Araf'ın yanına oturup kollarımı beline sarıp kafamı omzuna gömdüm. "Çağla ne oldu?" Dedi Güney ciddi olduğu zamanlar sayılıydı. Ve busefer ciddi gözüküyordu. "İyi değilim Güney lütfen biraz sonra konuşsak?" "Tamam" dedi.

ULAŞ'IN AĞZINDAN (Çağlanın en büyük abisi)

Çağla sinirle odadan çıktığında yumruğumu sıktım hiç biri bizim suçumuz değili. Hepsi annem ve babam olacak o insanlarda. Ben düşüncelere dalmışken müdür konuşmaya başladı. "Siz neden Çağlayı almak istiyorsunuz ki? Kızı yurttan atmamak için sabrediyorum. O kadar baş belası bir kız ki. Birde onun yakın arkadaşları var onlarla birlikte dahada çekilmez oluyor." "Ne yaptı bunlar size?" Diye sordum. "Her gün yurt kapandığında dışarı kaçıyorlar. Okulda kavga çıkartıyor. Ayrıca Çağla bir çocuğu hastanelik etti." Dediğine gülümsedim işte benim kardeşim be...

ÇAĞLA'NIN AĞZINDAN

Araf'la biraz daha sarılı durduktan sonra emre'nin sesiyle ayrıldık.

"Güzelim sorun ne anlatmak istermisin hmm" derin bi nefes aldım ve konuşmaya başladım.

"Abilerim varmış ve beni almaya gelmişler hah bu yaşıma kadar nerdelermiş acaba, çok merak ediyorum ne yalanlar uydurucaklar." Sinirlenmeye başladılar güney bile ama bana belli etmek istemedikleri ortadaydı araf beni tekrar kendine çekip sarıldı zaten benim canıma minnet hemen kollarımı sardım iri cüssesine.

"Peki ne yapmayı düşünüyosun onlarla mı gidiceksin?" Tam ağzımı açıp cevap vericekken arkadan gelen sesle hepimiz o tarafa döndük.

"Tabikide bizimle gelicek ve çağla ayrılın lan sarmaş dolaş o ne öyle"

°•°Sözde Arkadaş°•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin