1.0

78 9 1
                                    

Selamın Aleyküm yıfrılarım bu girişleri hiç yapamıyoruuuğmmm.

Medya:Araf Demirel
Şarkı:Kadr-İnternational Lady (bana bağımlılık yaptı sizede yapsın dkekgo)

Eve geldiğimde hiçbiriyle konuşmadan odama çıktım. Dedim ben trip atçam diye hıh sürünsün küpekler. Birtane A4 kağıdı alıp üzerine büyük harflerle 'KÜPEKLER VE ABİMLER GİREMEZ' yazıp kapıya yapıştırdım ve kapımı kilitledim. Taam birazcık cennet mahallesi pempe özentisi olmuş olabilirim ama olsundu amaç abimleri kudurtmak.

Yatağımın üzerine atlayıp telefonumu elime aldım. Ötkiden mesaj vardı.

Gönderen:Pikaçumsu Panda

Çağla sana anlatmam gereken çok önemli bir şey var ama nasıl anlatacağımı bilmiyorum.

Gönderilen:Pikaçumsu Panda

Dışarı geleyim diyeceğimde evde trip atmakla meşgulüm, burada söyleyebileceğin birşeyse yaz.

Gönderen:Pikaçumsu Panda

Benim abim,Araf mış..

Gönderilen:Pikaçumsu Panda

Ne ciddi misin!? Kemik kafeye gel hemen!

Telefonu yatağın üzerine bırakıp beyaz göbeği açık  bir t-shirt ve siyah bir pantolon giydim. Saçımı salık bıraktım. Telefonumu ve bir miktar para alıp odadan çıktım. Millet salonda oturuyordu. "Gençler ben dışarı gidiyorum." Dedim ve kapıya doğru yöneldim.

"Çağla Derin hemen buraya geliyorsun!" Dedi Barut of Barut of! Salona girdim. "Nereye bakalım?" Dedi Ulaş. "Öykü nün yanına gidiyoeum çok önemli bir konu varmış."

"Neymiş önemli konu?" Dedi sakince Pamir.  "Ailesi ile ilgiliymiş Pamir abiciğim 1 saatçik sonra hemen geleceğim." Birazcık yağcılıktan hiçbir bok olmaz.

"İyi peki sadece 1 saat" dedi Barın. "Peki Barın abi." Deyip evden çıktım. Kafe çok uzak olmadığı için yürğyerek gidecektim.

****
10 dakika sonra kafeye gelmiştim,Öykü'yü görünce hızlıca yanına gittim. "Hemen herşeyi anlatıyorsun." Dedim

"Eve gittiğimde babam abinin fotoğrafını göstereceğim dedi. Fotoğrafı gördüğümde şok oldum. Onun Araf olduğunu anlattım babam sen açıklayacaksın abine dedi." Derin nefes aldı.

"Aslında ben Araf ın ağzını arayabilirim. Kız kardeşin olsun istermiydin falan diye."

"İyi fikir ama korkuyorum ya sevmezse beni?" Yüzünü asmıştı. "Ya kızım saçmalama Araf seni sevmeyecekte kimi svecek!?" Dedim sahte sinirle.

***

Öykücümle kafede birazdaha oturup evlerimize ayrıldık. Ve şuanda odamda oturup güneyaşkım'a zorla aldırdığım çaklıtları yiyorum.

"Ya siz ne kadar mükemmel şeylersiniz yerim sizi hatta yiyorumda." Ben böyle mal mal şeyler söyleeken benim mükemmel odamın kapısı açıldı kafamı sağ tarafa çevirip baktım,

"Anammm ulaş abişkommm." Yataktan fırlayıp kucağına atladığımda kahkaha atıp düşmemem için kollarını bana doladı.

Kafamı kaldırıp yanaklarına öpücükler kondurmaya başladım oda benim bu yaptıklarıma erkeksi kıkırdamayla cevap verip kucağında benle aşağı indi. Aşağı inince,

"Lannn napıyonuz özlediniz mi benii?" Abimin kucağında arkamı dönüp konuşmaya çalıştığım için biraz komik gözüküyorum hatta baya komik. Salondakiler kahkaha atmaya başlayınca bende,

°•°Sözde Arkadaş°•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin