0.6

119 7 14
                                    

Medya: çağla
Video:birden geldin aklıma

Gözümü araladığımda yerimde biraz kıpırsandım. Rahat bi yerde olduğuma göre birisi beni yatağıma taşımış olmalı. Accik daha yatakta tepindikten sonra kalkıp odamdaki banyoya -ağlayın odamda banyo var-
Girip aynadaki yansımamdan kendime baktım göz altlarım şişmiş rendin zaten soluktu iyicene öcüye dönmüşüm.

Tam çekilecekken boynumdaki morluğu farkettim. Elimi oraya götürüp biraz üzerinde gezdirdim gözümden ne zaman yaş aktı farkında bile değilim. Piç herif hani dövüyüm desem gücüm yetmez piçe akın gibi deilki.

Elimi yüzümü yıkayıp odadan çıktım. Aşağıda pamir'le güney kahvaltı hazırlıyo diğerleride oturuyo allahin mallari yeaa bu kadar sessiz olunur mu. İçim sıkılır benim aq.

"Lan ne kadar sessiz oturuyonuz. sıçacam haa bak yine sinirlerim attı. Sanki geberdim aq. Ben bile depresyonda değilim hem ben depresyona girmem ki. Depresyona salaklar girer ben direk intihar etme kısmını gerçekleştirirdim depresyona girsem ama o kadarda mal değilim canı-" ben niye her sabah olduğu gibi yine gaza gelip yardırmaya başlamışken ulaşcım sözümü kesti.

"Salak salak konuşmada gel yanıma. Sabahın köründe nerden buluyon bu enerjiyi sen." Cümlesini bitirip kolunu kaldırdı bende tam oturucakken pamir kahvaltıya çağırdı.

Ulaş'a 'bidaki sefere' der gibi bakıp masaya oturdum herkes gelincede zıkkımlanmaya basladık.

****
Kahvaltı bitince hazırlanıp evden çıkmıştık. salak ateşin yaptığı yüzünden pamiri kapatıcı almaya göndermiştim. Gelincede morlukları kapatıp. okula geldik tedirgin olduğumu fark eden pamir güven verircesine gülümsedi.

Bahçeyi süzmeye başlayınca ateşle göz göze geldik. Pişmanlıkla bakıyodu anında gözlerimi kaçırdım. yani ateş çoh yakuşuklu daş bi varlık olabilir ona karşı çok hoşbeş olmuş olabilirim. Ama bu yaptıkları yüzünden ondan korktuğum gerçeğini değiştirmez.

Gözü ve elmacık kemiği morarmıştı galiba ulaş yaptı. Bizimkileri arkamda bırakıp hızla okula girdim. Sınıfa doğru ilerlerken karşıma Alev ve arkadaşları çıktı. "Ooo yeni sürtüğümüzde buradaymış" dedi Alev. Sinirle yumruğumu sıktım. "Ne diyosun lan sen!?" Diye bağırdım. "Ateş ile yaptıklarını tüm okul biliyor. Boynundaki izide kapatamamışsın cınım." Sinirle elimi boynuma götürdüm. Sinirden titriyordum. Alev salağı sırıtmaya devam ederken yüzüne yumruğumu geçirdim. Alev sendeleddi saçını tutup geriye doğru çekip kulağına fısıldadım. "Bak kızım yanlış kişiye bulaşıyorsun" deyip Alev i yere doğru ittim. "Hey siz! Ne yapıyorsunuz orda!" Bende diyorum kim eksikti canım müdürümüüz(!) Sinirle ofladım. "Çağla! Alev! Odama!" Sinirle önden önden yürümeye başladöm.

*****

Müdür ün odasına geldiğimizde Araf ve Ateşte ordaydı. Ne işi var lan bunların? Müdür sinirle nefes aldı. "İçinizden biriniz bile iyi şey için gelmediniz!" "Hocam benim suçum yok benu döven o" dedi Alev. Müdür "Gördüm kızım sen gidebilirsin" dedi ha where is the adalet. "Ben bankta oturuyordum Araf saldırdı." "Ateş baban olmasa seni cezalandırıdım ama şimdi git birdaha olursa gerçekten ceza alacaksın" Ateş ve Alev odadan çıkınca biz Araf ile mal mal bakıştık. "Gelelim size bu gün okul çıkışı okulun her yeri temizlenecek! Şimdi doğru sınıfınıza!" Seni Ulaş'a şikayet edicem hıh! "Ama hocam" "Aması maması yok çağla! Doğru sınıfınıza!" Sinirle odadan çıktım. Arafta peşimden çıktı. "Nasıl temizleyeceğiz biz ya!?" Diye sordum. Araf "Sakin ol güzelim bir şekilde hallederiz" dedi kafamı salladım ve koluna girdim. Araf'ın yanında birazcık minnacık cüce kalıyorum ama olsundu "Araaf" "hı" "Bana t shirtlerini vereceksin dimi" "Nah diye bir kelime var bilir misin Çağla?" Ofladım "Öküz gıcık camış hayvan beynini zombilere kaptırmış amip beyinli inşallah sevdiğin kız lez çıkarda depresyona girersin inşallah yanlışlıkla ilk öpücüğün Güney e gider!" Araf kahkaha atmaya başladı. "Ne gülüyosun beh!" Deyip sinirle koluna vurdum. "Diğerlerinden istesene" dediv"Diğerleri vermiyor ki yah"

"Off tamam eve gidince sadece ama sadece bi tane t-shirt veririm fazlası yok." Gülümseyip yanağından öptüm bi an duraksadı gözlerime hüzünle baktı.

"Araf bi sıkıntımı var rahatsız mı oldun merak etme bi daha öpmem ama öyle bakma ben üzülürüm tımam mı açkım." Diyip hem tatlı hemde hüzünlü bi surat ifadesine büründüm. Gülümseyip oda benim yanğımdan muck yaptı.

"Yok be güzelim niye rahatsız oluyum öpebilirsin beni. Üzülme sen." Kıkırdayıp sınafa geldik tabikisi kapıyı tıklatmadık hah ben ÇAĞLA DERİN AKPINARIM yani niyse hocada bizi takmadı zaten ben tek oturuyorum diye araf aşkımı yanıma aldım ve kafamı boyun girintisine soktum. gerektiğinden fazla yakın olabilirdik ama biz kardeşiz yani.

Arafın gerildiğini fark edebiliyorum noldu ki şimdi lan bu beni sevmiyo mu artık ağlarım. Tam kafamı kaldırcakken burnunu saçlarıma gömüp derin bi nefes aldı.

"Vanilya kokulum..." Gülümsedim bana hep böyle derdi. Ve kokuma bayıldığını söyleyip küçükken gece hep yanıma yatardı. Ama bu 15 yaşıma kadar sürdü çünkümsü benim sevgilim olmuştu. Bi dönem benden uzaklaşmıştı yani sevgilim olduğu zamanlardı.

Ama ayrılınca tekrar eskisi gibi olmuştuk. Ders çok sıkıcı geçiyordu. Ofladım "Ne oldu Çağla" "Ders sıkıcı hoca kem gözlü" son dediğimi anlamamış olacak ki " Ne?" Dedi göz devirdim. "Eben diyorum çok seksi" sırıttı "Yaa tanıştırsana beni ebemle" "püü bir insan ebesini nasıl tanımaaz"

Bi anda yüzü düştü. Bende dediğimi anlayınca hemen ona sarılıp boynuna sulup öpücüklerimden kondurdum. Tekrar geriledi niye bu geeiliyo be.

"Aşkım çok özür dilerim valla bianda kendimi kaptırdım bana çikolata alırsan affederim seni." Araf son dediğime gülüp beni iyicene kendine çekti. Hoca bize tip tip bakarken güney salağı lafa atladı,

"Hocam niye öküzün trene baktığı gibi bakıyosunuz." Sınıftan kıkırtılar yükselirken gözüm ateşe kaydı bana sinirle bakıyodu. Hoca tekrar derse başlayınca şokla ona baktım malmı bu hoca.

***

"Hadi Pamir gidin siz bizim işimiz bitince geliriz." Evet okul bitti şimdi abimleri gönderiyoruz.

"Tamam güzelim işiniz bitince hemen gelin." İkimizde kafamızı olumlu anlamda salladık.

Araf'ın ağzından;
(heycanlandım lan)

Pamir' gil gidince bizde çağlayla temizlik odasından eşyaları falan alıp.
İlk kattan başladık.

***
Son sınıfıda bitirince ellerimizi yıkayıp sıralardan birine oturmuştuk. İkimizde konuşmuyoruz ama ben onun güzel sesine muhtacım gülüşüne, bakışına, dokunuşuna...

14 yıldır aşık olduğum kızın beni abisi gibi görmesi ne kadar acı. O beş ben 7 yaşındaydık ona aşık olduğumda ozamanlar bile çok güzeldi ki ben onu güzelliği için sevmiyorum dışı kadar içide güzel.

Çağlayı tutup kucağıma çektim ve o daha ne olduğunu anlamazken dudaklarına yapıştım.....


°•°Sözde Arkadaş°•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin