0.7

92 9 3
                                    

Medya: araf

Çağla'nın ağzından;

Şuan arafın kucağındayım ve araf beni öpüyo ve bende karşılık veriyorum öpüşmeyi bilmesemde bişeyler yapıyom işte aq. Ben arafın alt dudağını emerken, araf dilini ağzıma göndermişti bile. Dili dilimle buluşunca hırslanıp açlıkla emmeye basladı.

Hızına yetişemiyorum ve ben şuan kardeşim dediğim insanla öpüşüyorum. Ama bunu düşünücek durumda değilim. Bacaklarımı iki yana açıp beline doladım elleri belimi bulunca, bende ellerimi ensesinde birleştirip saçlarına daldırdım.

Öpüşmemiz derinleşirken kapının açılma sesi geldi ama biz takmadan öpüşmeye devam edeken biri beni belimden tutup çekti ben daha ne olduğunu anlamadan barut abim arafa yumruğu çakmıştı.

****

Şuan evdeyiz abimler güney ve emre bizi almaya gelmiş. Bizi öyle görünce barut arafı biraz dövdü. Sonra da apar topar bizi eve getirdiler şimdide azımıza şıçıyolar.

"lan siz kardeşiz demiyomuydunuz. Geçerli bi sebebiniz olsun yoksa araf seni sike sike öldürürüm." lan barutun içinden ne çıktı öyle altıma edecem. Araf komuşmaya başlayınca ona döndüm,

"abi istedim öptüm bi sebebi yok duygusal bişeyde değil. Bende bi erkeğim ve ihtiyaçlarım var." arafa şokla bakmaya başladım. Gercekten böylemi düşünüyodu, gözlerim yanmaya başladı ve ben kendimi ağlamamak için deli gibi sıkıyorum,

"ha yani kullanıp atıcaktın öylemi araf." pamirin dediğiyle arafa tekrar döndüm

"evet abi aynen öyle yağıcaktım." arafın dediğiyle zor tuttuğum göz yaşlarım kendini saldı ayağa kalkıp arafa tokat attım. Arafın yüzü sol tarafa dönerken koşarak odama çıktım. Ve hıçrıklarımı serbest bıraktım.

*****

Şuan odada saatleedir ağlıyorum. Araftan hiç böyle bişey beklemezdim. neden onu öptüğümü bilmiyorum ama o an sadece yapmak istediğimi yaptım. Odanın kapısı çaldığında o yöne döndüm.

Güney elinde poşetlerle yanıma gelip. Bana sarıldı.

"niye böyle yaptı güney neden duygularımla oynadı."

"çağla siz hiç bi zaman abi kardeş gibi olmadınız. Arafın bakışları senin ona sırnaşman biz zaten aranızda böyle bişey olucağını biliyoduk. Ama arafın böyle bişey yapıcağını beklememiştik. Üzülme kardeşim. "

Şaşkınlıkla ona baktım arafın bana bakışları nasıldı ki. Ben böyle düşüncelere dalmışken güney odadan çıktı bile. Bende çaklıtlarımı saklayıp. Kimseye görünmeden evden çıktım.

Yolda olanları düşünürken bi araba bana doğru yaklaştı. Ve arabadan bi adam indi bakiyim anaaa bu ateşmiş ya lan gelip kolumdan tuttu ve,

"konuşmamız lazım çağla dedi."

"hayır bırak kolumu pis sapık."

"çağla güzelim sadece konuşucaz sakin ol."

"bana güzelim deme piç bırak kolumuda." dediklerimle kaşlarını çatıp beni arabanın içine fırlattı. Şöför koltuğuna oturup. Bana döndü ve elindeki bezi burnuma dayadı ben kurtulmak için çırpınırken çoktan karanlık beni içine çekmişti.

Uha lan resmen kaçırıldım...

Siktir....

Siktir....

Siktir.....

°•°Sözde Arkadaş°•°Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin