~1. Bölüm~

248 22 2
                                    

Merhaba arkadaşlar bu bizim ilk hikayemiz. Yani 3 kişi yazıyoruz bu hikayeyi. Lütfen desteklerinizi eksik etmeyin. Bölümlerimiz  hazır ilgi görürse hemen yayınlanacaktır. İyi okumalar.

-siruna-

Bugün çok heyecanlıyım. Çünkü ailemle ilk defa tatile çıkıyorum. Onların işleri genelde yoğun olduğu için böyle şeyler bize biraz hayal oluyor. Ama neyseki ilk defa izin alabildiler. Kardeşim Masal yine odama gelip yatakta zıplıyo açmış bi şarkı son ses çıldıracağım ya off .. Her zaman kalkar kalkmaz benim yanıma gelir küçük cadı. Önce sarılıp öper sonra yatakta zıplar yani önce sevgi gösterisi sonra cinnet geçirme gösterisi. Bende annemlerin bizim kafa dağıtmamız için yaptığı bu fedakarlığa karşılık ilk defa üşengeçliğimi kırıp yataktan fırladım. Kardeşim buna şaşırmış olacak ki gözleri büyüdü. Onun bu haline gülümsemeden edemedim. Aceleyle soğuk bi duş aldım ve üzerime kot ve turuncu bi tişort geçirip aşağı bizimkilerin yanına indim. Küçük kardeşim Masal her zaman çok hızlı ve eli çabuk olduğundan hazırlanmış, anneme yardım etmeye başlamıştı bile kereta. Annem beni görünce şaşırmış olacak ki "Derin Hanım günaydın bugün pek bi hızlısınız" diyerek alaycı bi sesle beni karşıladı. Bende ona gülümseyip "Günaydın annelerin en güzeli" diyerek yanağına öpücük kondurdum. Masayı kurmak için hızlıca dolaptaki reçele el atıp masaya koydum ve hep beraber masaya oturduk. Babam oldukça mutlu görünüyordu, onu böyle görmek beni mutlu etmişti. Çünkü babam genelde yorgun olurdu. Özel bi şirkette çalıştığı için genelde çok çalışırdı ve bu onu yorardı. Bize her ne kadar belli etmemeye çalışsada ben anlardım. Zor bi işi vardı. Bu yüzden tatil için izin almasıda bir hayli zor olmuştu ama başarmıştı ve işte sonunda tatile çıkıyorduk. Bu hepimize iyi gelecek hem kardeşim ve ben okul başlamadan rahatlayacağız, hem de annemler bütün bi yılın yorgunluğunu üzerlerinden atma fırsatı bulacaklar. Kardeşimin "Abla peyniri uzatır mısın?" sesiyle irkildim ve bu düşünceler kafamdan uçtu. Yola çıkmadan hepimiz karnımızı iyice doyurduk. Malum uzun bi yolculuk bizi bekliyordu. Aslında yolculukları severim kulaklığımda oldumu o yolculuğun tadını başka hiç bir şeyde bulamıyorum. Masadan kalkıp odama çıktım. Yanıma okumak için yeni aldığım kitabımı alırken aşağıdan babamın sesi geldi. "Deriiin hadi kızım seni bekliyoruuz." hızlıca merdivenlerden aşağı inip, converselerimi ayağıma geçirdim ve valizleri alıp hep beraber arabaya yöneldik. Masal ile beraber arka koltuğa yayıldık, babamda arabayı çalıştırmıştı ve yola koyulmuştuk. Ben kulaklığımda huzur bulurken babam radyoyu açmış sanırım. Hepsi şarkı söylüyor bağıra bağıra. Kulaklığım olmasına rağmen sesleri bana geliyordu. Annem bana tip tip bakmaya başladı. Gene bi azarlama fırtınası geliyordu. " Derin yeter. Bakkala bile kulaklıkla gidiyorsun, ailecek vakit geçiriyoruz. Ama senin bedenin burda ruhun yok." Annem her zaman ki atarını yapmıştı. Ama ne yapayım seviyorum. Böyle deyince her zaman yaptığım gibi kulaklığı çıkarttım ve çantaya somurtarak attım. Daha sonra onlara katıldım. Evdeykende içimde bi sıkıntı vardı, şimdide var. Bunu içimden atmaya çalışarak onlara katıldım. Babam kendinden geçmişti. Babamın bu halleri çok komik olur. Esprili bir insandır. Babamla herşeyimi paylaşırım. Annem herşeye atar yaparken babam beni hep savunur. Onu böyle görmek beni çok eğlendirir . Masal da gülme krizine girer. Kısa bi süre sonra bir benzin istasyonunda benzin almak için durduk, bu sırada da ben ve Masal yolda yiyecek birşeyler almak için markete girdik. Masal her zamanki gibi çikolatalı gofretlerin olduğu yöne giderken bende içecek almak için başka tarafa yöneldim. Meyve sularını ve gofretleri kasiyer hızlıca kasadan geçirirken bende parayı verdim. Aldıklarımızı poşetleyip arabaya ilerledik ve babamlarda benzini çoktan almış bizi bekliyorlardı. Radyoda Masal ve benim en sevdiğim şarkı Birthday çıkınca beraber şarkıya eşlik etmeye başladık araya babamın esprileride girerken hepimiz gülüyordük. Böyle gülerken birden şiddetli bir ses geldi. Annem çığlık attı. Babam direksiyonu sağa sola kırdı . Sonra bi çarpışma ve karanlık ...

Okuyan herkese teşekkürler. Oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin.

-siruna-

DERİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin