bölüm şarkısı: logic ft alissa cara & khalid - 1-800-273-8255
kth: bugün tüm gün ağladın.
kth: güzel bir adım. hiç değilse pişman olmayacaksın diğer ölüler gibi.
jjk: sikik bir stalker mısın yoksa daha fazlası mı?
kth: daha fazlası.
jjk: dürüstlüğün gözümü yaşartıyor.
kth: hayır, gözlerin zaten yaşlıydı.
jjk: ciddi anlamda söylemedim.
jjk: her neyse.
kth: seni ağlamaya iten neydi?
jjk: maskelerimi yaktım.
kth: hayat bir tiyatrodur. her zaman maske gerekir.
jjk: fakat ben özgür olmak istiyorum artık.
kth: oyunun ortasında, bu rolü artık oynamak istemiyorum diyen bir oyuncu.
jjk: hayır, senaryoda değişiklikler yapan bir oyuncu.
kth: asıl merak ettiğim sana bu izni kimin verdiği.
jjk: izin almaya ihtiyacım yok. benim sahnem, benim oyunum ve benim senaryom.
kth: sahnen yıkıldığı zaman diğer her şeyin bir anlamı kalmaz. yine dönersin maskelere.
kth: bilirsin, oynadığın her rol maskedir zaten. mesela, karakterin de oynadığın bir rol. içinde yüzlerce maske var hatta. çünkü insansın, hayatının her anında aynı değilsn. her gün farklı bir maske, her gün farklı bir rol.
kth: bir insan, sayısız senaryo. tek değişen kaç kişinin izlemeye değer bulduğu.
jjk: bu kadar bilgiliysen beni kaç kişinin izleyeceğini de söyleyebilirsin.
kth: sadece bir kişi.
jjk: o kim peki?
kth: ben.
jjk: neden?
kth: diğerleri sadece bakacak, seni sadece ben izleyeceğim jeon jungkook.
görüldü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the azrael // taekook
Fanfictionstockholm sendromuna göre kurban katiline aşık olur. peki azrail bir insana aşık olursa ne olur? bu da bir sendrom mudur yoksa sonu belli bir cinayet mi?