Çete'nin düşünceleri

2.4K 173 22
                                    

Abi siz naaptınız sınır az gelmiş :D saat 02:34 ve ben size bölüm yazıyorum 😘 Bu arada artık biraz diziden biraz kitaptan biraz filmden alıntı yapıcam 😁

4N1K WHATSAPP GRUBU

Gökhan: Yaprak sen bu Sırık'la sevgililik olayında ciddi misin? Yani iddia falan yok değil mi?
 
Yaprak: Evet Gökkuşum benim kendi kararım :)

Oğuz: Biz de Kate ile bir konuşamadık hemşire bile sevgili yaptı :D

Sinan: Evet ya Yaprak'ım çen büyüdünde çevgiyi mi yaptın oy oy

Yaprak: Dalga geçme be!

Sinan: Tamam tamam :D

Yaprak: Alikuşum neden hiç konuşmaya katılmıyorsun?

Oğuz: Abi cidden ne oluyor sana 2 gündür?

Ali: Bişey yok küçük titan

Yaprak: Öyle olsun bu seferlik...

"Bizim çocuklar işi yine şakaya vurmuşlardı ama Ali yapmadı,tamam bende ilk başta onu Bade'den kıskanmıştım ama onun yaptığı biraz değişik" 

Ali'nin Ağzından ;

Yaprak'ı o adama nasıl kaptırdım diye kızabilirdim aslında kendime ama Yaprak mutluydu. "Ne yapıyorum lan ben?" Diye düşündü Ali daha sonra Yaprağı aradı. Açmadı Yaprak , sonra saate baktı Ali 03:37 idi uyumuştur küçük titanım dedi kendi kendine. Yarın gönlünü alırım onun ben diye de ekledi...

Yaprak'ın ağzından ;

O gece Barış'tan çok Ali vardı aklımda çünkü dün Barışla fazla konuşamadık antremanı falan vardı işte. Ali'nin neden böyle yaptığını düşünüyordum ki sonrası bende yok çünkü uyumuşum..

1 Gün Sonra

O sabah anakraliçenin bağırışları ile uyandım alarmı tam 12 kere ertelemişim. Telefona baktığım da Ali'nin bir kere aramış olduğunı gördüm. İçim bir huzurla doldu nedense.. Hemen hazırlanıp okula gittim. Barış'ı gördüm yanına gittim biraz konuştuk gözlerinin içi gülüyordu, sanki yani belki de ben öyle gördüm...

Barış'ı da alıp çete'nin yanına gittim gider gitmez Ali "Naber küçük titan? " Diye sordu "İyi Alikuşum aramız düzeldi bakıyorum" Dedim kıkırdayarak. "Aranız kötü müydü ki?" Diye sordu Barış. "Ay yok dalga geçiyorum" Dedim, herkes güldü bu sefer.
Okuldan sonra Barış beni eve bırakıcaktı.Parkın önüne geldiğimiz de durdu ve parka girdi. Bir banka oturdu ve bana eliyle gel işareti yaptı. Hemen yanına gittim. Konuşmaya başladı; " Amazon Kız'ım bak benim yüzümden çete ile aranın kötü olmasını istiyorum ne de olsa 12 yıllık arkadaşların " Dedi " İstersen biraz uzaklaşalım hem sen kendine gelirsin belki " Aslında gerek yok ama sen istersen kalabiliriz" Dedim. "Yaprak yanlış anladın " Dedi "bunu söylemek benim için çok zor birşeydi ama ben senin iyiliğini isterim" Dedi birden kendimi tutamayıp onu öptüm *yanağından* Barış şaşırmıştı yüzünde şaşkınlık ile mutluluk arasında bir ifade vardı " A-az önce beni ö-öptün Yaprak " Dedi sonra utanıp başını önüne eğdi "Saçmaladım" Diye ekledi. Kıkırdamamı tutamadım bu sefer o da güldü o zaman farkettim Barış'ında gamzeleri vardı ve daha önce farketmediğim çoğu şeyi farkettim, mesela saçları çok mükemmeldi gözleri, yüz hatları vs. Ona daha önce hiç böyle bakmamıştım. Birden şöyle dedim " Barış neden ben? " "Yani ben kamyoncu dayılar gibi bir kızım neden beni sevdin?" Diye sordum. O da şöyle cevapladı " İşte bu yüzden Amazon Kızı sen farklısın içinde bir prenses var dediğimde aslında bunu kastetmiştim, içinde iki kişi var sanki ve ben ikisine de aşık oldum sen hayatıma girdiğinden beri herşey çok güzel lütfen bir daha asla çıkma" Dedi, "Seni seviyorum Amazon Kızı." "Bende seni seviyorum Sırıkların Efendisi " Dedim sonra kıkırdadım her zamanki Yaprak'mıydım? Yoksa değişiyormuydum? Umarım değişmem. Çünkü ben bu Yaprağı seviyorum, Gökhan'da Sinan'da Oğuz'da ve Ali'de...

-------------------------------

Evet gençler saat 03:06 oldu eheheh vee şu ana kadar ki en uzun bölümü atıyorum umarım seversiniz şimdiki sınırımız 15 yorum 15 vote siz yaparsınız :3

Long Boy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin