Çete Öğrendi!

3.4K 208 21
                                    

Aslında yarın yazacaktım ama dayanamadım :d eheheheh :3
-------------------------------

Barış'ta ben de ağlıyordum birden midem bulandı Yaprak sen ne yapıyorsun? Diye düşündüm, ve geri çekildim. "Ana kraliçe beni bekler" dedim Barış'a "Ben seni bırakayım o zaman" dedi, ve arabadan indi "hadi gel yürüyelim" o kadar tatlı güldü ki diye düşünecektim ki kendime geldim Barış'ın uzattığı elini tuttum ve eve doğru yola çıktım... Eve gittiğim de Anakraliçe'nin sorgusuna cevap vermemek için kendimi tuvalete kilitledim. En sonunda sustu ve bende çıktım.Dizleri çıkmış eşofmanımı giydim ve yatağıma yattım.Uzun zamandır hiç bu kadar rahat uyumamıştım...

Barış'ın ağzından ;

Rüya falan mı gördüm lan acaba ben? Diye düşünmekten kendimi alamasam da eve gidip yattığımda da o kadar güzel rüyalar gördüm ki, tam 1 yıldır deliler gibi aşık olduğun kız beni seviyor daha güzeli var mı be !?!!

Yaprak'ın ağzından ;

O sabah Anakraliçe'nin bağırışları ile uyandım

-Yaprak, uyansana kızım

-YAPRAK!

En sonunda odama geldi ve sessizce "Barış geldi seni okula bırakmak için" Dedi. Yataktan nasıl fırladığımı gerçekten anlayamadım. Üzerime bir kot ve bir tişört geçirdim, hemen aşşağı indim saçlarımı her zaman ki gibi toplamıştım. "Günaydın Sırık" Dedim o da aynı şekilde karşılık verdi " Günaydın Amazon Kızı" Kahvaltı etmeden çıktım.Okula doğru ilerledik ve 15-20 dakika'da okula vardık.Okula girdiğimde Ali ve Bade konuşuyorlardı yanlarına gittim. "Naber Alikuşum?" Dedim
Ali "Artık öyle demesen mi?" Diyerek gözleriyle Barış'ı gösterdi."Tamam demem o zaman" deyip Bade'yi gösterdim ve kıkırdadım. Çetenin diğer üyelerini de gördüm, hemen yanlarına koştum ve dün gece hakkında konuştum, tam da beklediğim oldu ve Gökhan ilk önce terslese de daha fazla dayanamadı, Oğuz bana kıyamayacağı için kararıma saygı duydu ama dalga geçmeden de durmadı. Sinan'da biraz atarlansa da Gökhan ve Ali'den daha iyi tepki verdi. Evet bu sefer yalan yok her şeyi anlattım. Ne olduysa.

Voteleyin ama yoksa üzülürüm :d  Onu boşverin de ne düşürüyorsunuz hikaye hakkında? Devam ettirmelimiyim sizce?

Long Boy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin