✨-Final-✨

1.5K 89 26
                                    

Barış bir yere çökmüş, dizlerini kendine çekmiş hıçkırarak ağlıyordu, içeri göz attığımda bir köşede bıçak olduğunu farkettim. Gitmemişti, Barış beni bırakmazdı ki zaten değil mi? Hemen yanına koşup sarıldım. Karşılık vermemişti, ama ittirmemişti de. Konuşmaya başladım.
-Barış ben öyle bir şey yapmam.
-A-ama o fotoğrafta..
-Fotoğrafa dikkatli baktın mı hiç?
-H-hayır.
-Ben annemle beraberdim Barış yemin ederim. Sana asla böyle birşey yapmam.
-S-sen yapmadın değil mi?
-Hayır, Barış bana inanıyor musun?
-İnanıyorum amazon..

İkimizde fısıltı ile konuşurken birden beni sıkıca sardı. Onu kaybetme korkusunu 2. Defa yaşıyordum ve bu, çok çok kötü birşeydi. Elini tutup ayağı kaldırdım ve ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözlerine baktım, daha sonra sapsarı olmuş suratına. Hemen çekerek bir daha sarıldım ve öylece durdum. Biraz geçtikten sonra ayrıldık ve onu çekiştirerek lavabonun önüne getirdim, önce yüzünü güzelce yıkadım sonra odasına doğru ilerledim. O yatağına yatınca bende yanına kıvrıldım. Bana şaşkın bir o kadar da mutlu bir ifade ile bakıyordu. Birbirimize sımsıkı sarılıp uyuduk, diyemeyeceğim çünkü aklıma gelen şeyle aniden yerimden doğruldum. "Anakraliçe!" Diye bağırdım. Ona hiçbir açıklama yapmadan koşarak çıkmıştım.
Eve vardığımda açıklama yapmak için münasip yerlerimi yırtsamda fazla sorgu yaşamadan olayı atlatmıştım.

- 3 Yıl Sonra -

-Anakraliçe

- Efendim boncuğum?

- Bana afakanlar bastı, yok ben vazgeçtim. Gelmesinler.

- Yaprak, sorunlu musun evladım?

- Ya, tamam neyse.

*zil sesi*

- Aha geldiler, geldiler!

- Git kapıyı aç hadi, hızlı ol.

.........

- Efendim, sebebi ziyaretimiz belli, Allah'ın emri peygamberin kavli ile kızınız Yaprağı oğlumuz Barış'a istiyoruz.

- Gençler kararlarını vermiş efendim, bize de saygı duymak düşer. Verdim gitti!

Evet, Belkıs Babaanne ve Barış beni istemeye gelmişti. Tam 1 yıl önce, şuan Barış ile evliyiz. Çok mutlu bir evliliğimiz var. Düğünümüz vs. ayrı bir ironi onları özel bir bölümde öğrenirsiniz artık. Gelelim gelişmelere, Barış şuan inşaat mühendisliği okuyor 3. yılı, bense yazarlık okuyorum. Çeteye gelecek olursak Sinan ve Ece çok zorluk atlattı , 2 defa ayrılıp barıştılar ve şuan da 6 aylık evliler. Ali ise hala aynı Ali ne sevgilisi var nede sevdiği birisi.. Oğuz İrem ile sevgili, nasıl oldular tam bilemiyorum ama ikisi de pislik yapma konusunda harikalar, neyse uzatmıyayım. Gökkuş ise Merve ile evli Merve'nin abisinden çok çekti yavrucak, ama en sonunda evlendiler işte onlarda çok mutlu, Gökhan evlendikten sonra kıskançlıkları artsada Merve başa çıkabiliyor. Okul durumlarını da söyleyeyim. Ali, doktor olacak zaten çetenin en zekisi daha doğrusu tek zekisi oydu eskiden de, Oğuz bilgisayar müğendisliği okuyor. Sinan oyuncu olacak. Gökhan ise bilim adamı oldu, falan dermişim tabii ki hayır oda paranoyak bir beden eğitimi öğretmeni olacak gelecekte ki öğrencilerine buradan sabır diliyorum.

Ağlamıyorum gözüme final kaçtı.

Ay gerçekten bitti ya, üzüldüm ya 😭

Barış'a ölsün diyenleri dinlemedim dmxlkc

Neyse biçız Yaprağında dediği gibi düğün için vs. özel bölümler gelecek.
Bu konuda beni sıkmazsanız sevinirim, zamanı geldiğinde atacağım 💖

Neyseğeğeğ Wattpad tarihinin en kısa finalini yazmış olabilirim ama farqımız tarzımız tarzımızın farqındayız deliQanlı

Ay ben yine cıvıdım.

Bir daha nasıl sizin gibi güzel okur bulacağım ben ya 😭😭😭

Neyse bb zööxöglkflc

Biliyorum ciddi olamıyorum ama da farkımız tarzımız neyse lan dldölxlxöf

Bb 💖💖💖💖💖

495 kelime olmuştu hadi 500 ü geçsin dedim hadi gidin artık ağlıyacağım şimdi. Vedalar sevmem ben! 😭😭😭😭


Long Boy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin