Eve biri geldi!?

1.4K 110 44
                                    

Barış tam 6 gündür bizde kalıyor. Yarın annemler geleceği için gidecek. İkimizde bu durum için üzülsekte yapacak birşey olmadığını biliyoruz... Ben böyle düşünürken yüzüm asılmış olacak ki Barış beni kolları ile sarıp ;
-Amazon iyi misin sen bakayım?
-İyiyim sırık da sen gideceksin ya biraz ona üzüldüm, azıcık böyle.
-Tamam ama azıcık ta olsa üzülme hem okulda beraberiz, arada gelirim ben hem sende gelirsin ha olmaz mı?
-Olur tabi.
Ona içten bir gülümseme gönderdim ama o karşılık vermedi onun yerine dudaklarıma yaklaşmaya başladı. Olamaz, yine mi? Ama ben çok utanıyorum, tamam Yaprak utanma bu ilk defa olmuyor. Böyle derken dudaklarımın üzerinde bir baskı hissetim. Biz böyle şey yaparken işte, öpüşürken kapı açılma sesi geldi nasıl ya? Annemler bu gece mi geldi. Sırığa fısıldayarak "şimdi sıçtık" Dedim o da onaylar şekilde kafa salladı. O arada içeri birisi girdi ama bu kişi annem veya babam değildi...

-Gökhan!?
-Napıyosun lan sen burada?
-Ee şimdi Yaprak'ım , siz bu sırıkla burada yanlız kalıyorsunuz işte. Bende bir kontrol edeyim dedim. Kötü mü ettim.
-Gerizekalı..
-Ya Yaprak Başkan öyle deme şimdi.
-Ya oğlum ne yapabiliriz biz?
-Şimdi söyletme Barış bana.

Yüzümün kızardığını hissedebiliyorum, umarım dediği şeyi benim fesatlığımdan dolayı öyle anlamışımdır. Yoksa Gökhan'ın benden çok çekeceği var..

-Yapraak orda mısın lan?
-Gerizekalı kızın yanında öyle şey denir mi?
-Ne biliyim lan ben, kaçtı ağzımdan.
-Biz öpüşünce utanıyor kız senin dediklerine bak
-Bir dakika bir dakika, ne dedin lan sen?!
-Aa Yaprak sen kendine geldin mi?
-Öpüştünüz mü lan siz!?

Gökhan'ın bağırışmaları ile kendime geldim . Geldim de yuh!

-Gökhan insene lan çocuğun üzerinden!

İnmediğinde gidip onu ittirdim. Birşeyi yoktu Barış'ın yani vurmamış e o zaman neden üstündeydi lan bu bunun? Fesat olma Yaprak fesat olma.

-Yaprak öpüştünüz mü lan siz!?
-Ne e- ne diyorsun sen ya?! Hem sen evin anahtarını nereden buldun ya hırsızlık mı yapıyosun he sen?
-Yoo masanın üzerindeydi bende ödünç (!) aldım.
Gözlerimi kısarak ona bakıyordum.
-Gökhan gitsene sen hadi bak uykum geldi benim.
-Ben burada uyumayı düşünüyordum?
-Yuh, Gökhan, yuh.
-Sen sus lan ev senin sanki.
-Tamam bekle Gökhan ben sana battaniye yorgan falan getireyim.
-Siz ayrı odalarda, dimi?
-Hıı aynen Gökhan ayrı odalarda.

O gece beraber uyuyamadık tabii ki, sabah okul için kalktım. Yani kaldırıldım, Gökhan ayısı tarafından.

-LAN YAPRAK KALKSANA LAN
-Ya Gökhan siktir git uyuycam ben
-LAN DEVAMSIZLIĞIN SINIRDA GERİZEKALI
-O öyle dediğinde kalkmak istesemde kalkamadım. Çok uykum vardı.
Sonra bir ses geldi. Gökhan'ı odadan çıkardı. Tahminlerime göre bu kişi Barış..
Sonra dudağımın üzerinde bir dudak hissettim. O şokla yerimde zıpladım. Sahte bir kızgınlıkla Barış'a döndüm ve ;
-Oğlum her fırsatta öpmek zorundamısın ?
-Ehm çok sevgili sevgilim , sevgilim olduğun için evet.
Bu cümlesinden sonra sırıtmaya başladı.
-Pislik.
Demekle yetindim sadece, sonra onu odadan çıkardım ve giyindim. Ben dışarı çıktığımda ikisi de hazırlanmış beni bekliyorlardı. Kahvaltı yapmadan çıktık. Okula geldiğimizde bir şey fark ettik. Barış eşyalarını almamıştı. Annemler benden önce eve giderse büyük sorgu var. Gidebilirdik ama gidersek ilk dersi kaçırırdık. Hepimizin devamsızlıkları sınırda olduğu için kaldı tabii ki.
O gün Ali babaannesi rahatsızlandığı için gelmemişti ve ben yanlız oturuyordum. Bu hayatta en sevdiğim ilk üç şey arasında kesinlikle yanlız oturmak var, ama bu mutluluğum Cem'in gelip benim yanıma oturması ile son buldu. Sonra birşey demeden çenemden tutarak beni kendine çevirdi. Bu hareketine kaşımı kaldırarak karşılık verdim. Tabi bu hareketim arkadan gelen ses ile son buldu.
-Y-Yaprak?
Barış elinde çikolatalı süt ile gelmişti. Ah lanet olsun yanlış anladı...

Dram dram dram. Neyse bu gece iki bölüm gelebilir gaza geldim ;D ana gelmezse üzülmeyin lütfen sizi seviyorum 💜💙


Long Boy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin