Aria Armonie :
Hep birlikte oturmuş pasta yiyorduk. Babam ve Alaz garip bir anlaşma şekli tutturmuştu.
"bir dilim daha" babamın uzattığı boş tabağa baktım.
"o zaman gözünden ver burnuyla" kahkaha ile karışık söylemime gülmüşlerdi. Pastanın üstüne kendi yüzümü bastırmıştım.
"beni bu kadar yemek istediğini söyleseydin ben sana yaptırırdım" dedim. Alaz ile gözlerimiz birbirine değdi.
"Pasta güzel olmuş harbiden." Alaz'ımın yaptırdığı pastam. Pastam da pastam.
"Ustayı işe mi alsak babacım? " babam düşünür gibi yaptı.
"Olabilir" gülüştük.
"Alaz oğlum, bak ciddi bir kez konuşcam sana. Bu kız benim kıymetlim. Annesiyle birbirimize ilk görüşte aşık olduk. Çok severdim Ivana'yı. Başkası ile evli olduğumu duyunca delirmişti. Aria'ya 5 aylık hamileydi. Çok güçlü kadındı." boğazını temizledi. "Yani sadede gelirsek. Aria benim kıymetlim. Onu üzme. Önce meslek sonra evlilik" tek kaşı havada bize baktı. Ben sadece tebessüm ettim.
"Haklısınız Arcan amca" evet tamam süper üçlüydük ama sadece bu anlık.
++++++
Alaz ağrı kesici almış yatağımda uyuyordu. Bende yatmıştım ama uyku tutmadığı için şimdi dışarıyı izliyordum. Yakında başka hayatlara evrilecektik. Ne meslek yapmak isterdim aceba. Bunu düşünürken yaklaşan sınav gelmişti aklıma. Bir aydan az kalmıştı. Biz son gaz ders çalışıyorduk araya bir takım aksiyonlar girdi. Sabah kaldığımız yerden devam edelim. Alaz'ımın kolu beni çok üzüyordu. Çoklu kırık hızlı iyileşmezdi. Babam adamları bulup burunlarından getirmişti.
"Aria Hanım" arkamdan gelen korumaya döndüm biri evde üçü dışardaydı.
"Buyrun?" dedim. Odasından çok gerekmedikçe çıkmıyordu ben öyle tembihlemiştim.
"iyi misiniz?" dedi. Baktım.
"Evet neden?" dedim. Yanıma çömeldi ve yere damlayan bir kaç damla kanı gösterdi.
"Pansuman yaparken oldu." kafa salladı, suyunu aldı ve çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AA || Texting (TAMAMLANDI)
Teen FictionAria'nın buz tutmuş kalbini yumuşatma savaşıdır. Text. Tüm haklar gizlidir. Bitiş tarihi : 08.01.2021 Düzenlendi tekrar yayınlandı : 01.04.2024 (Saçmalanan tüm sahneleri düzelttim. Gözleriniz kanamadan iyi okumalar.)