R

22 2 0
                                    

Aria Armonie :

Alaz karşımda sol kol alçılı bir şekilde bana sırıtıyordu. Ben dedim buna kesin bişi oldu diye. Siz ne düşünmüştünüz.

"Sevgilim" dedi. Bana doğru atılırken. Kollarımı açıp onu karşıladım. Birbirimize sarıldık.

"Noldu sana Alaz'ım??" dedim. Bana baktı parlayan gözlerle.

"Alaz'ım mı dedinn?" kafa salladım. Yanaklarımdan beni öpüp kafamı kontrol etti. Sağlamdım.

"İyiyim Alaz'ım sana noldu diyorum?"  ısrarla bakışlarını kaçırıyordu. Onu çenesinden tuttum. Dudaklarıma odaklanmış bakıyordu. Bakma bakarsan kafam karışır çocuk.

" Alaaz" dedim. Belkide ilk kez bu kadar cilveli hissediyordum.

"Hmm" dedi. Hipnotize olmuş gibiydi.

"Noldu sana?" dedim. Sadece kitlenmiş dudaklarımı izliyordu.

"Adamlar beni dövüp denize attı sonra kıyıya vurmuşum. Yamyam bi kadından kaçtım. Kolum çıkmış ve çoklu kırık var." dedi. Tek nefeste anlattığı koca sezon gibiydi.

"Ne?" dedim. Bakışları gözlerime ardından tekrar dudaklarıma kaydı. İlk kez bu kadar yakınlaşmamıştık ama öpüşmemiştik. Ben emin olup ona adım atana kadar geride mi duracaktı. Söküp almayacak mıydı hiç bir hissi.

"Hangi adamlar?" nefesini yüzüme verdi.

"Babanla hallettik." kaşlarım havaya kalktı.

"Alaaz" cilveli bir şekilde yine seslendim. Bu sefer kendini tutamamıştı. Önce yanağıma bir öpücük sonra dudağımın kenarına ardından dudaklarımı dudaklarına kapattı. Alt dudağımı kavrarken bende üst dudağını kavradım. Acemi bir öpüşme gerçekleştiriyorduk. Birbirimizi özlemiştik. Su içer gibiydik. Canım sevgilim.

AA || Texting (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin