Alaz Arman :
Motoru çalıştırıp kaskımı tekrar düzelttim. Annem babamın onu aldattığını yakalamıştı. Müthiş bir kavga kıyamet kopuyordu. En iyisi sevgilime kaçmaktı.
-🌸 aranıyor.
"Efendim" uzaktan geliyordu sesi.
"Napıyorsun aşkım?" dedim moralim yüksekmiş gibi davranıyordum.
"Oje sürüyorum." dedi. Hmm bakalım ojeleri kurumadan zile basabilecek miydim.
"Geliyim mi?" dedim masumca.
"Sorma bile." telefon kapandığında bende gaza bastım.
Aria ne kadar beni kabul etsede bana karşı hep mesafeli, aşkım balım canım gibi hitaplar kullanmıyordu. Bugün biz olalı, kalabalık olalı 2 ay olmuştu. Kız kardeşi doğmuş ve adını Betül koymuşlardı. Aria doğumdan sonra 1 ay kardeşini sevmeye gitmişti. Son gittiğindeyse babasının eşi onu kovmuştu. O günden sonrada iyice içine kapanacak sanmıştım ama öyle olmadı. Tamamen kendiyle ilgileniyor saçlarını kestirdi. Kendine yeni şeyler aldı. Hepsini bana gösterip puanlattı. İşin en eğlenceli kısmı ise sürekli beraberiz.
Bense eve yatmadan yatmaya gidiyordum o da bazen, haftasonu ise annem yemekte bizi bir masaya toplayıp ve boşanma kararını açıklamıştı ama babam köprüdü. Klasik kavgalarını ettiler. En son yatak odasındaydılar siz anladınız. Hiç bitmeyen kavgalar alevlenip sönüyordu işte.
Aria'nın binasına otoparka girmiştim. Onu şimdiden çok özlemiştim.
Motoru park edip kaskı çıkardım. Asansörle 7. Kata geldim. Dış kapı ardına kadar açıktı evin içinde arbede vardı. Bişeyler yere düşüp kırılmaya başlamıştı. Güvenlik çağırma butonuna bastım. Yavaşça içeri girdim. Yerlere saçılmış paralar vardı. Salon kapısından içeri girdiğimde dehşete düştüm. Aria kanlar içinde yerdeydi. Piç abisi etrafta ne var ne yok dağıtıyordu. Yerlere fırlatıyordu. Geldiğimi fark etmemişti. Arkadan saldırıp tuttum onu. Debelensede en sonunda oksijeni dengeleyememişti.
Güvenlik içeri girmiş ve piçi teslim almışlardı. Aria'ya yaklaştım. Öylece kanlar içindeydi. Ojeleri kurumamıştı daha.
"Güzelim ben geldim. Aç hadi gözlerini" tepki yoktu. Ağlamaya başlamıştım hüngür hüngür ağlıyordum.
"Gülümü soldurtmam ben"
112 ekipleri içeri girip beni kenara aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AA || Texting (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilAria'nın buz tutmuş kalbini yumuşatma savaşıdır. Text. Tüm haklar gizlidir. Bitiş tarihi : 08.01.2021 Düzenlendi tekrar yayınlandı : 01.04.2024 (Saçmalanan tüm sahneleri düzelttim. Gözleriniz kanamadan iyi okumalar.)