2.fejezet - Első találkozás

299 13 6
                                    

Lassan pislákolva kinyitva a szemeimet éreztem ,hogy lüktett a fejem a fájdalomtól. Vissza emlékezve a történtekre első gondolatom az volt engem most elraboltak ,megmentettek vagy mindkettő?Majd magamra tekintve láttam magamon vízes ruháimat és jobbra a kabátomat. Lassan felülve körülnézve egy órjási szobában feküdtem egy ágyban ahol a szélén különös ruha volt kiegészitőkkel.A ruha anyaga ismeretlen de bársonyos volt és a színe a kedvencem,sötét kék.Rajta egy arany színű fejdísszel oldalt 2 kis szárnnyal ,hozzá kék balerina cipő. Körülöttem a polcokon könyvek és növények voltak. Érdekes volt láttni ilyen kevés mindent egy körülbelül 50 négyzetméteres arannyal bevont szobában kettő hosszú szárnyas ajtóval előttem és jobbra. Balra mellettem egy tálca hevert friss forró teával és tele jobbnál jobb finomságoknál. Enyhén elmosolyodva nyúltam a választékhoz majd lépteket hallottam. Kezemet széllsebessen húztam vissza és elhelyezkedve úgy tettem mintha még mélyen aludnék közben fülleimmel figyeltem.

-Várj!Mit mondunk atyánknak?-kérdezte mély hangon.

-Amig nincs itt nem értesitjűk. -felete nyugodt,selytelmes hangon.

-Az Ősi Telek szelencéjét kéne vissza szereznűnk nem pedig egy midgárdival foglalkozni. -jegyezte meg mérgesen.
Hát ez kedves és mi az az "Ősi Telek"? ...-gondoltam magamban az ágyban tanakodva.

-Két helyen nem tudunk lenni és valakinek figyelnije is kell rá.-dünyögte.

-Igaz,és vissza se vihetjük.Megvan!Itt maradsz vele amig a többiekkel titokban Jötunheimbe megyek. -jelentette ki vidáman.

-Micsoda?!-hallhatóan nem erre a válaszra számitott.-Nem leszek bébiszitter!-mondta hangosan.

-Ssss!-csitította.-Csak most az egyszer...Asgardért!Kérlek!

-Haaaaa!Rendben.-mondta ingerülten.

Hallottam ahogy az egyik elindul egyre távolabb az ajtótól majd a másik bejön az ajtón. Lépései balra tartottak az ágyam mellé majd hirtelen jég hideg vízet éreztem a nyakamba öntve. Gyorsan felülve szemöldökömet össze ráncolva, kezében egy üres pohárral láttam meg. Fekete vállig érő hajával, szíkrázó zöld szemeivel és fekete alapú néhol zöld,arany színekkel középkori bőr ruhában.Kb. egy fejjel volt nálam magasabb.

-Reggelt .-mondta gúnyosan.

-Mit képzelsz ki vagy te !?-szóltam rá meglepődve és ingerülten.

-Loki .A csínytevés,ravaszság istene.-arcára nagy vigyor került.

-Ezek után nem lepődök meg ezen. Hogy kerültem ide?Hol vagyok?Probáltam úgy kérdezni mintha semmi sem történt volna az előbb és mintha nem hallottam volna a beszélgetésüket. De nagyon kiváncsi voltam.Végtére is, már alapból vízes voltam így nem vertem nagy dobra.

-A kilenc birodalom egyikében, Asgardban vagy az Istenek otthonában.A tengerben találtak rád.-letette a poharat majd újra kiegyenesedet,kezeit háttra tette határozot tekintettel.

-Ki mentett meg?-kérdeztem érdeklődve.

-Egy Asgardi katona. Miért?-nézzet rám meglepődve.

-Szeretném neki személyesen megköszöni.-mondtam enyhén mosolyogva.

-Felesleges.Ő csak a dolgát tette,
sajnos.-sóhajtotta.- A fürdőhőz a jobb oldali ajtó vezet és ezt vedd majd fel.-nézet a ruhára.

-Rendben. Menj ki,kérlek.-nézztem rá felemelt fejjel.

-Miért?Én szívesen láttnálak ruha nélkül.-nevette el magát elégedetten lassan felém hajolva.

-Idióta!-megfogtam a forró teát és képen öntöttem vele.

-BEKÉPZELT MIDGARDI!-kezével egy akkora pofont kevert le ,hogy az ágy adta a másikat .Mire megfordultanm és tudtam volna mondani a magamét becsapta az ajtót és kiment.

Felülve kezemmel az arcomat fogtam meglepődve,hogy még neki áll fejjebb ilyen viselkedés után. Az ágy szélére ülve ettem egy szendvicset és ittam egy kis vízet ,hogy enyhüljön a fej fájásom majd elindultam a fürdöhőz. Hatalmas ajtajai maguktól kinyíltak és egy gőzölgő kör alakú medence tárult a szemeim előtt. Körülötte gyertyákkal,színes üveg mozaik képek lepték el a falakat Asgardról. Arcomon nagy vigyor kerekedett és szép lassan, bele ültem élvezni a meleg víz kényesztetését.
Gondolkozva ,hogy vajon mindenki ilyen gonosz -e Asgardban.

2 óra múlva elkészülve álltam az ajtó előtt az új ruhámban .Mindent át vettem kivéve a nyakláncomat nem cseréltem le. Indulásra készen, fejfájás nélkül elindultam kifele egy kis friss levegőre vágyva. Körülnézve balra mentem a fólyoson körülöttem többszáz méter magas ezüst szobrokkal ,kis növényekkel.Végül egy nagy teraszhoz értem és mindent beláttam. Alattam a távolban kis,nagy házak voltak sok Asgardi emberrel és vastag törzsű ,dús lomkoronás erős fákkal. A távolban egy eszméletlen hosszú hídat láttam a végén egy tölcséres fagyi formályú ...hát valamivel.Majd megzavarták gondolataimat.

-A szobádban kéne lenned!-szólalt meg hirtelen selytelmes hangjával Loki.

-Én-én csak...-közbevágot.

-Azzonal menj vissza!Nincs helyed itt.-mérges tekintette szúrta a szemeimet.

-Rendben!-mormogtam.

Elindultam a szobámba majd futás hallatára háttra nézztem meglepetten. Megáltam.Megjelent egy katona Lokihoz rohanva.

-Valami baj van?-kérdezte egyik szemöldökét felhúzva Loki.

-Thor és a barátai nem tértek vissza.-lihegte.

-Azzonal készíttes elő 2 lóvat .-mondta a katonának majd felém fordult.-Te pedig velem jössz Jötunheimre!-jelentette ki.

-Nem Jötunheimen vannak,
Alfheimen .-mondta a katona.

We are one!{Loki fanfiction}Where stories live. Discover now