Hangokat hallottam .Női és férfi hangokat egyaránt .Körülöttem mászkáltak .Éreztem ahogy vízszintesen fekszem alattam egy kényelmes fekvő helyen .Csönd lett . Probáltam kinyitni a szemem de túl gyenge voltam hozzá ,egyszerűen ...nem ment .Kesőbb már lépdelést hallottam ami közeledet felém majd megállt mellettem.
Sokáig nem csinált semmit. Valószinűleg csak állt és gondolkodot, nézzet majd leült.
- Bocsás meg ,kérlek . -gyengéden megfogta a kezem. - Lelkesen viszonoznom kellett volna az ölelésed a bál után de nem tettem meg pedig meg kellett volna ...egyszerűen csak féltem .Féltem , hogy ha kimondom nincs vissza út. Elutasítottalak mikőzben szeretlek Róze. -elnevetti magát meghatódva . -Mindennél jobban szeretlek .-kezemre egy kéz csókot nyomot majd arcához érintette.
- Amikor láttalak Thorral minden vágyam az volt ,hogy én magam folythassam meg és ölhessem meg csak azért nehogy a közeledbe merészeljen még egyszer menni.Veled akkarok lenni minden másodpercben . Kérlek ne hagyj itt,maradj velem ...nem bírnám ki nélküled . -éreztem ahogy a könnyei útat törnek .- ....Loki ...-préseltem ki magamból ezt az egy szót majd gyengéden kinyitottam a szemeim . Elmosolyodtam amint megláttam . Felhúzott magához és nem engedet csak ölelt és ölet egyre szorosabban majd meglágyúlt .
-Én is szeretlek .-mondtam teljes szívemből.
Pár nappal később...
- Mik az eredmények ? -kérdezte feldúltan Thor melllette Lokival. Egy korteremben voltak,Asgard főorvosnőjének szobájában.
- Keveset evet és 42°C fok feletti volt a láza, túl volt terhelve emiatt leeset a vércukra és elájult .Rendes étkezes mellett hamar rendbe jön .- Thor kezébe adot egy gyógyszert .- Vitaminok, minden evés után szedje egy hétig .
- Mindenképp. -válaszolta magabiztosan Thor.- Gondját viselem ! A mai nap különleges lesz !- Loki fogát összeszorította és szemmével oldalra sejtelmesen rá nézzet.
- Rendben,ezt meg is beszéltük!
A két "testvér" bólintott majd sarkonfordulva kimentek a teremből. Szótlanúl mentek egymás mellett a folyosón majd megtört a csönd.
-Úgye tudod,hogy nem hozzád való ... -jelentette ki Loki halkan,lágyan .
-Talán hozzád igen ?- nézzet mérgesen testvérére .
-Jobban mint hozzád . -Thor meglepődött majd elnevette magát .Közben gyorsabban lépdeltek Róze szobájához .
- Meglátjuk .-érintette meg elégedetten a könyvtár ajtaját .
-Majd legközelebb öcsém.- vigyorogva nyitott be Rózehoz ,Loki orrára csúkva az ajtót.
Épp Alfheim történelmét tanultam a hatalmas erkély korlátján ülve .Imádom ahogy a magasból mindent láthatok . Amint kinyilt az ajtó Thort pillantottam meg örültem a társaságának így már legalább társaságban lehetek .
-Thor !Mi széll hozzot ? - kérdeztem lelkesen közben mosolyogva.
- Ezt én is kérdezhetném .Nem nagyon szoktam látni tanulni egy hölyget Asgardban .- leült mellém .
- Hát már csak pár nap és megkoronáznak szóval fel kell készüljek.- izgatottan elindultam és raktam vissza a könyvet a helyére.
-Gyönyörű vagy ... -izgatottan mondta mire meglapetten hátra furdultam . Meglepetésemre terden álva láttam amint egy gyűrűt tartót a kezében .
- Róze... leszel a feleségem ?- néztem ahogy nagy örömmel tartja a györűt és nézz mélyen a szemembe .Szóhoz sem jutottam . Majd eszembe jutott amit Frigga mondott :" amennyiben 90 napon belűl nem találsz magadnak királyi sarjt a büntetesed ...száműzetés". Így nem volt más választásom .
- Igen ...- Thor sebbesen előttem termedt és boldogan felhúzta az újjamra a gyűrűt .Nézztem a gyűrűt ahogy megpecséltem a sorsomat .Egy könnycsepp csúszót le az arcomról. Kezét derekamhoz érintette majd letörölte a könnyemet . Mélyen a tengerkék szemébe nézztem Lokit keresgélve benne .A könyvespólcnak nyomót majd arcomat lágyan megérintve intenzíven megcsókolt. Fajt ,hogy életem első csókja nem Lokival történt meg .De az még inkább ,hogy hogyan fogom elmondani neki vagy amikor megtudja. A csók végeztével a homlokomra egy csókot nyomót.
- Már nagyon rég óta vártam erre a percre. Első pillantásnál tudtam ,hogy van benned valami de amikor együtt táncoltunk és lóvagoltunk akkor szerettem igazán beléd ! - nagyon -nagyon bóldog volt de én annál kevésbé .Tudtam ,valamit ki kell nyögjek különben rájön ,hogy nem belé vagyok szerelmes ...hanem Lokiba.
- Én is szerfelet egyet értek .- Oké ,Róze. Most ásd el magad !Hogy ,lehet valaki ilyen béna ! Ez a legátszobb válasz ...
- Biztos ? Nem tűnsz valami magabiztosnak... - elbizonytalanodva dörzsölte a nyakát .
-De-de az vagyok csak fel se fogom ,hogy mi ketten és ...- összevissza nézztem,azt se tudtam mit hazudjak.- hogy ,összeházasodunk ! -uh ,ezt fájt mondani. -Kérlek ne mond el senkinek még ...
- De hát készülni a diszitéssel ,a meghívokkal ,a ...- ujjammat szájához érintettem .
- Kérlek ... - kértem ártatlan hangal és kunyizos szemekkel .Sóhajtott majd kezemet megragadta és kézcsókot adót .
- My Lady ...- elindult szobám kijárata fele majd közben szeme sarkával figyelt engem. Kiment .Egyből a földre rogytam .Szakadtak a könyek,mint ha csak dézsából öntenék .
Mögöttem meg a természet fejezte ki hatalmas fájdalmammat mennydördéssel s villámlással .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We are one!{Loki fanfiction}
Romantizm"-Tudom mit fogsz mondani Loki. Miért tűnetem el? Miért hagytalak egyedűl ilyen hosszú időre? - közben lassan elindult felém.Arcán a hatalmas meglepődés látszódót. - Jelentettem neked bármit is ? Mond meg jelezte bármi is ,hogy fontos vagyok neked...